Přejít na obsah

Elektrokolo...?


Doporučené příspěvky

Přesně,motor v zadním kole je přežitek a hlavně pokud to myslíš s elektrokolem vážně coby  méně šlapací alternativou k cyklo zábavě tak nefunkční a provozně nesmyslná . Ty Specialized jsou v nejužší špičče elektrokol na trhu . Hlavní výhodou středového uložení motoru je to,že máš pořád opravdu kolo . Nějaké programování rychlostí je imho nesmysl který dělat ani nebudeš a hlavně ho vůbec nepotřebuješ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kámoš má Levo Turbo na balónech a je spokojený, jak želva. Každý vikend je s tím v Beskydech, nebo na Rychlebách. Při těžkém přejezdu Beskyd, kdy to každému půjčoval a každý to zkoušel na doraz, udělal 37 km. Těch 50 je realistický standard.

Upraveno uživatelem Hasňa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já na pevnaku Specl kopce v režimu turbo cca 32km , když jsem testoval chtěl jsem i vyzkoušet jiné režimy , ale nedostal jsem se k tomu ....jediný co je trosku opruz je omezení rychlosti na 25 , ale to se dá odblokovat , je to tak nastaveny kvůli legislativě

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak se na tom Levu vybírají režimy? Nikde nevidím ovládání na řídítkách.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Specialized .... ovládání na rámu je na modelech 2017, modely 2018, které jsou od září v prodeji mají ovláání na řidítkách. Nové modely mají lepší motor a výkonnější baterku. Celkově je přírůstek ve výdrži cca 15% ... to je při jízdě zhruba hodina navíc :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přímo na baterii vlevo nahoře

To jsem právě viděl, ale nezdálo se mi to. Připadá mi to dost nepohodlné, oproti ovládání palcem na řídítkách. V kopci na kořenech bych měl asi problém pustit řídítka a přepnout jiný režim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na panel na řidítkách taky nedošáhnu bez toho, aby levá ruka pustila grip. Tímto si ušetřili problémy s taháním kabelů po kole. Volitelně nabízejí bezdrátový přepínač s montáží na řidítka.

I hodně hnusné kořeny a balvany v náročném stoupání jsme v pohodě jezdil na standardní režim ... fakt si neumím představit, kdy bych potřeboval ten nejsilnější doping

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na panel na řidítkách taky nedošáhnu bez toho, aby levá ruka pustila grip. Tímto si ušetřili problémy s taháním kabelů po kole. Volitelně nabízejí bezdrátový přepínač s montáží na řidítka.

I hodně hnusné kořeny a balvany v náročném stoupání jsme v pohodě jezdil na standardní režim ... fakt si neumím představit, kdy bych potřeboval ten nejsilnější doping

Bezdrátový ovladač už není dostupný, na nových modelech je ovladač integrován ke gripu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...