Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Ten vypadá dobre, motoricky ok?

 

Co se týká Subaru tak žena říká ze muže jezdit jak chce, ale je proste hnusny. Dcera totéž ..

 

Takže mi zůstává CRV, xc60, mb glk a zabrousil jsem k rx450h a plus ta audi výše .

 

Bmw není doporučený vůbec.. tak nevim

Jen hlas lidu.Kdybych to měl takhle dané, GLK ne,má soused, když pominu dvakrát nepojízdné,( což může být i smůla, ale ve 130 tisících, ach jo) nepohodlný nástup, fakt malý.... Motor i převodovka fajn. A docela tvrdý.

Audi mi nezapadá do SUVéček, novější koncern mi už nic neříká, měl jsem starší a ty mě vyhovovaly, ale to je věc vkusu.

XC 60 neznám, nemůžu sloužit, trochu to mám jako koncern, staré ano, nové ne. Zase jen můj názor. Uvažoval jsem o XC90 a proběhlo zklamání a tím vyřešeno.

A pak rozstřel, "srdcem" Lexe ,pohodlí, hybrid je pro mě zábava, funguje. Ale přeci jen,mínusy, za tyhle peníze už nebude nejmladší a bohužel třeba kvalita interiéru je proti 400ce krok zpět. CRVčko  bude skoro nové a dá se s ním zestárnout na pohodu. Jestli ti auto vydrží rok, dva, radši Lexe a byly doby že bych neváhal. Ale možná s věkem bych radši méně luxusu, ale novější kus a na delší čas rozumem CRV. A stejně bych jí ještě konfrontoval s Ravkou v hybridu :). Popřípadě Ravku 2019, jasný, je to víc peněz, ale když vidím jak se drží, tak to není,a asi ani nebude,špatný kup. Ale to jen můj pohled....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ma chot ma CR-V 2.0i 2011 manual. Od novyho, aktualne najeto lehce pres 50tkm. Auto je bezproblemovy, jasne, malej najezd, ale i tak. Jednou rocne olej a tot vse. Jinak auto je to fajn, jen je trochu liny, aby tahlo, musi se vytocit a to zas trochu vyje. Ale na klidnou jizdu pohoda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky, u toho crv jsou ok jak benziny tak nafta?

 

Lex je krásný, ale je fakt ze za ty prachy to jsou kusy z 2010..

Racka v hybridu je cenou mimo a nova bude za min 850 a ještě fwd.

Co se týká xc60 tak ta se mi líbí a pořad mi nabourava to rozhodnutí.

BMW co jsem tak zjistil s Nkovymi motory jsou provar a kasička .. nebo je tam něco spolehlivého?

 

Glk jsem vyřadil

Upraveno uživatelem tenge
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co vím z tak 2,2 nafta i benzín u CRV jsou v pohodě i automaty (to je tuším přímo Honda). U posledního je 1.6 nafta (to netuším). Chce to se projet a uvidíš jak to sedne ;-)

Takhle to je stejný, jako by sis vybíral ženskou podle fotky :-))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

CRV v benzíne ako pisal sibirnaya spolahlivá atmosfera, aby islo treba tociť ale ten motor ide ochotne do otáčok, inak na pohodovú jazdu. Nafta ked tak zhanat 2.2 je to jeden z najlepších naftových motorov -držiak, jediné kurvítko može byt filter pevnych castic. Kamoš ho má este bez filtra, aktualny nájazd 395tisic auto šlape bez problémov.

 
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

My mame 2 litr benzin,pani jezdi za 8litru. Motor je bezproblemovy ,vychytany ,bez nemoci. U novejsich aut je  diesel 1,6 , 88kw a i ten nema problemy.

Pak je nahrada za  zminovane 2,2 diesel-delaji opet 1,6 s vykonem 118kw ,4kolka ,ta uz ma 2 turba a v zacatcich prodeje jsem zaznamenal nejake zavady-vse reseno na zaruku.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co vím z tak 2,2 nafta i benzín u CRV jsou v pohodě i automaty (to je tuším přímo Honda). U posledního je 1.6 nafta (to netuším). Chce to se projet a uvidíš jak to sedne ;-)

Takhle to je stejný, jako by sis vybíral ženskou podle fotky :-))

Jo to máš pravdu..ale než lítat někde po salonech, zkoušet možné i nemožné, tak si dopředu vyberu dva tři kousky, ty pak projedu a uvidí se. Dnes se možná stavím na to Subaru aspoň podívat.

 

 

CRV v benzíne ako pisal sibirnaya spolahlivá atmosfera, aby islo treba tociť ale ten motor ide ochotne do otáčok, inak na pohodovú jazdu. Nafta ked tak zhanat 2.2 je to jeden z najlepších naftových motorov -držiak, jediné kurvítko može byt filter pevnych castic. Kamoš ho má este bez filtra, aktualny nájazd 395tisic auto šlape bez problémov.

