Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Revue,mrzi mne ze jsi zdaleka a mas limit nizko.Za zhruba 3 mesice budu fabku 1,4 16v prodavat. Beru u tomase golfa na cng a davat k nemu auto protiuctem. Nechci linkovat,pac tady neni bazar. Pripadne  cinkni,nebo mi dej mail a dam ti blizsi info.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj Tome, jak poznám třiválec, jaké mají označení, když při prodeji uvádějí motor, jde to poznat z pohledu, fotky z pod kapoty?

Nechceš raději, aby ti to auto pro holku někdo dle zadání a rozpočtu koupil?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, já koupil loni na podzim babě na litačku kolem komína Fabiu I, 2005, 1,2 (47 kW) s klimou, v elektrice, nějaký polokožený paket, nebo co (volant, šajtra a ručka v rádoby kůži) s litýma kolama za 50. Slušný stav a baba je spokojená.

Je to sic holt ta 1,2 ale co už.

Jdi do fabky - oprava a díly za čepku hrušek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Revue,mrzi mne ze jsi zdaleka a mas limit nizko.Za zhruba 3 mesice budu fabku 1,4 16v prodavat. Beru u tomase golfa na cng a davat k nemu auto protiuctem. Nechci linkovat,pac tady neni bazar. Pripadne  cinkni,nebo mi dej mail a dam ti blizsi info.

tramon@seznam.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rád bych zde ještě nabídnul, že pokud někdo nestihl tu akci s CNG bonusem u VW tak mám ve výrobě ještě 1x Golf a 1x Golf Variant na své jméno, pokud by někdo měl zájem, můžu je přenechat. Všechny ceny samozřejmě původní dle akcí z minulého kvartálu. Sleva tedy cca. 220.000,- z ceníkové ceny. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rád bych zde ještě nabídnul, že pokud někdo nestihl tu akci s CNG bonusem u VW tak mám ve výrobě ještě 1x Golf a 1x Golf Variant na své jméno, pokud by někdo měl zájem, můžu je přenechat. Všechny ceny samozřejmě původní dle akcí z minulého kvartálu. Sleva tedy cca. 220.000,- z ceníkové ceny.

Mas někde e-mail Tome?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rád bych zde ještě nabídnul, že pokud někdo nestihl tu akci s CNG bonusem u VW tak mám ve výrobě ještě 1x Golf a 1x Golf Variant na své jméno, pokud by někdo měl zájem, můžu je přenechat. Všechny ceny samozřejmě původní dle akcí z minulého kvartálu. Sleva tedy cca. 220.000,- z ceníkové ceny. 

 

Ja jsem koukal, ze CNG golf se uz neda v konfiguratoru vubec objednat? Prechod na 1.5TGI?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Rád bych zde ještě nabídnul, že pokud někdo nestihl tu akci s CNG bonusem u VW tak mám ve výrobě ještě 1x Golf a 1x Golf Variant na své jméno, pokud by někdo měl zájem, můžu je přenechat. Všechny ceny samozřejmě původní dle akcí z minulého kvartálu. Sleva tedy cca. 220.000,- z ceníkové ceny.

Ahoj Tome, pokud by byl volny ten variant, muzes prosim pisnout na honzavfr@seznam.cz. Diky Honza

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mas někde e-mail Tome?

 

Ahoj, je to tomas.suchy@louda.cz

 

Ja jsem koukal, ze CNG golf se uz neda v konfiguratoru vubec objednat? Prechod na 1.5TGI?

 

Někdy v budoucnu by se měl tento motor objevit. Bohužel již pouze s dojezdovou nádrží na benzín díky novému systému homologací.

 

Ahoj Tome, pokud by byl volny ten variant, muzes prosim pisnout na honzavfr@seznam.cz. Diky Honza

 

Zašlu co nejdříve :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rád bych zde ještě nabídnul, že pokud někdo nestihl tu akci s CNG bonusem u VW tak mám ve výrobě ještě 1x Golf a 1x Golf Variant na své jméno, pokud by někdo měl zájem, můžu je přenechat. Všechny ceny samozřejmě původní dle akcí z minulého kvartálu. Sleva tedy cca. 220.000,- z ceníkové ceny. 

