Přejít na obsah

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Návštěvník maxigabrielg

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 10,4tis.
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Myslím, že absolutní hnus předvádí třeba Audi u SQ5, kde už jsou i ty falešné díry zaslepené :sick01:

 

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Honza si to sklo musí poprskávat každých 5 minut. Falešné výfuky má každé třetí auto.

To nastesti ne :) Tohle byla spis nahoda. Neco jineho je obcas o tom cist nebo si toho vsimnout v realnym provozu. Proste me to pobavilo, jeste jsem si toho nikdy takto nevsiml, abych videl skrz.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne, ale mají taky falešné větráky, sání, výdechy a podobně.

Ty jo Hasňo , nevím ale Mc Laren zrovna moc falešnejch průduchů nemá, vesměs slouží vše k chlazení brzd, motoru, sání atd.

Je to to dost funkčně udělaný auto.

 

34aaab724c08dbb0ce2141eb6b648ecb.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak záleží jak se to vezme, to že je část grillu zaslepená bych já osobně nenazýval falešný průduch - no flame

30b2ff2cf6260ecb96996d2cbd11f712.jpg

 

Jinak u ostatních aut mi to taktéž přijde k smíchu, je vidět jak si automobilky dělají co chtějí - asi pro snížení nákladů - předci jen prolis v nárazníku vyjde levněji než hezká nerez koncovka.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne tak. McLaren by som z toho vynechal.

 

K zvysku: to ze to tak robia ostatni ma byt ako nejake ospravedlnenie? Tvl. Presne o tych "azijskych" genoch hovorim - ked "cinan" nieco skopiruje aj s nefunkcnymi kokotinami, chybami a nedostatkami. Kludne si to mohli v Kii odpustit, autu by to neublizilo a aspon by sa vedelo, ze nad tym rozmyslali do posledneho detailu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Junior se dnes byl podívat v jedné opuštěné pražské zahradě, myslím že to jde nazvat hřbitov aut. S většinou aut už nepůjde nic dělat, ale náhradních dílů by tam bylo, kdyby měl majitel zájem to prodat dost. Škoda no...

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je pravdou, že Mercedesy na té zahradě převažují. Jsou tam nějaké staré Mazdy, Opel, Ford. Třeba ten Peugeot 309 GTi , toho je ale vyloženě škoda...

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

matous - větší část toho grilu je funkční a ta malá, horní část na tu spodní navazuje aby bylo dosaženo estetického cíle. Samozřejmě je otázka, co by se dělo s aerodynamikou ve vysokých rychlostech, kdyby byla ta horní část hladká, ale teoreticky i to může být její součástí. Ale proti falešným výfukům je to úplně nic. Zrovna tak nenávidím hrátky se zvukem "motoru", pokud se uměle pouští do kabiny a nejlíp z reproduktorů:-):-). Vždycky si vzpomenu na bakelitovou imitaci rádia, která byla kdysi tuším u Volhy 21, ale nejsem si tím autem jistý...  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Mě jen udivuje že se tímto způsobem dá v dnešní době uživit. Bohužel si společnosti (výrobce hodinek/aut atd.) všimli pozornosti které se těmto lidem díky soc.sítím dostává a začli rozdávat/zapůjčovat "hračky" které potřebují prodat :whistle: . Na druhou stranu, kdo by nechtěl dostat McLaren na víkend?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja hlavne nerozumiem tej cielovej skupine.. ale asi si to kupuju aj taki ti borci co dont hodl.. tak to potom hej. Tam je lambo idol a tym padom musi mclaren dusit videa s afektovanym mr.nobody alebo s tuckom, co ma osuchane gate medzi nohami. Reklamy so starymi panmi v siltovkach, s licousami, cigou a vyrazom, ktory hovori "pozdrav mamu zobaku.. ona uz bude vediet", tak na tychto veru fungovat nebudu. Ti su na realny svet uplne imunni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Le Mans Classic... V roce 2014 jsem se byl poprvé podívat na závody 24 hodin Le Mans. Byl to sen od dětství a konečně jsem si ho, navíc u příležitosti tehdejšího návratu Porsche mezi elitní skupinu LMP1, splnil. A letos konečně klapla i akce Le Mans Classic. Měl jsem obavu, že to ve srovnání s klasickým LM nebude ono, ale výsledek předčil mé očekávání. Areál i okolní kempy byly doslova narvány nádhernými auty, často vzácnými, často legendárními, o kterých jsem nikdy nemyslel, že je uvidím na vlastní oči. Jejich majiteléNedají se vyjmenovat všechna, to prostě nejde, ale pro ilustraci - poprvé jsem viděl Lancii Stratos, celkem 5 kusů. Fordů GT40, myslím původních, asi 10. Aston Martinů, Morganů, Bentleyů, Lamborghini, TWR, Lotusů, na co si vzpomenete, to tam bylo. Pamatujete Hubáčkovu Renault Alpine 110? No těch tam bylo asi 50 a s mnohými přijeli lidé po ose. Ferrari, Porsche - stovky. McLaren - spousta všech možných. AC Cobra - možná stovky. Dokonce jsem viděl Marcos - hrozná slátanina, ale předpokládám, že vzácná. No a když už jsem myslel, že mne nemůže nic překvapit, přijel do kempu Delorean DMC-12, no přece ten z filmu "Návrat do budoucnosti" a zaparkoval 20 metrů od nás. Jejich majitelé přijeli se svými miláčky za miliony do zaprášených kempů, postavili si stany a užili si skvělou akci. Tohle jinde než na LM nezažijete...

Závody samotné byly bomba, jezdilo se v 6 kategoriích (plus se předváděly legendární placky sk. C z 80. let + klubové jízdy atd.) počínaje auty z 20. let a konče 80. roky, vlastní závod na 24 hodin byl takový, že se skupiny na trati cca po hodině střídaly a během 24 hodin každá ze skupin tedy odjela cca 3 hodiny. V každé ze skupin závodilo kolem 60 aut, ale skutečný počet závodních aut v depu byl možná 1000 vozů. Po sečtení najetých km ze všech jízd se vyhlásilo pořadí. A je fakt, že auta i jejich piloti se fakt snažili, ne že by se asi jezdilo na krev, ale jinak se fakt závodilo, o smyky a drobné i větší kolize nebyla nouze, o čemž svědčí i to, že ti nejrychlejší měli topspeed kolem 300 km/h.

Byli jsme tam od čtvrtka a odjížděli v pondělí, byly to úžasné dny, skvělá atmosféra, nezapomenutelný zážitek. Psal jsem, že závodních aut bylo po různých depech snad 1000. Plus nejrůznější značkové kluby + návštěvnická auta, Porsche Cup, skupina C, auta v mnoha kempech vedle závodního areálu, motorky, místní muzeum... Myslím, že skvostů na téhle akci bylo možná i pár desítek tisíc, fakt nevím. Mám asi miliardu fotek, zatím jen 5 co mám v mobilu. Kdo tam nebyl a považuje se za petrolheada, za 2 roky by se tam měl vydat. Fakt, nebudete litovat.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dát si pár kol ve Spa by bylo prima, asi by záleželo v čem. A kdyby to bylo mé auto snů, pak by mi stačilo pár kol kdekoliv. Gooodwood je na mne trochu daleko a nemyslím, že by to byl cca jiný zážitek než Le Mans Classic:-). Pokud mne s tím nevyhodíte, postupně budu přidávat po pár fotkách z LMC 2018

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...