 

To je příjemné slyšet...tak uvidíme. Včera jsem se potkal s klientem, ten má taky CRV a spokojenost taktéž.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám e91 330d už s N57, aktuálně s 312tis. km a o problémech hliníkovejch motorů jsem naštěstí jen četl, jediná "závada" na motoru za celou dobu bylo prasklý těsnění pod odlučovačem oleje za 3 stovky. M57 s litinovým blokem je prej sázka na jistotu, zas bych se ale obával dalších věcí, přecijen už to jsou starý auta...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Známy mi nabídnul jeep grand cherokee 3.0 crd, blby, dobrý?

 

Ten motor myslím nemá větší problémy, už je to taky starší ročník, žádný výkřik techniky..ale je italský, takže je třeba jej řádně servisovat, pak by měl být ok.

Otázka je spíš to auto samotný. Určitě se v tom nejdříve svez. Do města a okolí v pohodě, na dálnici to honíš z pruhu do pruhu, to řízení je hodně offroadový, totálně necitlivý, točíš s tím jak kormidlem v parníku. Obecně je to spíš offroad, tzn. na silnici v malých rychlostech je houpavý a pohodlný, takový na pohodu, ale jakmile potřebuješ jet trochu ostřeji nebo rychleji, kroutí se to jak had, nechce se mu, je dost těžkej.. Interiér je takovej americko italsko plastovej, kvalita nic moc proti konkurenci.

Jo a pod 10 l na sto se nedostaneš, těžký auto, starej motor..

Ale má styl, to je fakt.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dnes projel vše co jsem chtěl (crv, glk, jeep GCh, Subaru, volvo mi prodali před mou návštěvou a x5 a x6.

 

Jeep 3.0 crd 2013 - gumovy, tank a nic moc řízení, asi je člověk zmlsany z evropských aut ale vnitřek dost hrozny

Glk - pěkný, ale takový .. no nesedlo

Subaru O 2.5i - motoricky dobrý ale cvt mi moc nevyhovoval

Volvo jsem bohužel nevyzkousel

Crv 2.2 d 2014 - fajn, ale je to takový vagon ale je to pěkný. Řízení příjemný ale takový zastaralý vnitřek

X6 3.0 2011 - velmi příjemné řízení , horší výhled, kufr nic moc, motor parádní

X5 3.0 2012 - výherce, perfektní projev, super motoricky a zatah perfektní, jízda nadmíru příjemná , manevrovatelnost suverénně nejlepší, vnitřek zachovaly i po 200kkm, kufr 100%, výbava perfektní.

 

Takže jsem z toho všeho vybral X5 3.0, protože sedla nejlépe a vším mi vyhovuje. Teď už jen sehnat pěknou v dobrým stavu a s normálními km.. tahle měla 230 a už to bylo dost na 6lete auto. I když zase dobra cena.. no nevim..

Upraveno uživatelem tenge
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sorry za hloupy reci, ale vykaslal bych se navojetiny, dal bych 500 ako a vzal kodiaka 4kola, slabsi naftu,.. mel bych par let klid, naklady na pripadny problem s Xx mohou klidne prevysit 3 lety leas na zmineny.. ja vim, skoda je zapovezena, ale...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sorry za hloupy reci, ale vykaslal bych se navojetiny, dal bych 500 ako a vzal kodiaka 4kola, slabsi naftu,.. mel bych par let klid, naklady na pripadny problem s Xx mohou klidne prevysit 3 lety leas na zmineny.. ja vim, skoda je zapovezena, ale...

Za svuj život jsem vlastnil a ještě více řídil ledacos teď mám Karoq 1.5 TSI a naprostá spokojenost

PS jsme dva a jezevec a nejsem vlastník Luční boudy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

X5 3.0d 245 nebo kolik PS, 2011 265tkm, od novyho, druhy kotouce, tlumice puvodni, filtr pevnych castic se zatiw neozval, menil sem motorek steracu - 8tis - loziska v pr. kolech - 9 tis - ventilator topeni - 4tis - automat vymena oleje po 100tkm, spotreba 7,5 az 10, podle nohy a nalady. Jo a v zime sem daval novou baterku a menil zhavky. V zasade vse spotrebka a zadny rakety. Vymena voleje u BMWneAD 4,5tis s filtrama.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za svuj život jsem vlastnil a ještě více řídil ledacos teď mám Karoq 1.5 TSI a naprostá spokojenost

PS jsme dva a jezevec a nejsem vlastník Luční boudy

ano.. on ten design je zvenku fakt divnej trochu, ale vnitrek, pocit z jizdy a kvality je myslim vic nez ok
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...