JAJA Odesláno 23. září 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. září 2018 Ještě k tomu BMW...v rodině bylo bmw1 stejný motor i převodovka jako v té X1 a šla pryč ve 150tkm a nový majitel na ní má 220tkm a opět motor i převodovka bez problémů. S tím, že se v převodovce měnil olej. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BeeK86 Odesláno 26. září 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. září 2018 Trosku opozdene, ale par postrehu: mel jsem S60 rv2004, tedy tesne pred faceliftem, 2,4i, 170koni, pri koupi jako desetilete melo nalitano 120t overene, vse za 86 tacu v roce 2014, po roce a pul v 2016 jsem prodaval se 145 tisici za 95 tisic... Tolik asi k vyhledavanym volvum s malym najezdem. Servisovano ruzne, byl jsem v T6R, pak se neco delalo v AZ Auto Soldat, nicmene rozvody jsem delal v autorizovanem Volvo servisu v Auto Kurtz, maji nizsi ceny pro starsi auta (4+ let), kompled rozvody s praci me vysly na cca 9 litru, a jakkoli jsem pocital nikde by to nebylo o moc levnejsi. Odvezou na metro, vecer vyzvednou, mili pristup, rodinna atmosfera, mohu jen doporucit.Ted s XC70, D5, 151 kW za 2,5 roku najeto 65 tisic, ted ma auto 195 000, sevis jen v Auto Kurtz, posledni byl trosku nakladnejsi, ale byla tam vymena rozvodu za 13000- i s praci, za praci si uctovali 1800,-, rocni servis pri 180t tedy krom vymeny oleje i vymena oleje v prevodovce, prohlidka, palivovy, pylovy, vzduchovy filtr, a blbosti, se vsim 17000,-. Ale treba pri predposledni servisni kontrole to se vsim bylo za 7 tisic. Vsechny ceny jsou vcetne DPH. Neni to malo, nicmene, mimo rocni prohlidky/servisy jsem nikdy nic resit nemusel. K. Pánové, moc díky. Zatím jsem výběr zúžil na V70 s D5 a s automatem, těch jsem pár porůznu našel a vypadají slibně.Servis mi byl doporučen v Modřanech, vypadá to, že jsou to nadšenci, origo diagnostiku i díly mají. Mají teda i bazar a prý férový, tak je tam plánuju navštívit.Řešíte u Volva korozi? Dosud mám zkušenosti s Mitsubishi a Fordem a tam už teda nic řešit není potřeba, ta auta vypadají, že jsou biologicky odbouratelná.Jo, jsem socka a jdu po deseti-(a více)-letých ojetinách. Vintage bloke, no. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tenge Odesláno 26. září 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. září 2018 A servisujete ty volva jen v CZ nebo v DE? Na pravidelnem servise to vychazi v Nemecku na poloviční cenu českého AD..az mi to přijde divny Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M.K. Odesláno 26. září 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. září 2018 @Beek: Na auta starší 5 let dávaj slevu 20 % myslím všechny AD Volvo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 26. září 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. září 2018 Spíš teda vybírám servis, ale zážitek mého kamaráda : Byl na garančce (30 tis km, tudíž záruka), při předání reklamoval, že se přestala sklápět zrcátka při zamčení auta. Když si pak auto přebíral, tak mu technik popisoval co dělali a co to stálo a hlásí že zrcátka za 220kč. Tak dotaz, co s nimi bylo a proč to má platit, že snad je to v záruce. Tak mu vysvětlil, že to bylo "v tom čudlíku" on na to , tak snad záruka, no a tak dokola, až si to šli vysvětlit k autu. Upozorňuju, kamarád je uživatel a fičuriny moc neřeší, technik mu ukázal jak pohnout tím "čudlíkem", aby šlo nastavit automatické sklopení zrcátek. Kámoš s tím patrně nechtěně pohnul a nevšiml si toho. Zeptal se, jestli za tohle má opravdu platit, jestli to jako myslí vážně. No a on že ano, že i když to bylo jen pohnout ovladačem, ale že to technik musel naštudovat a že mu to trvalo X (cca 10) minut a podle sazby je to 220kč.Normálně jsem řval, on to fakt zaplatil.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JAJA Odesláno 26. září 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. září 2018 Jo někde jsou velcí obchodníci...mě se stalo u prodejce BMW, kde jsem přebíral asi 9 či 10 kus (pro sebe nebo někoho z rodiny), že při převzetí jsem je požádal ať mi připevní na auto RZ, ale bylo mi řečeno, že nemají čas a ať přijedu zítra. Měl jsem tam stejně něco na řešení, takže přijedu a po nasazení RZ faktura za 2500,-. Vždy mě strašně baví jejich kecy o VIP zákazníkovi. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Porsche_911 Odesláno 26. září 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. září 2018 Spíš teda vybírám servis, ale zážitek mého kamaráda : Byl na garančce (30 tis km, tudíž záruka), při předání reklamoval, že se přestala sklápět zrcátka při zamčení auta. Když si pak auto přebíral, tak mu technik popisoval co dělali a co to stálo a hlásí že zrcátka za 220kč. Tak dotaz, co s nimi bylo a proč to má platit, že snad je to v záruce. Tak mu vysvětlil, že to bylo "v tom čudlíku" on na to , tak snad záruka, no a tak dokola, až si to šli vysvětlit k autu. Upozorňuju, kamarád je uživatel a fičuriny moc neřeší, technik mu ukázal jak pohnout tím "čudlíkem", aby šlo nastavit automatické sklopení zrcátek. Kámoš