Jump to content

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Guest maxigabrielg

Recommended Posts

Hlásím další přírůstky na výstavu. Mám v jednání Diablo, Alpine 110 a 310 V6 a Matra Murena

m.facebook.com/events/152675222149357?ref=m_notif&notif_t=admin_plan_mall_activity

Edited by Pavelpu27
Link to comment
Share on other sites

Pratele, nemate typ na nejakou appku do mobilu, co by mela spolehlivou a hlavne aktualni databazi radaru? CR postaci. Mam neco takoveho v autonavigaci (platforma I go my way), no ale navigaci tam nedavam furt, ale hlavne je tam kazdy orientacni vesnicky radar a kazde misto, kde kdy nejaky policajt meril, coz je na nic. Navic je to uz dosti letite, takze nove radary tam nejsou (ale to je moje chyba, uznavam).

Link to comment
Share on other sites

Zkus Waze, je to navigace do mobilu, která funguje hodně jako komunita, tzn. problémy na silnicích a další věci zaznamenávají přímo řidiči, takže je hodně aktuální.

Link to comment
Share on other sites

Tak to je potom Waze passe, bo ten je připojen pořád, funguje právě na bázi neustálé aktualizace uživateli. Něco v off bohužel neporadím, používám hlavně Waze, který mě snad ještě nikdy nezklamal a nejsem jediný, proto si ho troufám doporučit :)

Link to comment
Share on other sites

Waze je postaven jako komunitní a vysoce aktuální aplikace = bez datového připojení a online aktualizace postrádá smysl a ani nebude fungovat.

Ale asi není lepší řešení se skutečně aktuálním přehledem (hlásí se i třeba policejní hlídky).

 

Pak existují databáze POI bodů (např. www.poi.cz) kde jsou uvedena místa se stacionárními radary i nejčastější místa mobilních měření. Takže stáhnout tuto databázi a dodat do vybrané offline aplikace, nebo pořídit navigaci, která už tu databázi obsahuje (např. TomTom, Sygic atd.).

Edited by Mareka01
Link to comment
Share on other sites

Waze funguje i offline a radary jsou tam normálně vidět. Ale samozřejmě online je to o 80% lepší, protože neaktivní místa to nenahlásí a naopak to nahlásí hlídku, která se před chvílí postavila na místo. Ono chtít aktuání situaci oflline je trochu oxymoron.

Link to comment
Share on other sites

Prosím o radu: Zakoukali jsme se doma do Miníka, ve třidvířku.. moc jej neznám, ale někde sem četl, že některé motory jsou špatné. Nebo prostě poruchové.

Které vynechat z hledáčku?

Nějaké tipy co vybírat?

Link to comment
Share on other sites

Mini cooper s rok 2006 - 2010 je fajn, musíš ovšem hlídat napínák rozvodového řetězu, ideálně vyměnit po koupi. Není to drahá záležitost, jede to nádherně, známej by možná prodal tenhle kousek. Kdysi jsem ho dovezl, má ho po kompletním velkém servisu.

post-7459-0-20215300-1522956852_thumb.jpg

post-7459-0-95564100-1522956921_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Prosím o radu: Zakoukali jsme se doma do Miníka, ve třidvířku.. moc jej neznám, ale někde sem četl, že některé motory jsou špatné. Nebo prostě poruchové.

Které vynechat z hledáčku?

Nějaké tipy co vybírat?

https://m.autorevue.cz/techto-20-motoru-obejdete-v-bazaru-sirokym-obloukem#part=5

 

Nejde jen o napinak, ale taky o rozvodovy kolo na klice..

Link to comment
Share on other sites

A jeste trpi na zakarbonovani (jako vetsina primovstrikovych motoru), coz se nechat vycistit da, ale stoji to penize. Kdyz jsem minika zvazoval, mel jsem vybranou variantu prvni verze poface ve verzi "S". Prvni verze predface "non S" mely problemy s prevodovkama, coz se "S" verzi vyhnulo, protoze mely jinou. Osobne bych vzal posledni kusy prvni generace v "S" (tj. rok 2004-2005).

 

Osobne se mi ale vzhledove libi vice ty druhe generace, kousek postovany M3maniacem je moc pekny, ale investicim do toho motoru se trochu bojim. Na druhou stranu tech aut jezdi mraky a jen tu a tam nekdo resi problemy, ale myslim si, ze je to spise casovana bomba a drive ci pozdeji bude treba resit rozvody (nejlepe hned po koupi) a dekarbonizace. Slysel jsem i o problemech s hlucnosti motoru za studena. Bohuzel BMW se k temto problemum postavilo zady. Ono ty ceny bazarovych vozu o necem vypovidaji, casto se pekny "S" kousek prvni generace prodava za cenu minika druhe generace. Hlavne pri mem stesti bych urcite koupil problemovy kus :-)

 

Vice informaci muzes cerpat na mini clubu (http://new.minicooperklub.cz/index.php)

Edited by kudrnac
Link to comment
Share on other sites

Casovana bomba to je. Jak se to zacne sypat, budes si rvat vlasy. Diagnostika sice pise nejake chyby, ale je problem dohledat konkretni zavadu a musi se menit postupne vsechno mozne. Pokud si chces zablbnout, je to fajn svezeni, ale clovek se musi predem rozloucit s penezma, za ktery to koupi.

Link to comment
Share on other sites

Ale tak pokud se nekomu libi prvni generace mini, nevadi mu, ze uz je to relativne stary, maly, spatne se tam hleda pozice za volantem (tedy mne urcite s vyskou 195 cm) :-) Ale jako stylovka prevazne do mesta jako fajn... Jeste se daji najit i pekny kusy s relativne malym najezdem.

 

Ono jednicka prvni generace od BMW se zakladnimi motory na tom se spolehlivosti neni o moc lepe nez druha generace mini (bohuzel)...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...