Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • po měsících...
  • po 5 týdnech...
  • po měsících...
  • po měsících...
  • po měsíci...

S měsíčním zpožděním děkuji za Tichusovu obětavost při komplikovanějším předání. Co slíbil, to poslal a ještě se omluvil, že zapomněl říct, že k hodinkám je řemen navíc, takže příjemné překvapení. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...
  • Po roku...
  • po měsících...
  • po měsíci...
  • po měsících...
  • po měsících...
  • Po roku...
  • po 3 týdnech...
  • po měsíci...
  • po měsících...

Bohužel jsme s kolegou udělali ne úplně dobrou zkušenost. Tichus reagoval na mou nabídku k výměně a nabídl mi několik hodinek z jeho sbírky, kde bylo jasné, že se mi trefil do vkusu a určitě si vyberu. Po asi týdnu pomalé komunikace jsme se konečně dohodli na podmínkách. Já mám taky máslo na hlavě, protože díky tomu, že své hodinky mám krátce a celou dobu v natahovači, tak až když jsem je pro něj měl v práci nachystané na předání/poslání, tak se mi poprvé zastavily. A já zjistil, že při nátahu korunkou se točí i rotor samonátahu. Takže se musí dát do záručního servisu na relativně banální opravu. S omluvou jsem to Tichusovi sdělil a nabídl jsem, že buď obchod ukončíme/pozastavíme nebo to budu kompenzovat v rámci doplatku a záruční servis si pořeší sám. Dohodli jsme se na druhé variantě a slevě, poslal jsem číslo účtu a adresu. Po víkendu přišla překvapivá zpráva, že ani on nedokázal své hodinky rozeběhnout (rok 2021, párkrát na ruce) a musí také pořešit servis... Vzhledem k tomu, že mi za celou zdlouhavou komunikaci neposlal ani číslo ani adresu atd. jsme zpozornil a potvrdil jsem, že akceptuji výměnu i takto „nefunkčních“ hodinek a každý si záruční servis pořešíme sami. To již zůstalo několik dní bez odpovědi, i když na fórum dál přispíval.

Takže když to shrnu, tak to určitě není žádný podvod nebo něco podobného, ale pomalou komunikací a divným závěrem jsem ztratil 2 týdny, kdy jsem odmítl i jiné nabídky a je to poprvé za desítky obchodů co jsem zde udělal, co se mi něco takového stalo. Za mě už se kolegovi nejspíš příště vyhnu. Výměnu zastavím, pořeším servis a pak se uvidí.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty vole, tohle jako vážně? Já si sice uvědomuju, že když se do hovna šťourá, tak smrdí, ale nedá mi nezareagovat, aspoň stručně.

Pokud kolega nahoře měl jakékoliv pochybnosti, nebo se mu zdála komunikace zdlouhavá, mohl ji jednak samozřejmě sám ukončit, nebo mi to stačilo normálně napřímo napsat a já bych mu k tomu napsal svoje. To by mi přišlo jako přirozené řešení situace, pokud se mu z jakéhokoliv důvodu nezdála.

Působí to na mě, jako že nevěří mému problému s hodinkami. Musím se přiznat, že i ten jeho "na poslední chvíli objevený" problém mi přijde takový...zvláštní...

A k tomu nereagování - ano, od jeho poslední SZ jsem jednou přispěl na fórum a nevšiml jsem si, že mám od něj SZ. Předchozích snad 20 SZ nebyl problém. Jsem to ale hajzl.

Přijde mi to tedy poněkud nefér, když prakticky stejné hodnocení bych mohl napsat i já jemu. Ale nevidím k tomu důvod, protože jediné, čím se kolega "provinil" je, že to nakonec nevyšlo. To se prostě stává. S Kidem teď něco řešíme a už to trvá přes týden a neodpovídá hned, ale někdy až za pár dnů. Mám to napsat do recenzí? Se Semim jsme jednou řešili snad 14 dnů výměnu, kterou si nakonec rozmyslel. To se stává, vždyť o nic nejde. Mám mu to taky napsat do hodnocení? Jako fakt? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...