Jump to content

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Guest maxigabrielg

Recommended Posts

  • Replies 9.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Včera jsem potkal tuhle parádní 2002, hned bych se svezl.    

Myslim, ze nase debaty o motorizme pomerne nicia vlakno Kdo s cim jezdi, lebo to zbytocne zaplname roznymi spravami zo sveta motorizmu ( aktualne osud Claksona v Top Gear, rozne otazky, rady....) a ta

Kamarad mel dve Pandy, prvni generace, motor 0.9 a pak myslim 1.1 fire. Projel s tim pul evropy, nahradni spojku v kufru. Tej prvni shorel motor. Druha byla 4x4 a neveril bych, co to auto dokaze...

Možná přejela (kdyby to ten s tím rencke, nebo co to bylo pořádně rozjel, tak by taky možná přehopknul na druhou stranu :D), ale asi víme o čem mluvím...tam kde už ostatní SUV končí, tak RR ještě projede a v té reklamě to akorát převedli do města, alespoň tak to působí na mě, nic víc, nic míň.

Link to post
Share on other sites

Furt tomu nerozumim, v cem je jako ten Evoque lepsi? Ma to ediff, pripojitelnou zadni napravu a lehce pres 20cm svetlou vysku. Driv to melo Haldex, ted to ma GKN... Manual diff lock to nema.
Jo, verim ze kde konci ostatni SUV RR jeste pojede, pochybuji ale ze pojede zrovna RR Evoque.

Link to post
Share on other sites

Osobní zkušenosti nemám, ale viděl jsem toho poměrně dost, co zvládnul právě Evoque projet, ať je jaký je a i samotného mě to dost překvapilo. Třeba to, jak mu dali zabrat v Top Gearu bylo taky slušné, fakt mě dost překvapil. Vypadá jak další z mnoha městských SUV, ale zdání celkem klame. To, co zvládne, tak tam si třeba konkurenti v podobě Audi, BMW a podobní ani neškrtnou. Srovnání třeba s LC už by bylo zase jiné, ale v porovnání s klasickými nejrozšířenějšími SUV je na tom až překvapivě dobře. Teda ne, že by to nebylo úplně jedno, protože většina SUV se stejně do žádného terénu nepodívají a když ano, tak je to terén, který projede i obyč předokolka :). Chtěl jsem tím jen říct, že Evoque na tom je co se týče průchodnosti terénem hodně dobře, vlastně lépe, než by právě člověk čekal.

 

Ještě k té reklamě, kvůli které ta debata vlastně je..mě se i docela líbí, je v tom i trochu vtipu, není to nijak vtíravé, tak proč ne. Rozhodně lepší, než reklama na Hjondé, kde sice řeknou, jak je jejich SUV králem silnic, terénu a kdo ví čeho ještě a co z toho pak...ten Evoque alespoň opravdu i něco zvládne.

Vybírat auto takového typu, tak by Evoque, nebo další RR byli určitě horkými adepty.

Link to post
Share on other sites

V rychlosti jsem našel to z TG, na začátku mu celkem dává, pak už je to taková obyč projížďka, se sériovými gumami to není špatné

 

Nebo se mi docela líbí toto - taková upgradovaná verze té reklamy :)

 

Třeba se krutě mýlím a klidně to i rád uznám, ale nemyslím si, že třeba Audina, nebo Bavor by to zvládli.

Link to post
Share on other sites

Tak ja ti tezko dokazu ze by to zvladla ostatni auta, ukoncime debatu. Nicmene na tom prvnim videu je videt zejmena bok cesty, ne to po cem skutecne jede a u druheho videa jde hlavne o ty najezdove uhly (ktere ma Evoque skutecne nadprumerne dobre :)
Stejne je nejlepsi stara Panda 4x4. :)
 

Link to post
Share on other sites

Však já se ani nechci hádat :) Neříkám, že je Evoque kdo ví jaký, ale určitě je na tom hodně dobře, osobně klidně věřím, že lépe, než spoustu konkurence, čímž neříkám, že lépe, než komplet konkurence. Evoque prostě dost klame tělem, vypadá jak městské SUV, ale přitom toho zvládne více, než dost, ta DNA RR se v něm nezapře, pořád něco z toho má.

 

Panda, případně Niva, to jsou jiné kategorie, projede to snad všude a přitom takové křapky, když si to tak vezmeš :) To jsou auta s jasným účelem a co dokážou je nesporné, to naprosto souhlasím.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...