Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Možná věděli, proč tam spotřebu nenajdeš :) Do 200ky patří 5,7 to se jen válí, na to se šlapat nemusí :) Třeba v té 120ce ten benzín (asi teda nelze využívat potenciál na každých světlech :lol2:) to zase tak strašné, na rozdíl od nafty není. To rozpětí spotřeby je u benzínu větší (město,couračky, noha, atd.) to je jasný. Ale jeden čas jsem to naháněl a byl to problém, nebo jsem ho minul. Svezení byl zážitek, krouťák odspodu a tah jako blázen....

Naftou ale vedle nešlápneš a pár let stará Toyka poslouží víc než dobře.

jasně jasně, ale 5.7 jako rodinný autiko asi néé, teda néé v mém případě:-) každopadne 200 je nadherný obrovský auto, který si na nic nehraje, protože takový je:-) Tobě Díky za názor. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jezdil jste nekdo s E93 s 335i.

Mam moznost koupit, ale stejne nevim, jestli je to po NC miate cesta? Ma to standardne aspon samosvor? V recenzich to chvalej a ctyrsitz by se nam u druheho auta hodil, ale nevim, zda to nebude jizdne zklamani. Motor ok? Rok 2007, docela dedecek...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rychlost v primce me moc nebere a navic neni ani na okresce treba. Ja si nejvic uzivam ten svor a zatacky. Nakonec 116kw u tunove Miaty pojede lip nez tezka 325i. Ta 335i ale uz ma pres trista koni, to uz by melo jet dobre. Uvidim zejtra v ramci projizdky. Nekde jsem vycetl, ze je to jak ridit parnik, tak jsem zvedavej...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rychlost v primce me moc nebere a navic neni ani na okresce treba. Ja si nejvic uzivam ten svor a zatacky. Nakonec 116kw u tunove Miaty pojede lip nez tezka 325i. Ta 335i ale uz ma pres trista koni, to uz by melo jet dobre. Uvidim zejtra v ramci projizdky. Nekde jsem vycetl, ze je to jak ridit parnik, tak jsem zvedavej...

 

Ja mam E93 335i z roku 2009. Jede to jak svina. Je to teda nejakej "paskvil" a mam v tom jeste prevodovku z M3. Vazi to tusim 1725kg, takze to je tezsi, nez coupe, ale s tim vykonem to neni takovej problem. V zatackach je s tim za me dost legrace, na dalnici (samozrejme v nemecku) se da jet 200 i se stazenou strechou a neni to nijak extremne nekomfortni, ale zalezi kolik meris. Ve meste na 19" zadnej zazitek, ale da se. Kdybys to chtel jeste zkusit, tak mi dej vedet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

koukam, ze je tu hodne bmw odborniku

 

co rikate na tyhle auta, vubec netusim jak se pohybuji ceny.

 

BMW řady 3 Cabrio 325i, 160kw, automat, 2008, 82k km, cena 359k

BMW řady 1  5 dv. 116i Advantage, 80kw, 21k km, cena 459k (z toho jejich programu premium selection)

pripadne nekdo zkusenost s STR automoto comp?

https://www.sauto.cz/osobni/detail/mini/countryman/17736320?goFrom=list

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

325i imo nebrat. Papírovej výkon nevypadá špatně, v reálu to ale nejede nic moc ; spíš nic. 220 koní bych tomu neřekl ani howno. Dva roky zpátky, při výběru fun car pro sebe, jsem projel dva kousky v modelu E90. Do trojky nejlíp 30i nebo 35i.

Upraveno uživatelem Maxel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co clovek to nazor, ja zase ctu tady, ze do E93ky vylozene doporucujou 325i:

http://www.autoforum.cz/testy-aut/test-bmw-335i-cabrio-e93-hodne-show-vykonu-jeste-vic/?3

citace:

V podstatě jen kvůli přebytku výkonu si začnete uvědomovat, jak moc se tomu autu nechce jezdit rychle. Místo 335i zaškrtněte v objednávce 325i a najednou začne dávat smysl. Pořád bude dostatečně rychlé, už ale nebude tak jednoduše dosahovat rychlostí, se kterými si nerozumí.

 

Jakoze mam zamotanou hlavu, chtel bych neco, kam se vejdeme ve trech s juniorem, u ceho se nebudu bat, ze kdyz s tim pojedu v zime, tak se mi to nerozdrobi jako Miata a zaroven si to uziju jako v Miate. Ale asi nic takoveho neexistuje. Treba vcera jsem si daval po praci jinba ittai a rohlik od ucha k uchu. Ty drifty mi jeste tak skvele nejdou, ale kdyz se to povede, tak je to bomba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nemate nekdo srovnani treba se Z4 3,0i? Tam jsem byl taky po presednuti z Miaty docela zklamanej, ale nebyla to tak velka propast.

Jako jsem asi dost zhejckanej, mam totiz v miate short shift, hodne dobrej vejfuk se zvukem, ze mi i ta Z4 pripadala jako GTcko a ne jako roadster...

Navic ten samosvor je totalne navykovej a to davaji v bawu dle netu jen do Mka...

Upraveno uživatelem uff
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Místo 335i zaškrtněte v objednávce 325i a najednou začne dávat smysl. 

 

Ja teda nejsem zadnej zavodnik a do zatacek bokem nejezdim, ale v tomhle bych uplne nesouhlasil. 335i tomu auto slusi a podle me to bude mit rozhodne i lepsi zvuk, kterej se sundanou strechou vynikne jeste vic. 

 

Do Z4 se tri ale uplne nevejdete :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jizdni vlastnosti a agilita v zatackach. Samo jsou obe uuuuplne jina. Ale je to jak s chronobundem. Proste potrebuju nejakou zmenu a ted resim zda chrona nebo potapky. :) No nic, musim vyzkouset, o tom zadna. Pokud mate nejaka varovani na motor nebo na co si dat pozor, tak budu rad. Jedu pro nej pres obed.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyz jsem to kupoval, tak k tomu motoru jsem se docetl akorat tohle, ale sam jsem s tim problem (zatim) nemel. V podstate me na tom aute ted stve jen to, ze k tomu uz nepripojim iPhone 8 na HF a to ze maj fakt debilne udelanou krytku na tom smejdu kam se nalejva voda do odstrikovacu. A obcas bojuju s malym kufrem ;-)

 

High-Pressure Fuel Pump failures[edit]

In the United States, many N54 engines experienced failures of the High Pressure Fuel Pump (HPFP), resulting a class action lawsuit, a voluntary recall and an extended warranty for the HPFP.

Failure of the HPFP can cause the engine to suddenly stop functioning, which has caused several near-misses on highways.[30] BMW was aware of HPFP problems, describing them in internal Technical Service Bulletins as "driveability problems".[30]

In April 2009, a class action suit was filed against BMW in connection with HPFP failures.[31][32] BMW settled the suit in June 2010. On 26 October 2010, following an ABC News story about HPFP failures,[33] BMW announced a recall of vehicles with the pump in question from manufacturing years 2007-2010.[34][35] The recall was applied to 130,000 cars, resulting in the replacement of the HPFP in approximately 40,000 of these cars.[36]

In the United States, the warranty period for the HPFP was increased to 10 years and 120,000 mi (190,000 km).[37]

On some cars, the HPFP was replaced multiple times without resolving the issue, potentially leading to the car being refunded under the Lemon Laws in some states.[38]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...