Přejít na obsah

Herni konzole a hry obecne


Doporučené příspěvky

Tak jsem si zkusmo snížil obtížnost u toho zaklínače, tu pindu z obrazu jsem oddělal napoprvý. Pak jsem se vrátil na save s původní obtížností, abych porovnal v čem je to o tolik ztížený. Výsledek: život ubejvá stejně vám i protivníkovi, ale u těžší obtížnosti lze výrazně hůř ovládat vlastní postavu. Žije si svým životem, hlavně co se nekoordinace, nepředvídatelnosti pohybů a záměrnýho otáčení pohledu kamery mimo chtěný cíl týče. Vlastně je taková polozmrzlá. Takže z elegantního tanečníka se smrtí (podle předlohy) záměrně udělají neohrabanýho retardovanýho debila, takhle si hoši z BioWare představují zábavu. Přes vynikající příběh ani jako skalní fanda Sapkowskýho už ani nemám chuť to dohrávat. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 2,4tis.
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Ty Jirko, aniž bych chtěl snižovat Tvoje hráčské dovednosti, přijde mi zvláštní, že by ten rozdíl v obtížností byl právě kvůli ovládání postavy nebo nedejbože v horší kameře. Vyšší obtížnost u zaklínače je spíš o tom, že musíš maximálně dobře časovat útkoky a obranu a zároveň dobře kombinovat znamení + lektvary. Resp. to byl záměr, jestli Ty z toho máš pocit horšího ovládání nebo kamery, je škoda, ale samozřejmě to každej vnímá jinak. Ale neklesej na mysli, holt sniž obtížnost pokud se Ti to špatně hraje, protože o tu story + side questy prostě přijít nechceš. Navíc jestli jsi fanda celýho universa. Nepolevuj :) !

P.S. není to od BioWare (mass effect, dragon age,..), ale od CD Project Red (Cyberpunk už se blííížžíííí)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nebudu si nalhávat, že mám reflexy nabroušený jako ve dvaceti, ale to srovnání mezi obtížnostmi jsem si ověřil cíleně. Se stejnou výbavou, stejnými postupy boje i kombinacemi olejů a znamení. Prostě na vyšší obtížnost tě duch při každý facce zároveň posune od obrazu ze kterýho se dobíjí, plus zaklínač je na určitej časovej úsek zcela neovladatelnej, prostě přimrzne a inkasuje zranění. Pohyb postavy zamýšleným směrem je pak výrazně těžší. Směrování úderu taktéž. Já bych spíš uvítal stejnou funkčnost svý postavy a obtížnost zvedat třeba přidáním života a tuhosti protivníkovi. Snížit si teď obtížnost ve třech čtvrtinách příběhu by mi přišlo ubohý. Ale určitě je to i mými chabými hráčskými schopnostmi, to beru reálně.

P.S. BioWare dělal engine na kterým to jede.

Když už jsem i ty pěstní souboje všechny vyhrál...

Upraveno uživatelem Americkej
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Americkej napsal:

Tak nebudu si nalhávat, že mám reflexy nabroušený jako ve dvaceti, ale to srovnání mezi obtížnostmi jsem si ověřil cíleně. Se stejnou výbavou, stejnými postupy boje i kombinacemi olejů a znamení. Prostě na vyšší obtížnost tě duch při každý facce zároveň posune od obrazu ze kterýho se dobíjí, plus zaklínač je na určitej časovej úsek zcela neovladatelnej, prostě přimrzne a inkasuje zranění. Pohyb postavy zamýšleným směrem je pak výrazně těžší. Směrování úderu taktéž. Já bych spíš uvítal stejnou funkčnost svý postavy a obtížnost zvedat třeba přidáním života a tuhosti protivníkovi. Snížit si teď obtížnost ve třech čtvrtinách příběhu by mi přišlo ubohý. Ale určitě je to i mými chabými hráčskými schopnostmi, to beru reálně.

P.S. BioWare dělal engine na kterým to jede.

Když už jsem i ty pěstní souboje všechny vyhrál...

Co je to za quest?...mám rozehráno, tak bych na to mrknul. Jestli to není nějaký bug.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 22 minutami, Baldic napsal:

V Dishonored doporucuju vypnout hned ze zacatku vsechny HUD napovedy a zkusit dohrat hru bez Powers. Je to mnohem zabavnejsi. S Powers to je nesmyslne jednoduche.

A samozrejme doporucuju. Druhy dil jsou u me naproste graficke orgie:

https://steamcommunity.com/profiles/76561197961687378/screenshots/

 

Dishonored bych si měl taky zopáknout. Mě nejvíc baví stealth a non-killing způsob, ale některý kombinace powers a zbraní jsou taky parádnický. Nikdy jsem nehrál úplně bez powers, ale nejtěžší bylo, když jsem si neaktivoval vidění "skrz zdi". I na nejtěžší úroveň se dá dohrát v pohodě, ale některé trofeje mi daly zabrat. První díl mě bavil daleko víc a možná i proto, že toho "steampunku" je tam míň. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 30. 9. 2020 v 14:51, Sarka Farka napsal:

zavod mi daval desive zabrat kdysi na PC, na PS4 sem kupodivu vyhral na prvni pokus, tak bud sem se naucil ridit nebo je to naky lehci nez na kompu pred lety :)

Já si pamatuju, jak jsem před lety na PC dal závod napoprvé na nejtěžší obtížnost. Když jsem všude četl, jak je závod těžký, tak jsem to nechápal. Pustil jsem si ho znova a za 5 hodin jsem ho nevyhrál. Holt jsem měl mega štěstí. Jinak reedice Mafie je mnohem lehčí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...