Přejít na obsah

JLC Master Ultra Thin Tourbillon


Návštěvník Snow

Doporučené příspěvky

Návštěvník Snow

Jaeger-LeCoultre Master Ultra Thin Tourbillon

 

Movement
Mechanical automatic winding movement, Jaeger - LeCoutlre Calibre 982
262 parts
28,800 vph
45 hour power reserve
33 jewels
1 barrel
6.40 mm thick

Functions
Hours, minute and seconds
Tourbillon

Case
Material: white gold
Diameter: 40 mm
Thickness: 11.3 mm
Water resistance: 5 atm

Dial
Silver toned dial
Hands: dauphine

Strap
Alligator leather strap with 18 mm folding clasp

 

 

 

 

 

zdroj - http://www.masterhorologer.com/2015/04/jaeger-lecoultre-master-ultra-thin.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Nádhera, jednoduchost a elegance. Stříbrná struktura ciferníku hezky odráží stříbrné ručičky a indexy a k tomu krásně vyniká zlaté turbo. Stokrát ověřená klasika a přesto jinak a zajímavě. Dizajnéři od JLC umí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

No, ešte sa naučiť urobiť pekné turbo a sú za vodou.

 

Pokud to nebyla nadsázka, prosím, abys svůj povzdech konkretizoval: co soudruzi dělají špatně, co se Ti nelíbí a proč. A jak by teda turbo mělo být konstruováno, aby to bylo správně, děkuju. Vodu rozvádět nemusíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud to nebyla nadsázka, prosím, abys svůj povzdech konkretizoval: co soudruzi dělají špatně, co se Ti nelíbí a proč. A jak by teda turbo mělo být konstruováno, aby to bylo správně, děkuju. Vodu rozvádět nemusíš.

 

Neviem, ako by malo byť konštruované. Nie som odborník na kalibre. Je mi jasný mechanický princíp, materiály apod. Ale túto vyššiu hodinárčinu beriem skôr z estetickej stránky a aj som písal pekné turbo, nie správne konštruované. U JLC do turba často trčia rôzne ozubené kolieska, jednoducho mi to vadí. Spherotourbillon majú parádny, prečo nie aj obyčajný? Niektoré firmy majú aj turbo "opticky vymazlené", radosť pozrieť. Určite môj príspevok bol trochu aj s nadsádzkou, akurát ja nejak tradične zabúdam dávať smajly a potom tie príspevky vyznievajú razantnejšie, než sú.

 

JLC:

 

post-957-0-42363700-1430572165_thumb.jpg post-957-0-84408200-1430572165_thumb.jpg post-957-0-35057500-1430572166_thumb.jpg

 

A napríklad UN:

 

post-957-0-36591300-1430572276_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Njn, jsi náročnej .-)

Tohle ale není férové srovnání, turbo s krokovým systémem Ulysse anchor je přece jen třída sama o sobě (to je jako bys kritizované turbo srovnával s gyroturbem nebo aspoň s "flying tourbillon"). A ty převody i tenhle UN má taky, akorát je nepřizná a schovává pod ten zdobenej můstek.

 

- Navíc v reálu - aspoň u mne to tak je - žádná kolečka nevidím, bo jsem fascinován tím pohybem .-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Někdo je prostě úlysnej jaryn a tak mu záleží na opticky načechraným turbu, setrvačce a všemu , a někdo je přesný střídmý silný jágr , a tak se soustředí  na technickou brilanci a nenucenost, které dává nenápadně na odiv - obě firmy dělají přesně to, co od sebe očekávají a dělají to skvěle a nezaměnitelně. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...