Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

enslow: je videt ze jsi znalec...

 

Kabriolet M3 E30 se začal vyrábět v květnu 1988 a poslední auto sjelo z výrobní linky v červnu 1991. Celkem vzniklo jen 786 sériových kusů (plus jeden Sport Evolution Cabrio) s motorem S14B23 o výkonech od 195 do 215 koní. Kabriolet měl o 160 kg vyšší hmotnost než kupé, takže se na stovku dostal v nejsilnějším provedení o 0,6 sekundy později a měl také o 2 km/h nižší maximální rychlost.Více na: https://www.autorevue.cz/jak-se-vyvijel-kabriolet-bmw-m3-v-peti-generacich

Edited by laskajefajn
Guest Zmizík
Posted

No dát 50k EUR za věc, která nejede a budu v ní vypadat jak cikánskej baron, to je fakt orgasmus.

Posted

Zmiziku to si malinko pletes s Mercedesem ale budiž...od tebe se jina reakce ani nečekala...

Posted

I kdyz M3 E30 uznavam a vim, jaky sou ceny, tak si taky rikam, kdy to padne. Preci jen za pade uz bych si asi spis koupil jetou M4ku..

Posted

Ja nevim no, tyhle prachy bych za to nedal.

Hlavne si myslim, ze starsi Mka ma cenu kupovat s pevnou strechou a ne cabrio :)

Posted

Já jsem do toho teda nechtěl přispívat, ale 50k je MOŽNÁ cena za auto v origo stavu. Tady už je, podle mě, vidět ruka tunera a to cenu dramaticky snižuje.

Posted

 

Já jsem do toho teda nechtěl přispívat, ale 50k je MOŽNÁ cena za auto v origo stavu. Tady už je, podle mě, vidět ruka tunera a to cenu dramaticky snižuje.

Je to hujda, o nicem

Guest Zmizík
Posted

 

Jj, ten tuning je prisernej...

A tak nekdo to ma rad...

Posted

Totéž s 36tkama, nedomrvená originál je za 1,5m a vyskákanou koupíš za 4 kila. U 30 je to ještě horší, bo tam drtivá většina produkce padla za oběť 6ti hrnkový mánii.

Známej má závodní E30 M3 4hrnek zavřenou už asi 10 let v garáži a už teď na tom má čistý skoro 2 miliony profit. :lol2:

Posted

enslow: je videt ze jsi znalec...

 

Kabriolet M3 E30 se začal vyrábět v květnu 1988 a poslední auto sjelo z výrobní linky v červnu 1991. Celkem vzniklo jen 786 sériových kusů (plus jeden Sport Evolution Cabrio) s motorem S14B23 o výkonech od 195 do 215 koní. Kabriolet měl o 160 kg vyšší hmotnost než kupé, takže se na stovku dostal v nejsilnějším provedení o 0,6 sekundy později a měl také o 2 km/h nižší maximální rychlost.Více na: https://www.autorevue.cz/jak-se-vyvijel-kabriolet-bmw-m3-v-peti-generacich

 

znalcama se to tu jenom hemží... auto co jsi postoval má uváděný rok výroby 6/1987, což neodpovídá Tvojí teorii jedinečnosti... stejně jako to, že tu chudinu někdo upravil k obrazu svému...

Posted (edited)

Hoši, fakt nerad spamuju, ale přes velké nadšení na začátku nemám od většiny z vás žádnou zprávu, jestli dorazíte na výstavu http://www.auto-chaloupek.cz/#vystava. Prosím, dejte mi vědět přes SZ, jestli dorazíte, nebo ne a případně se zaregitrujte, prosím.

 

Díky,

Pavel

 

máš chybu v odkazu.....

Edited by mondeo2

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...