eskimak Posted February 8 Report Share Posted February 8 A este aj hru dodrbali, maju to auto nakreslene naopak. Alebo ma naopak prevodovku, inak asi kilecko na spiatocke nepojde... Link to post Share on other sites
moco Posted February 8 Report Share Posted February 8 no jo, já to viděl na mobilu a až teď jsem si toho všimnul na PC, že to patří do vlákna "herní konzole". Sorry Link to post Share on other sites
ewolucionar Posted February 10 Report Share Posted February 10 GO BABY GOOO Link to post Share on other sites
ewolucionar Posted February 13 Report Share Posted February 13 V 10. 2. 2021 v 14:46, ewolucionar napsal: GO BABY GOOO Ten mechanicky!!!! vektoring je neuveritelny,,,,,na snehu a sotoline som nejazdil na lepsom aute,Skoda ze ich prestali vyrabat... Link to post Share on other sites
Tag Heuer LV Posted February 15 Report Share Posted February 15 Tieto auta vzdy mali nieco do seba. Je fakt skoda, ze ich prestali vyrabat. Myslim si ze svojich zakaznikov by si to vzdy naslo. Link to post Share on other sites
wawrik Posted February 15 Report Share Posted February 15 (edited) Před hodinou, Tag Heuer LV napsal: Tieto auta vzdy mali nieco do seba. Je fakt skoda, ze ich prestali vyrabat. Myslim si ze svojich zakaznikov by si to vzdy naslo. Keby si svojich zákazníkov našlo v dostatočnom počte, neprestali by ich vyrábať, nie? V 13. 2. 2021 v 18:43, ewolucionar napsal: Ten mechanicky!!!! vektoring je neuveritelny Čo znamená mechanický vektoring? Ja som teda bol skôr na Imprezy a ten pohon Evo X úplne presne nepoznám, ale AFAIK to má všade mechanické diferenciály s elektronicky ovládanou svornosťou pomocou spojkových uzávierok. Mýlim sa? Edited February 15 by wawrik Link to post Share on other sites
ewolucionar Posted February 15 Report Share Posted February 15 (edited) Obidem zlozite technicke vysvetlenia,z pohladu jazdca citis ze sa prelieva krutiaci moment a vykon ako voda na kazde koleso,podla X faktorov,adhezia,tlak plynu,natocenie volantu,pretazenie,atd..zadny aktivny dif ma spojku,svoje vlastne cerpadlo AYC,stredny je nastavitelny a je to rozdiel,nie placebo a predny dif.. A zaujimave to zacne byt,ked sa vypne AYC,to je ten mechanicky vektoring.... Edited February 15 by ewolucionar Link to post Share on other sites
wawrik Posted February 15 Report Share Posted February 15 To ja chápem, ale pýtal som na ten mechanický vektoring. Podľa všetkých vysvetlení, na ktoré som teraz narazil (napríklad tu alebo tu) je to elektronicky riadený systém. Že to funguje vôbec nepochybujem. Link to post Share on other sites
eskimak Posted February 15 Report Share Posted February 15 Jop. Jedna sa o elektronicky riadeny system, okrem Mitsubishi pouzivala aj Honda a (ci stale pouziva neviem) Audi. Kazdy mal svoje riesenie, teda pre Audi to robil niekto iny, ale islo o podobny princip. Link to post Share on other sites
ewolucionar Posted February 15 Report Share Posted February 15 Vlastne jediny dovod na Evo je tento Link to post Share on other sites
vwtyp11 Posted February 15 Report Share Posted February 15 Na to mám 911 Link to post Share on other sites
ewolucionar Posted February 15 Report Share Posted February 15 před 9 minutami, vwtyp11 napsal: Na to mám 911 Čečeeee vyhřívanej Link to post Share on other sites
TLD Posted February 27 Report Share Posted February 27 Parádní mikina Link to post Share on other sites
Vladar91 Posted February 27 Report Share Posted February 27 Na to mám 911To mĕ vždycka zajimalo jak to funguje. Tipuju ze se spoiler vysunuje sam od urcite rychlosti nebo ho zvednes manualne. V tom pripade i kdyz vypnes motor a vytahnes klice zustane takhle vyset nafurt nebo se po nejake dobe zase slozi zpatky?Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk Link to post Share on other sites
Pavelpu27 Posted February 27 Report Share Posted February 27 Vysune se při myslím 120, zasune se v 60. Můžeš ho vysunout tlačítkem a pak zůstane nahoře i po zhasnutí motoru a vyndání klíčku. Link to post Share on other sites
hedonista Posted February 27 Report Share Posted February 27 Vysune se při myslím 120, zasune se v 60. Můžeš ho vysunout tlačítkem a pak zůstane nahoře i po zhasnutí motoru a vyndání klíčku.Dolů jede při 80 km/h Link to post Share on other sites
ewolucionar Posted February 27 Report Share Posted February 27 CESTA JE CIEL Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now