Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Je pravda, že S2K bude problém koupit v rozumným stavu, u mě by to ale taky byl favorit č1.

 

SLK - řeknu mu ať na něj mrkne, je fakt že by to řešilo problém s hardtopem...beztak by ho neměl kam schovávat a byl by na autě furt nebo vůbec.

Co je u SLK zrádnost?

Koroze? :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je pravda, že S2K bude problém koupit v rozumným stavu, u mě by to ale taky byl favorit č1.

 

SLK - řeknu mu ať na něj mrkne, je fakt že by to řešilo problém s hardtopem...beztak by ho neměl kam schovávat a byl by na autě furt nebo vůbec.

Co je u SLK zrádnost?

S2K chce vidět na živo má takovej trochu zvláštní design. Přijde mi, že MX5 i Z4, jsou designově povedenější.

 

Je otázka jestli by se nedalo za ty prachy už koupit Z4M ta by za ty prachy neměla konkurenci. Jinak si teda myslím, že Praha a D1 je v těchto autech utrpení pokud tam má člověk nějaký pěkný kola :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SLK - řeknu mu ať na něj mrkne, je fakt že by to řešilo problém s hardtopem...beztak by ho neměl kam schovávat a byl by na autě furt nebo vůbec.

Co je u SLK zrádnost?

jako u vsech pevnejch strech - pevna strecha. jinak ja mam SLK 200K, tzn 1,8 kompresor, rozvody se delaj, az sou slyset a jak jsem tak resil v servisu, kdyz sem menil volej a delali zevrubnou prohlidku, v zasade tam nejaky obecny zavady nebyvaj. u tech sestihrnku je ten motor nachylnejsi lehce, ale s jeho budgetem bych se zameril spis taky na 200K ve slusnym stavu, mrkni na bazos.cz, ted jich je tam po lete plno

 

JPEG_20160531_113746_-1794639237_zpszyrf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

VasekN - me osobně s S2K líbí víc jak MX-5 a asi i víc jak ta Z4. Viděl jsem ji poprvé naživo asi před 10 lety a padla mi do oka od první chvíle...

 

Sibiř - OK, hodím mu to do výběru, tuším, že ta pevná střecha u něj bude pádný argument...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jako u vsech pevnejch strech - pevna strecha. jinak ja mam SLK 200K, tzn 1,8 kompresor, rozvody se delaj, az sou slyset a jak jsem tak resil v servisu, kdyz sem menil volej a delali zevrubnou prohlidku, v zasade tam nejaky obecny zavady nebyvaj. u tech sestihrnku je ten motor nachylnejsi lehce, ale s jeho budgetem bych se zameril spis taky na 200K ve slusnym stavu, mrkni na bazos.cz, ted jich je tam po lete plno

 

Zajímalo by mě porovnání s Corvette.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nemam moc srovnani, v Z4 apod jsem nikdy nejel, jednou jsem ridil 911ku a jednou 355ku, jinak samy civilni a veterani. SLK pekne sedi, Vette taky, Vette je tvrdsi, ale taky sou tam o palec vetsi kola, maj bejt 17 a 18 a jsou tam 18 a 19, v zatackach je fakt bezvadna diky rozlozeni hmotnosti 50:50, samozrejme, kdyz vypnu traction control, tak jedu dverma napred cokoliv, plynem se to da krasne kontrolovat. V SLK sedim skoro stejne nizko, jak v Corvette, haubna je vo neco kratsi, ale ne vo moc. SLK je hodne mrstny a obratny, ale S2000 je zas nekde uplne jinde. tu mel kamos, tu sem neridil, jen me vezl, a to je fakt motokara, jak mini cooper. me na SLK bavi, ze je maly, 4,1m nebo kolik, krasne se s tim zaparkuje, je to na sviznou jizdu, ale zase sportovni ambice to nema. Vette je dost podobna mymu Etypu, i kdyz je teda zase mnohem predvidatelnejsi, Ecko se v zatackach chova ruzne, ale plynem se to da taky pekne ridit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rád bych v průběhu příštího roku provedl upgrade vozového parku. Zatím se do užšího výběru dostalo BMW 325i E90 160kw r.v.2005/2006 man. převodovka. Nějaké zkušenosti s touto motorizací? Díky za každý postřeh.

 

Údajně jsou to poslední bezproblémové R6 od BMW, takže motorově to asi bude ok. Zvážil bych 330i, která pojede podstatně lépe a spotřeba bude stejná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj - mám taky pár zkušeností s SLK (já měl na chvíli půjčenou zvláštní verzi SLK300 - 3,5l V6 s lehze ořezanym výkonem na 231PS, ale s AMG paketem byla nádherná) a Z4 3,0i.

Nevím, co přesně se od toho auta čeká, ale verze Z4M ať už roadster nebo coupe je úplně jinde - jak tvrdostí, tak hlavně cenou... S2K má kamarád a je to spíš taková srdcovka / hračka. Jede to fakt dobře, ten motor točí nesmysl a je to taky dost tvrdý.

Ty běžnější verze SLK / Z4 budou fajn na normální jízdu - mě se třeba v běžném provozu jezdilo líp s SLK (jak psal Sibiř - je to takový malý a obratný), na Z4 jsem si musel dýl zvykat (ten čumák je fakt dlouhej) a je to o něco tvrdší. S2K jsem osobně neřídil, ale nadšenej jsem byl z Mazdy MX-5 - její předposlední verze je sice už větší, ale pořád malinký auto a pocit z řízení je krásnej. Náklady na to budou "nulový" a bez střechy neni potřeba závodit. Ikdyž uznávám, že osobně bych nejradši SLK55AMG - malý auto s obřim motorem :-) Ale to už je cenově úplně mimo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rád bych v průběhu příštího roku provedl upgrade vozového parku. Zatím se do užšího výběru dostalo BMW 325i E90 160kw r.v.2005/2006 man. převodovka. Nějaké zkušenosti s touto motorizací? Díky za každý postřeh.