Psal jsem mail na Varianta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rád bych zde ještě nabídnul, že pokud někdo nestihl tu akci s CNG bonusem u VW tak mám ve výrobě ještě 1x Golf a 1x Golf Variant na své jméno, pokud by někdo měl zájem, můžu je přenechat. Všechny ceny samozřejmě původní dle akcí z minulého kvartálu. Sleva tedy cca. 220.000,- z ceníkové ceny. 

 

Ahoj, kdyby to bylo aktuální, napiš mi, prosím, na t (teč) ranocha (zavin) gmail (teč) com

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak furt nevím...

 

Na Mazdu 6 2014+ 2.0 benzín bych musel asi dost přitlačit ve financích a bojím se cen za servis, jinak jasnej favorit a to jsem o Japoncích nikdy neuvažoval.

 

Pak možná ten předposlední Avensis 1.8 ale to asi více méně platí co jsem psal nahoře.

 

Koncern mi vůbec nevadí, tak co treba O3 1.4 TSI ale bojím se těch story ohledně přeskočení řemenu a po turbu co mám teď, bych zkusil spíš atmosféru. Před časem jsem myslel i na Superba II 3.6 ale to mě sežere při denním ježdění + servis.

 

Co jinýho do 250k, kdyby nebylo vyhnutí, tak 300k. Vím, že obzvlášť ta Mazda je za víc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, kdyby to bylo aktuální, napiš mi, prosím, na t (teč) ranocha (zavin) gmail (teč) com

 

Aktuální to ještě je, ten poslední kus řeším asi s 5 lidmi, ale nikdo ještě neřekl konečné stanovisko. Napiš mi prosím na tebe telefon na tomas.suchy@louda.cz a já ti zítra zavolám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak furt nevím...

 

Na Mazdu 6 2014+ 2.0 benzín bych musel asi dost přitlačit ve financích a bojím se cen za servis, jinak jasnej favorit a to jsem o Japoncích nikdy neuvažoval.

 

Pak možná ten předposlední Avensis 1.8 ale to asi více méně platí co jsem psal nahoře.

 

Koncern mi vůbec nevadí, tak co treba O3 1.4 TSI ale bojím se těch story ohledně přeskočení řemenu a po turbu co mám teď, bych zkusil spíš atmosféru. Před časem jsem myslel i na Superba II 3.6 ale to mě sežere při denním ježdění + servis.

 

Co jinýho do 250k, kdyby nebylo vyhnutí, tak 300k. Vím, že obzvlášť ta Mazda je za víc.

 

Jestli chceš levný servis, tak si vyber koncernový vůz. Je jasný, že jsem v tom zaujatý, protože pro koncern pracuji, ale můžeme se tu klidně bavit v číslech, kdy vybereme několik nejčastěji měněných náhradních dílů a uvidíš, že ten koncern je opravdu nejlevnější.

 

Pokud přemýšlíš o motorech TSI, tak vezmi něco, co už má rozvody na řemenu a ne na řetězu. Je to mnohem spolehlivější, tišší a celkově lepší. Pokud bys měl v hledáčku něco konkrétního, klidně se na mě obrať.

 

Nicméně, jako poslední věc uvedu, že pokud přemýšlíš o investici kolem 300k, tak to už je podle mě o moc lepší přitlačit třeba na 350k a koupit to nový, nezaprděný, s plnou zárukou. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau kluci, mám možnost změnit služební auto. Mám teď pár měsíců starou Oktávku v podstatě plné výbavě - LK, 4x4, AT a jsem s ní spokojenej. Je možnost objednat si Superba a to s limitem 970 tis vč. DPH dle konfigurátoru a jedno zda benzín nebo nafta. Bohužel mi v žádný konfiguraci s motorem a výbavou co se mi líbila nevyšel pohon 4x4 a AT. Jedna možnost u Supa je LK 1,8TSI, AT a už bez ničeho, druhá možnost ten samý motor a na výbavě Style s dovybavením třeba vč. odvětrávaných sedaček. Tak mám dilema zda kvůli 4x4 nechat stávající (nejsem horal, ale nemuset s sebou tahat řetězy se občas hodí) nebo vzít Supa s tím, že je větší a celkově pohodlnější. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud bys nepohrdnul Volkswagenem, tak s Passatem i Arteonem se do limitu vejdeš s automatem, 4x4 a opravdu bohatou výbavou. 

 

Např. Arteon R-LINE 140kW, DSG. 4MOTION by vyšel nějakých 945.000,- CZK vč. daně. Passat ještě mnohem levněji. 

Upraveno uživatelem Tomas_2002
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...