Jump to content

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Guest maxigabrielg

Recommended Posts

A este aj hru dodrbali, maju to auto nakreslene naopak. Alebo ma naopak prevodovku, inak asi kilecko na spiatocke nepojde...

Link to post
Share on other sites
  • Replies 8.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Včera jsem potkal tuhle parádní 2002, hned bych se svezl.    

Myslim, ze nase debaty o motorizme pomerne nicia vlakno Kdo s cim jezdi, lebo to zbytocne zaplname roznymi spravami zo sveta motorizmu ( aktualne osud Claksona v Top Gear, rozne otazky, rady....) a ta

Kamarad mel dve Pandy, prvni generace, motor 0.9 a pak myslim 1.1 fire. Projel s tim pul evropy, nahradni spojku v kufru. Tej prvni shorel motor. Druha byla 4x4 a neveril bych, co to auto dokaze...

no jo, já to viděl na mobilu a až teď jsem si toho všimnul na PC, že to patří do vlákna "herní konzole". Sorry 🙂

Link to post
Share on other sites
Před hodinou, Tag Heuer LV napsal:

Tieto auta vzdy mali nieco do seba. Je fakt skoda, ze ich prestali vyrabat. Myslim si ze svojich zakaznikov by si to vzdy naslo.

Keby si svojich zákazníkov našlo v dostatočnom počte, neprestali by ich vyrábať, nie?

V 13. 2. 2021 v 18:43, ewolucionar napsal:

Ten mechanicky!!!! vektoring je neuveritelny

Čo znamená mechanický vektoring? Ja som teda bol skôr na Imprezy a ten pohon Evo X úplne presne nepoznám, ale AFAIK to má všade mechanické diferenciály s elektronicky ovládanou svornosťou pomocou spojkových uzávierok. Mýlim sa?

Edited by wawrik
Link to post
Share on other sites

Obidem zlozite technicke vysvetlenia,z pohladu jazdca citis ze sa prelieva krutiaci moment a vykon ako voda na kazde koleso,podla X faktorov,adhezia,tlak plynu,natocenie volantu,pretazenie,atd..zadny aktivny dif ma spojku,svoje vlastne cerpadlo AYC,stredny je nastavitelny a je to rozdiel,nie placebo a predny dif.. A zaujimave to zacne byt,ked sa vypne AYC,to je ten mechanicky vektoring....

SmartSelect_20210215-092055_Drive.jpg

Edited by ewolucionar
Link to post
Share on other sites

To ja chápem, ale pýtal som na ten mechanický vektoring. Podľa všetkých vysvetlení, na ktoré som teraz narazil (napríklad tu alebo tu) je to elektronicky riadený systém. Že to funguje vôbec nepochybujem.

Link to post
Share on other sites

Jop. Jedna sa o elektronicky riadeny system, okrem Mitsubishi pouzivala aj Honda a (ci stale pouziva neviem) Audi. Kazdy mal svoje riesenie, teda pre Audi to robil niekto iny, ale islo o podobny princip.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
Na to mám 911
A3EE5571-151F-4909-B8D2-A9FA75265411.thumb.jpeg.1a6203a5cbf8c486c3d7b10fa142b3c1.jpeg
To mĕ vždycka zajimalo jak to funguje. Tipuju ze se spoiler vysunuje sam od urcite rychlosti nebo ho zvednes manualne. V tom pripade i kdyz vypnes motor a vytahnes klice zustane takhle vyset nafurt nebo se po nejake dobe zase slozi zpatky?

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...