Jump to content

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Guest maxigabrielg

Recommended Posts

"Dopadlo to výborně, jsem jen trochu v šoku..." :clap:

 

Dle manuálu jsem se snažil zatáhnout za kliku a "někam dolu" vrazit šroubovák, aby se odsunula ta krytka - no samozřejmě se to nepodařilo. Ale kampak na nás - na nás níkam :D Měl jsem u sebe otvírák dýnka a tu krytku jsem vyloupnul, povedlo se. Teď už je "kjundaj" na cestě do pryč...

Edited by ricous
Link to comment
Share on other sites

Air France mi zrusili let, tak jsem se inspiroval tady:

https://www.autickar.cz/blog/clanek/top-10-akci-roku-2018-pro-autickare-evropa/433/

A navstivil retromobile.

Musim rict, ze fakt pecka. Spoustu aut jsem jakziv nevidel. Jen jsem trosku zhorknul pri pohledu na taxametr. Jen za dve cesty 130 euro.

Jinak skoda, ze jsem nemel foťák a muj sluzebni mobil foti tak strasne, ze se to sem stydim pri ucte k tem strojum dat.

Link to comment
Share on other sites

jé, to se moc často nevidí, Trabík v perfektním stavu. Občas nějaký chudák olezlý co dožívá u nějakého dědy anebo naopak přeplácané maškary. Takhle se to nelesklo ani nový.

JJ, výstavní kus jak ze Zwickau

Link to comment
Share on other sites

Z toho, že majitel neví, z čeho se jeho leštěnka vyráběla, bych takového fandu teda skutečně nepodezříval. Na Bratislavskou značku to vymyslel naopak skvěle, navíc se jim tak říkalo. Tašky taky nejsou z Igelitu a říká se jim tak. Chytrolín sem chytrolín tam.

Edited by Hasňa
Link to comment
Share on other sites

to byla jen bledá závist těch co jim zrezla škodovka :-) Trabík bohužel reznul taky, jen to na něm nebylo vidět. A taky trochu míň než stejně staré škodovky protože měl slušnou antikorozní ochranu, oni ty skelety máčeli ponořením mnohem dřív než s tím začali v Boleslavi. Trabant je prostě kult. Když se nám před časem objevil jeden na autosrazu Kafe a káry v Brně, v nálezovém stavu, byla kolem něj snad větší tlačenice než kolem nového Jaguaru Ftype.

Link to comment
Share on other sites

Jen škoda že pan majitel nemá tušení, z čeho se karoserie skutečně vyráběla. Ale jinak skutečně pěkný kus.

Duroplast je na 9, tak tam dal bakelit. Ale na kráse mu to pranic neubírá...

Link to comment
Share on other sites

se čtyřkolkou je sranda hlavně v zimě! Není to moc moderní? Nehádají se tam pomocníčci? Já mám v Pandisku primitivní 4x4 s viskospojkou a zcela bez čudlíkátorů, teda kromě ABS a smykuje to klidně a pohodlně. Spíš se to musí dost nutit, na nějaké běsné hrabání to nemá výkon takže to nijak neustřelí, nevyděsí. Stačí si do zasněžené zatáčky ubrat, začít zatáčet jakoby dřív, přidat aby to hráblo a pak jen plynem kontrolovat. Spousta zábavy i v bezpečné rychlosti, blbnutí v každé zatáčce, kruhák na tři smyky...

Link to comment
Share on other sites

Diky Honzo ;)

 

Tady u Rka jde prave vsechno vypnout, takze do toho nic nezasahuje, ale spis je skoda, ze neumi R vyslat na zadni napravu vic vykonu, jak je to maximalne 50/50, tak je citit ze to vsechno pekne jde, ale zaroven by to mohlo byt o fous lepsi :-)) Ale na rodinny kombik je to porad ohromna porce zabavy.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...