Dobrá volba, ale bude se těžko shánět... 330i bude možná víc, ale asi v horšim stavu (už se to bralo jako "sportovní" verze). Já bych nevolil úplný začátek produkce (2005 jsou první e90tky) ani ne tak kvůli motoru, jako spíš všemu ostatnímu. Facelift (2009) by byl super, ale asi za jiný budget. Jinak ani naftové šestiválce z téhle doby nejsou špatné, ale uznávám, že ten charakter je bohužel jiný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj - mám taky pár zkušeností s SLK (já měl na chvíli půjčenou zvláštní verzi SLK300 - 3,5l V6 s lehze ořezanym výkonem na 231PS, ale s AMG paketem byla nádherná) a Z4 3,0i.

Nevím, co přesně se od toho auta čeká, ale verze Z4M ať už roadster nebo coupe je úplně jinde - jak tvrdostí, tak hlavně cenou... S2K má kamarád a je to spíš taková srdcovka / hračka. Jede to fakt dobře, ten motor točí nesmysl a je to taky dost tvrdý.

Ty běžnější verze SLK / Z4 budou fajn na normální jízdu - mě se třeba v běžném provozu jezdilo líp s SLK (jak psal Sibiř - je to takový malý a obratný), na Z4 jsem si musel dýl zvykat (ten čumák je fakt dlouhej) a je to o něco tvrdší. S2K jsem osobně neřídil, ale nadšenej jsem byl z Mazdy MX-5 - její předposlední verze je sice už větší, ale pořád malinký auto a pocit z řízení je krásnej. Náklady na to budou "nulový" a bez střechy neni potřeba závodit. Ikdyž uznávám, že osobně bych nejradši SLK55AMG - malý auto s obřim motorem :-) Ale to už je cenově úplně mimo.

 

Díky moc za srovnání, tuším, že to SLK se mu fakt bude nakonec asi zamlouvat nejvíc i díky té pevné střeše, protože jestli si v Praze nesežene vlastní garáž, tak by měl problém, kde nechávat hardtop

 

BTW nemáte nějakej tip na parkovací dům v Praze, kde jde pronajmout za rozumný prachy permanentní místo? Stačilo by asi i někde víc na periferii, pokud by to bylo na metru (nejlíp žlutým)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

BTW nemáte nějakej tip na parkovací dům v Praze, kde jde pronajmout za rozumný prachy permanentní místo? Stačilo by asi i někde víc na periferii, pokud by to bylo na metru (nejlíp žlutým)

 

Takových stání za rozumné peníze pár najdeš v pohodě

 

https://www.sreality.cz/hledani/pronajem/ostatni/garaze,garazova-stani/praha-4,praha-5,praha-6,praha-10?cena-od=0&cena-do=1500

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Údajně jsou to poslední bezproblémové R6 od BMW, takže motorově to asi bude ok. Zvážil bych 330i, která pojede podstatně lépe a spotřeba bude stejná.

 

Dobrá volba, ale bude se těžko shánět... 330i bude možná víc, ale asi v horšim stavu (už se to bralo jako "sportovní" verze). Já bych nevolil úplný začátek produkce (2005 jsou první e90tky) ani ne tak kvůli motoru, jako spíš všemu ostatnímu. Facelift (2009) by byl super, ale asi za jiný budget. Jinak ani naftové šestiválce z téhle doby nejsou špatné, ale uznávám, že ten charakter je bohužel jiný.

 

Bohužel jsem trochu zklamán, při hledání více informací o tomto modelu jsem narazil na tento článek.

http://dfens-cz.com/bavorske-motory-z-vrcholu-primo-do-propasti/

 

Tudíž i když narazím na 325i E90 v pěkném stavu s plnou historii a servisní knížkou, těžko najdu auto kde nebyl dodržován servisní interval oleje na předepsaných 25tis. např. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=231668624&ambitCountry=DE&categories=Limousine&isSearchRequest=true&scopeId=C&fuels=PETROL&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&maxPrice=8000&maxMileage=200000&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=13&pageNumber=10

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel jsem trochu zklamán, při hledání více informací o tomto modelu jsem narazil na tento článek.

http://dfens-cz.com/bavorske-motory-z-vrcholu-primo-do-propasti/

 

Tudíž i když narazím na 325i E90 v pěkném stavu s plnou historii a servisní knížkou, těžko najdu auto kde nebyl dodržován servisní interval oleje na předepsaných 25tis. např. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=231668624&ambitCountry=DE&categories=Limousine&isSearchRequest=true&scopeId=C&fuels=PETROL&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&maxPrice=8000&maxMileage=200000&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=13&pageNumber=10

 

Kura, tos mě teda nepotěšil - 325i nebo 330i E90 jsem měl jako celkem žhavé kandidáty na druhé auto do rodiny.

Na jedné 330i sem se byl podívat, ale docela bída a 325i tady v Praze mam domluvenou na příští týden.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kura, tos mě teda nepotěšil - 325i nebo 330i E90 jsem měl jako celkem žhavé kandidáty na druhé auto do rodiny.

Na jedné 330i sem se byl podívat, ale docela bída a 325i tady v Praze mam domluvenou na příští týden.

 

Dej pak vědět jak jsi dopadl, případně co jsi vybral za adekvátní náhradu. Začínam být zoufalej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...