Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Děje se to nápadně často a

to i ve chvílích, kdy není zahřátý motor - např. odvezu syna do školy, odstavím auto po cca 5 km jízdy rychlostí nižší než 50km/h a už to hučí

dle mého názoru by se regenerace měla spouštět jen po zahřátí motoru na provozní teplotu a za jízdy rychlostí přes 70km/h

To by se ale u některých aut právě nevypálil. Proto ten motor zvyšuje teplotu, aby to pálil i když jedeš jen krátkou trasu a když to najednou vypneš, tak to musí ventilátor dochladit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě se líbí obě dvě hodně, jezdil jsem v nich, ale Vitary kufr a prostor celkově je velké zklamání. Zase celkový design a interiér Vitaery se mi líbí víc. ASX mi nevadilo ani trochu a jízda v něm mě bavila, soused ho má taky už nějáky ten rok a bez problémů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi já vim, že takový káry se tu netočej. Ale vybírám mezi Mitsubishi ASX a Suzuki Vitara 1.6 benzín. Tak jestli má někdo něco k výběru.

Ja bych byl pro Vitaru. Ve Vendryni prodejce Suzuki musel zacit prodávat i Fordy, protože dle jeho slov ?nemel co servisovat?.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Viezol som sa par krat v novej Vitare a mne by vadila ta uroven interieru. Na vsetkom tam vidno ze je to lacne, plastove, nazov interieru je costsaving. Ale zas za tie prachy - chapem.

Isiel by som pozriet ASX, mam za to ze je to vyssia trieda (aspon kvalitativne).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Ahoj, pred nejakou dobou som začal vyberať nové auto. Akosi som sa ustálil na O3 RS v benzíne. Teraz som si ale zobral do ruky kalkulačku a s hrôzou som zistil, že za posledných 12 mes som najazdil 35000 km (bývam 30km od Prahy a denne jazdím tam aj späť) ... Ako sú na tom dnešné dízle? Poslednú ropu som mal Golfa z roku 2002, tam sa ešte nehralo na nejaké to EURO a DPF a pod ... Akým smerom sa pozerať po čo najspoľahlivejšom zvezení s takým nájazdom. Auto plánujem nechať tak 5-6r. A potrebujem niečo so schopným motorom. Zo 160 kW som presedlal na 66kw k***tinu a tie roky so súčasným autom sú pre mna utrpenie.
 
Díky za každú radu. Ako sú na tom dnešne superby s tým 2.0 TDI 140kW a 6 resp. 7 stup DSG?

nutne potrebujes automat? len co to zvysuje servisne naklady, nehovoriac ked sa nieco poserie.

radsej by som sa pozrel po nejakom 125kW manualy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, bývaš niekde v Prahe? 

 

https://forum.skodahome.cz/forum/419-motor-20-tdi/

Mám slušně vybavený Superb 2017 140kW 6st DSG, motor OK, spotřeba OK, ale
- chování DSG je v některých situacích případ pro Chocholouška,
- snad 2x týdně po zaparkování hučí dobíhající regenerace DPF
- Canton sound system nestojí ani za korunu, natož za 25 tisíc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No práve ako som si načítal niečo o tých 6-7stup DSG tak asi pôjdem do manuálu ... Tá 140kW nafta bude asi rozumná voľba. Aj keď srdce ťahá k tej 206kW ...

 

 

nutne potrebujes automat? len co to zvysuje servisne naklady, nehovoriac ked sa nieco poserie.

radsej by som sa pozrel po nejakom 125kW manualy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To bylo ale asi spíš tím, že za rok prodal "tři" a to ještě dědkům, který s tím za 10 let najedou 20000 km, to se potom na servisu asi moc nedožene...

Muze byt. Focusů a Fiest urcite streli vic. Ale znam i mlade ročníky, co šly do Suziny. Uz to sice neni ten pravý offroad, ale kdo potrebuje vyšší posez, 4x4 a spokojí se s cca 90kw....proc ne. Cena za plnou palbu je docela lákavá.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...