Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Chlapi já vim, že takový káry se tu netočej. Ale vybírám mezi Mitsubishi ASX a Suzuki Vitara 1.6 benzín. Tak jestli má někdo něco k výběru.

Běž se v tom svézt. Táta vybírá vyšší auto kvůli nastupování a tak Vitara byl jeden z kandidátů. Jeli jsme v nejvyšší výbavě, 4x4 a 1,6 benzín. Za mě - to auto je naprostá tragédie a oba jsme odešli zklamaný. Sám vybírám auto taky s 1,6 atmo, ale to suzuki nejelo. Jedině po přepnutí do sportu, ale ten mod u dvoukolky neni (tata chtěl dvoukolku). Možná to bylo syrovým motorem, ale vážně jsem byl zklamaný - musíš to točit úplně až k omezovači a tam narážím na druhý problém - hlučnost. Seděl jsem vzadu téměř jsem neslyšel co se dělo na předních sedadlech - naprostý hukot od podběhů kol a zadního okna. Bohužel to nezachrání ani interiér - dveře jsou třeba nechutný plastový výlisek (auto s cenou kolem 500 000,-) tlustý 5 cm. Podle mě se šetřilo všude s hmotností a je to moc vidět.

Jako do lesa dobrý, ale cestovat bych v tom nechtěl. Podle recenzí to s 4x4 i zvládne něco v terénu

Otec pak zkoušel Renault Captur 0,9t a oproti Vitaře ho to nadchlo (nejezdí nad 100 km/h). O 60k levnější v lepší výbavě a komfortnější.

 

Jinak ale musím říct, že jak jsem byl do těhle aut nadšen, tak mě to rychle přešlo a pokud není zdravotní důvod pro vyšší posed, tak obyč hatchbagy, sedany a kombíky nabídnou povětšinou lepší svezení.

Teď mám pro sebe jako žhavého kandidáta Megana Grantoura ve výbavě Intense. Akorát nevím jak motor? - ta základní 1,6 85kW od nissanu mě přišla fajn. Nenadchne neurazí. Pak je tam ještě mají 1,2 Turbo, ale za ní chcou cca 50 000,- navíc. Najedu 10-15k ročně a po narození syna fakt nespěchám :-) Auto si asi nechám na delší dobu, tak řeším i spolehlivost.

Upraveno uživatelem exBURN
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem omrknul v rychlosti nový Accord ve výbavě sport a není to špatný. Sticker price 25k usd. Ta až neskutečná dostupnost aut v USA mi bude chybět.7b762c51fea2785da82246945826ad3b.jpg177d52638f36b8cd32ad3dd0a1d1bcd1.jpg

Ten novej accord je paradni, porad tajne doufam, ze ho nechaji homologovat i pro evropu. Je sance vubec takovy auto privezt do EU z USA, nebo to nejde prihlasit?

 

Ta cena je na mistni pomery taky z rise snu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

exBurn - s tou Vitarou si mě nepotěšil. Zatím jsem byl projet Mitsu ASX. Svezení celkem dobrý, ale taky je to celkem líný. Myslel jsem, že ta Vitara bude živější. Alespoň podle testů. Taky záleží čím teď jezdíš a jaké máš srovnání. Já budu přecházet z Forda Fusiona 1,4 benzín. Tak nejsem tak náročnej. Ať sednu do čehokoliv, tak to bude jízdně vždy asi všechno lepší.  :) Ještě jsem koukal na nového Dustera, ale nevim no. Nebo Peugeot 2008...., Mazda CX-3....ta je asi malá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

exBurn - s tou Vitarou si mě nepotěšil. Zatím jsem byl projet Mitsu ASX. Svezení celkem dobrý, ale taky je to celkem líný. Myslel jsem, že ta Vitara bude živější. Alespoň podle testů. Taky záleží čím teď jezdíš a jaké máš srovnání. Já budu přecházet z Forda Fusiona 1,4 benzín. Tak nejsem tak náročnej. Ať sednu do čehokoliv, tak to bude jízdně vždy asi všechno lepší.  :) Ještě jsem koukal na nového Dustera, ale nevim no. Nebo Peugeot 2008...., Mazda CX-3....ta je asi malá.

Ahoj. No já to porovnal napřímo s Capturem 0,9T a ten Captur šel za plynem citelně líp. Pak jsem jel i v té 1,6 laguně a tam mi ta 1,6 taky přišla fajn. Nový Duster vypadá moc dobře, ale furt je to Dacia. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

exBurn - s tou Vitarou si mě nepotěšil. Zatím jsem byl projet Mitsu ASX. Svezení celkem dobrý, ale taky je to celkem líný. Myslel jsem, že ta Vitara bude živější. Alespoň podle testů. Taky záleží čím teď jezdíš a jaké máš srovnání. Já budu přecházet z Forda Fusiona 1,4 benzín. Tak nejsem tak náročnej. Ať sednu do čehokoliv, tak to bude jízdně vždy asi všechno lepší.  :) Ještě jsem koukal na nového Dustera, ale nevim no. Nebo Peugeot 2008...., Mazda CX-3....ta je asi malá.

CX 3 je fakt malá, asi bych o ni neuvažoval
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

XV i Forester (2017) mají světlou výšku 22cm.

Ale díky sedačce (nebo pocitu z posezu) se může jedno z nich jevit vyšší/komfortnější = nutno vyzkoušet (u mne vítězí Forejs).

 

Ta cenovka bude asi rozhodující - oba modely nabízí prodejci od cca 599. Takže jedině zkusit zatlačit na cenu nebo z ciziny.

Upraveno uživatelem Mareka01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prakticky žádné, je oplastovaný + to, co jsi psal sám. Má zadeklovaný podvozek, ale to se dá objednat i do normální verze, je to jen paket navíc a ještě je čtyřkola, takže opět to, co si můžeš navolit i k normální verzi. Jednoduše řečeno je to místo několika tebou navolených paketů, rovnou vše v jednom, ale jinak změna žádná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bells - možná má v základu i ofrroad asistenta a někde jsem zaslechl, že v něm je nějaký větší info displej, ale nemám to ověřené. Právě mne zaujalo, že už není extra velký cenový rozdíl, pokud si navolím k základní verzi všechno, co Scout už má a  jako bonus je pár věcí, které k normálnímu Scoutu nejdou objednat, třeba ta sedadla nebo dřevo. Světlý interiér nechci a černý u normálního Scoutu mi přijde až moc celý černý. Jde sice doplnit "kovový" pruh na palubce a na dveřích, ale dřevěný dekor asi změní atmosféru víc. Ale četl jsem o něm v nějakém testu, že to dřevo vypadá nepřirozeně, proto mne zajímalo, jestli ve Scoutu už někdo neseděl...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...