Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Tak to pak jo..a to nové si chceš nechat taky jen 2 r? A co máš vybráno?

Mluvíš jak moje žena, mimochodem když jsem přišel před týdnem domů s tím že kupujeme nový auto tak jsem dostal pěknou čočku :-) Asi zase Outlandera, v té cenovce toho jiného podobného moc není...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mluvíš jak moje žena, mimochodem když jsem přišel před týdnem domů s tím že kupujeme nový auto tak jsem dostal pěknou čočku :-) Asi zase Outlandera, v té cenovce toho jiného podobného moc není...

Hele, já chtěl taky pořád nový a nejel přes to vlak. Nakonec jsem to přehodnotil, protože jakmile ho koupíš a vyjedeš ze servisu, letí 150k do kanálu. Šel jsem tedy do jetého, ale od soukromého prodejce. Auto má servisku a jasný původ. Najeto 50k, takže zajetý...no a zjistil jsem, že mi to vyhovuje :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele, já chtěl taky pořád nový a nejel přes to vlak. Nakonec jsem to přehodnotil, protože jakmile ho koupíš a vyjedeš ze servisu, letí 150k do kanálu. Šel jsem tedy do jetého, ale od soukromého prodejce. Auto má servisku a jasný původ. Najeto 50k, takže zajetý...no a zjistil jsem, že mi to vyhovuje :-)

Chceš půjčit měřák laku? Ne, to je sranda samozřejmě, můžeš mít kliku :-) Jsem si ti dovezl před lety z DE Rovera za tašku hrušek, asi šest let starého a čtyřicet najeto. Každý se tlemil, co jsem to koupil a on šel dalších šest let bez jediného problému, parádní, pohodlná kára. Zázraky se dějí. Spíše než úplně novému přemýšlím dát přednost autu pro firemní účely AD, najeto do deseti tisíc, plná záruka a plus mínus kilo dole...Ale samozřejmě nějaký ten škrábanec už tam je, takže mám obrovský dilema protože bych opravdu rád aspoň jednou v životě poctivou funglovku :-) Uvidí se...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám ten motor v Golfu a jako základní motorizaci do Kodjaka nebo Supa si to dokážu bez problemu představit. Kroutak a výkon na naše silnice dostatečný i na tak velké auto. Na terén a dálniční přesuny v Německu neomezenou rychlostí to samozřejmě není.

Dcera má 1,4 tsi 103 kW v polu a tam to výkonově docela jde (až na spotřebu kolem 8,5 litrů). Ona taky jezdí převážně sama nebo ve dvou. Nedovedu si ale představit takový motůrek v Pasatu a nedej bože v Kodiaku, naloženém na rodinnou dovolenou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vím, ze tohle auto je cajk, kde bylo kupovane i komplet servisni historii. A navic taky jeste v záruce. Majitel ho měl od nového a hyckal si ho. Když narazis na něco takového,tak se i mho nevyplatí kupovat nový. I kdyz ten pocit musí bejt fajn

Nechci ti brát iluze, kdysi jsem koupil auto, po roce operaku, málo najeto, serviska.... Se ukázalo, že bylo bouchnouty na pravou přední stranu a opravoval jim to nějaký Franta na dědině.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Nechci ti brát iluze, kdysi jsem koupil auto, po roce operaku, málo najeto, serviska.... Se ukázalo, že bylo bouchnouty na pravou přední stranu a opravoval jim to nějaký Franta na dědině.

myslím si,ze původní majitel by si to vzhledem ke své pověsti nedovolil mě něco takového zatajit. A spary a vše okolo sedí tak, jak má. V tomhle jsem si jistej.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dcera má 1,4 tsi 103 kW v polu a tam to výkonově docela jde (až na spotřebu kolem 8,5 litrů). Ona taky jezdí převážně sama nebo ve dvou. Nedovedu si ale představit takový motůrek v Pasatu a nedej bože v Kodiaku, naloženém na rodinnou dovolenou.

Zrovna vcera sem vezl na letiste 3 kamose na dovo. V aute 4chlapi 80-100kg. Uplne plny kufr fm-brno a zpet sam. Prumerna rychlost ca 110km/h. Spotreba 5,8l. Za 8l jezdim kdyz rano specham do prace za 3min vyjedu z mesta, deset minut jedu po dalnici 150 a zastavim u firmy.

