JR_2010 Odesláno 17. prosince 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. prosince 2017 Děje se to nápadně často ato i ve chvílích, kdy není zahřátý motor - např. odvezu syna do školy, odstavím auto po cca 5 km jízdy rychlostí nižší než 50km/h a už to hučídle mého názoru by se regenerace měla spouštět jen po zahřátí motoru na provozní teplotu a za jízdy rychlostí přes 70km/hTo by se ale u některých aut právě nevypálil. Proto ten motor zvyšuje teplotu, aby to pálil i když jedeš jen krátkou trasu a když to najednou vypneš, tak to musí ventilátor dochladit. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gustaf Odesláno 17. prosince 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. prosince 2017 Tak, já s tím nemám problém... Ať si to hučí kdy chce a jak chce... Zmiňovaná O3rs Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 17. prosince 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. prosince 2017 Chlapi já vím jak a proč funguje regenerace dpf, ale mondeo 2,0 TDCI ježděné ve stejném režimu ani jednou za 4 roky nepotřebovalo po odstavení hučet jak piliňákySuperb to dělá snad 2x týdně a jezdí stejné trasy stejným stylem Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Geodet Odesláno 17. prosince 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. prosince 2017 Chlapi já vim, že takový káry se tu netočej. Ale vybírám mezi Mitsubishi ASX a Suzuki Vitara 1.6 benzín. Tak jestli má někdo něco k výběru. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavelpu27 Odesláno 18. prosince 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. prosince 2017 (upraveno) Nejel jsem ani v jednom, ale pár lidí okolo mě to mělo a jednoznačně Suzuki. Jeden se dokonce vyjádřil, že ASX je nejhorší auto, ve kterém kdy seděl. Upraveno 18. prosince 2017 uživatelem Pavelpu27 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pciza Odesláno 18. prosince 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. prosince 2017 Táta má Vitaru třetím rokem. A musím zaklepat zatímspokojenost a bez jediného problemu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 18. prosince 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. prosince 2017 Mě se líbí obě dvě hodně, jezdil jsem v nich, ale Vitary kufr a prostor celkově je velké zklamání. Zase celkový design a interiér Vitaery se mi líbí víc. ASX mi nevadilo ani trochu a jízda v něm mě bavila, soused ho má taky už nějáky ten rok a bez problémů. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igicz Odesláno 18. prosince 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. prosince 2017 Chlapi já vim, že takový káry se tu netočej. Ale vybírám mezi Mitsubishi ASX a Suzuki Vitara 1.6 benzín. Tak jestli má někdo něco k výběru.Ja bych byl pro Vitaru. Ve Vendryni prodejce Suzuki musel zacit prodávat i Fordy, protože dle jeho slov ?nemel co servisovat?. Sent from my iPhone using Tapatalk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Odesláno 18. prosince 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. prosince 2017 To bylo ale asi spíš tím, že za rok prodal "tři" a to ještě dědkům, který s tím za 10 let najedou 20000 km, to se potom na servisu asi moc nedožene... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trojan Odesláno 18. prosince 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. prosince 2017 Ja bych byl pro Vitaru. Ve Vendryni prodejce Suzuki musel zacit prodávat i Fordy, protože dle jeho slov ?nemel co servisovat?. Sent from my iPhone using TapatalkFord je v tomhle pripade sazka na jistotu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hopa26 Odesláno 18. prosince 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. prosince 2017 Pokud by byl o ASX v benzinove verzi zajem,kolega ho bude prodavat do dvou mesicu. Barva bila,ma najeto kolem 30 tis,stari 2 roky. Meni za vetsi CR-V. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskimak Odesláno 18. prosince 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. prosince 2017 Viezol som sa par krat v novej Vitare a mne by vadila ta uroven interieru. Na vsetkom tam vidno ze je to lacne, plastove, nazov interieru je costsaving. Ale zas za tie prachy - chapem.Isiel by som pozriet ASX, mam za to ze je to vyssia trieda (aspon kvalitativne). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskimak Odesláno 18. prosince 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. prosince 2017 Pripadne este suzuki S-cross ci ako sa to vola. Sice trocha drahsie nez Vitara ale bude posobit hodnotnejsie. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jatmz Odesláno 18. prosince 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. prosince 2017 Ahoj, pred nejakou dobou som začal vyberať nové auto. Akosi som sa ustálil na O3 RS v benzíne. Teraz som si ale zobral do ruky kalkulačku a s hrôzou som zistil, že za posledných 12 mes som najazdil 35000 km (bývam 30km od Prahy a denne jazdím tam aj späť) ... Ako sú na tom dnešné dízle? Poslednú ropu som mal Golfa z roku 2002, tam sa ešte nehralo na nejaké to EURO a DPF a pod ... Akým smerom sa pozerať po čo najspoľahlivejšom zvezení s takým nájazdom. Auto plánujem nechať tak 5-6r. A potrebujem niečo so schopným motorom. Zo 160 kW som presedlal na 66kw k***tinu a tie roky so súčasným autom sú pre mna utrpenie. Díky za každú radu. Ako sú na tom dnešne superby s tým 2.0 TDI 140kW a 6 resp. 7 stup DSG?nutne potrebujes automat? len co to zvysuje servisne naklady, nehovoriac ked sa nieco poserie.radsej by som sa pozrel po nejakom 125kW manualy Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
schrapnel Odesláno 18. prosince 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. prosince 2017 Ahoj, bývaš niekde v Prahe? https://forum.skodahome.cz/forum/419-motor-20-tdi/Mám slušně vybavený Superb 2017 140kW 6st DSG, motor OK, spotřeba OK, ale- chování DSG je v některých situacích případ pro Chocholouška,- snad 2x týdně po zaparkování hučí dobíhající regenerace DPF- Canton sound system nestojí ani za korunu, natož za 25 tisíc Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
schrapnel Odesláno 18. prosince 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. prosince 2017 No práve ako som si načítal niečo o tých 6-7stup DSG tak asi pôjdem do manuálu ... Tá 140kW nafta bude asi rozumná voľba. Aj keď srdce ťahá k tej 206kW ... nutne potrebujes automat? len co to zvysuje servisne naklady, nehovoriac ked sa nieco poserie.radsej by som sa pozrel po nejakom 125kW manualy Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trojan Odesláno 18. prosince 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. prosince 2017 To teda nechapu, auto na denni jezdeni v dieselu a manual...180-200k by ten automat mel vydrzet kdyz pohlidas vymeny oleje.Ja prodaval DSG s 185k km a vsecko v poradku. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 18. prosince 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. prosince 2017 Ahoj, bývaš niekde v Prahe? Naštěstí ne :-) Vysočina Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igicz Odesláno 18. prosince 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. prosince 2017 To bylo ale asi spíš tím, že za rok prodal "tři" a to ještě dědkům, který s tím za 10 let najedou 20000 km, to se potom na servisu asi moc nedožene...Muze byt. Focusů a Fiest urcite streli vic. Ale znam i mlade ročníky, co šly do Suziny. Uz to sice neni ten pravý offroad, ale kdo potrebuje vyšší posez, 4x4 a spokojí se s cca 90kw....proc ne. Cena za plnou palbu je docela lákavá. Sent from my iPhone using Tapatalk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Odesláno 18. prosince 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. prosince 2017 No, s tím, že střelí víc Focusů a Fiest si tedy taky nejsem jistej... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se