Mluvim o posledni iteraci toho motoru s řemenem místo řetězu, ten se do Pola myslim ani nedava. Stryc v tiguanu si ho taky pochvaluje, jezdi v prumeru za tech 8l, ale taky jezdi spis kolem komina. Tchan v oktavce si taky pochvaluje, za kolik jezdi nevim. Sledoval sem kontinualne forum vw, kde si majitele stezuji fakt na ledacos, ale na 1.4tsi nikdo. Ten motor je delany prave na delsi jizdy a rychlosti do 140, kdy dokaze vykouzlit brutalne nizke spotreby. Pri vyssich rychlostech nebo jizde brzda-plyn pak spotreba jde nahoru, ale v golfu sem se pres 9l nepodival ani kdyz sem prasil v jesenikach. Ja teda nejsem zadny koncernovy fanboy spis me berou japonci, ale 1.4tsi se vw fakt povedlo za tim si stojim. V soucasnosti muze byt lepsi mainstreamovy benzinovy motor podobneho objemu a vykonu snad jen 1.5turbo v novem civicu(ale to zatim jen tusim z recenzi). 2l atmo mazdy letargicky pokud ho clovek hodne netoci, 1.6t hyundai a 1.6t v subaru levorg žere travu kolem cesty. 1.4t hyundai mensi dynamika a vyssi spotreba, renault nema nad 1.2t nic, toyota nema nic, citroen s peugeotem maji jen ty pruserove 1.6. Opel 1.4t nemam zadnou zkusenost. 1.8tsi je okrajova zalezitost(leon fr a ctyrkolky). Dokonce bych 1.4tsi dal v tuto chvili prednost pred novym 1.5tsi jednam proto, ze v recenzich zrovna neoslavuji jeho dynamiku a pak je samozrejme zatim otaznik ta spolehlivost. Premii neznam. Zapomnel sem na nekoho?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

máme Škoda Octavia III taky s 1.4tsi, dlohodobě jezdíme za 5.8l/100km, motor je prima svižný když se mu šlape na krk a naopak když se chce člověk šinout tak dá 6-ku a nestará se od 50km/h výše. A co mě hodně překvapilo, byli jsme na dovolené s karavanem (1100kg) a zvládala to s přehledem i v Jeseníkách a Orlických horách. Pravda s touhle náloží to bylo za 10.5l/100km

 

 

20170806_103110.jpg?ver=0

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měli jsme ve firemních focusech 1.0 ecoboost 92kw a žralo to jak prokoplý - cca 9l. To jsem pak jezdil za stejno i s oktavkou 2.0tsi 162kw... Takže za mě 1.0 ecoboost už nikdy. Možná tak do fiesty....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto krásný, ale kufr ti bude malý :-( S-cross je větší, nevím co tedy stojí. Také mrkni na Asx od Mitsubishi, dá se tam udělat levná úprava v zavazadelníku, aby jsi ho zvětšil a při nějaké akci se kolem pětikila dostaneš...Bavilo mě v něm jezdit, Suzuki byla možná zábavnější, ale jak píšu, ten kufr...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kuknu na tu Vitaru někde u dealera... Takže když si řeknu, že kufr OK, tak jiné negativa nejsou?

Jde o to, co řeknou psy (kočárek nejspíš skládací do rakve na střechu)  :)  ale jinak asi dobrý... Vím že bylo občas trápení s naftou, ale u staršího modelu. Jinak hezký auto. U nás je dealerství, kluka trochu znám, když budeš mít zájem můžu se poptat na konkrétní zkušenosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No kdybys mohl, určitě bych ocenil reálné zkušenosti. Recenze mám nactene, ale to není ono...

Počítám, že do jara to budu muset rozlousknout... Tak jsem začal vymýšlet už teď...

Btw pes je zatím jen jeden a z budoucích 60kg má zatím deset. Kočár a druhý pes jsou zatím jen plán :-)

.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zavolám mu a dám vědět, teď mi to docvaklo z vlákna o psech, na pejska co máš bych to viděl na přívěs :lol2:

 

Ono na vážno, nementoruju, já už pořídil tu budku do kufru, nebo jsem měl ty přepážky (sítě), ono kdyby se něco stalo, tak pes poletí a může být průšvih.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...