s tím patrně nechtěně pohnul a nevšiml si toho. Zeptal se, jestli za tohle má opravdu platit, jestli to jako myslí vážně. No a on že ano, že i když to bylo jen pohnout ovladačem, ale že to technik musel naštudovat a že mu to trvalo X (cca 10) minut a podle sazby je to 220kč.Normálně jsem řval, on to fakt zaplatil.... To neni možný Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Porsche_911 Odesláno 26. září 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. září 2018 Jo někde jsou velcí obchodníci...mě se stalo u prodejce BMW, kde jsem přebíral asi 9 či 10 kus (pro sebe nebo někoho z rodiny), že při převzetí jsem je požádal ať mi připevní na auto RZ, ale bylo mi řečeno, že nemají čas a ať přijedu zítra. Měl jsem tam stejně něco na řešení, takže přijedu a po nasazení RZ faktura za 2500,-. Vždy mě strašně baví jejich kecy o VIP zákazníkovi.Tohle taky neni možný Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JAJA Odesláno 26. září 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. září 2018 Kup si auto v Cartecu a vidíš věci nevídané Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JAJA Odesláno 26. září 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. září 2018 Jindy zase u stejného dealera přijdu za prodejcem, že jsem viděl na jejich webu nějakou skladovku a že jí vezmu a ať mi pošle podrobnosti k auto do mailu a mrkne jestli jde udělat něco s cenou... na webu byla cena XY a já po kecech o VIP zákazníkovi dostal do mailu nabídku na XY+50tis Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.n. Odesláno 26. září 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. září 2018 (upraveno) JAJA: Zas je asi třeba říct, že to tam bude o konkrétních lidech. Já tam vzal za poslední 2 roky 5 aut a 3 jim prodal do výkupu a zatím bez jakýchkoli nepříjemných zážitků, dokonce mi vycházejí vstříc při nějakých nestandardních situacích, typu zapůjčení auta zdarma pro překlenutí pár týdnů při čekání na vůz, 7er na vlastní svatbu zdarma, atd. Podotýkám, že funglovku jsem bral jen jednu, zbytek Premium Selection, takže VIP fakt nejsem a nikdy mě tam tak nikdo ani nenazval Na druhou stranu musím uznat, že tam ti prodejci fakt jako neví. Z výbav, kombinací, motorizací a možností mám dycky pocit, že jim dávám školení a to tomu prd rozumím. Upraveno 26. září 2018 uživatelem m.n. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JAJA Odesláno 26. září 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. září 2018 Rozhodně je to o konkrétních lidech a jsou tam tací, kteří jsou super a pak takový kteří to umí hodně po*rat...třeba vrátit auto po servisu do kterého sedneš a jedeš a jak přijedeš domů a obejdeš ho ze strany spolujezdce, tak máš ve dveřích díru o průměru 10cm Auto spadlo na servisu ze zvedáku Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 26. září 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. září 2018 Všude je to o lidech, ale tohle jsou extra vzorky těch, co rozhodně nejsou na svém místě..... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.n. Odesláno 26. září 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. září 2018 Rozhodně je to o konkrétních lidech a jsou tam tací, kteří jsou super a pak takový kteří to umí hodně po*rat...třeba vrátit auto po servisu do kterého sedneš a jedeš a jak přijedeš domů a obejdeš ho ze strany spolujezdce, tak máš ve dveřích díru o průměru 10cm Auto spadlo na servisu ze zvedáku To snad ani neni vtipné... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Porsche_911 Odesláno 26. září 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. září 2018 Jsme na hodinkovém fóru takže si to shrňme: JAJA tam šel s Paneraiemi a říkali mu VIP a dopadlo to špatně.Davidův kamarád nevím s čím chodí, ale chtěli po něm 200Kč za přečtení manuálu m.n. chodí s .... prosím doplň a dopadá to skvěle. Ponaučení? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 26. září 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. září 2018 Rozhodně je to o konkrétních lidech a jsou tam tací, kteří jsou super a pak takový kteří to umí hodně po*rat...třeba vrátit auto po servisu do kterého sedneš a jedeš a jak přijedeš domů a obejdeš ho ze strany spolujezdce, tak máš ve dveřích díru o průměru 10cm Auto spadlo na servisu ze zvedáku No to je peklo, jak se to dořešilo ? Jinak gratuluju k první ceně, měl jsem ještě jeden špek, ale proti tomuhle je to rozcvička Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.n. Odesláno 26. září 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. září 2018 Já nemám hodinky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JAJA Odesláno 26. září 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. září 2018 To snad ani neni vtipné... Ale je...to už je tak absurdní, že se směješ. Ale pak tam jsou třeba Slavič, Kozel, Vargová a ti jsou pro mě good. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JAJA Odesláno 26. září 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. září 2018 Jsme na hodinkovém fóru takže si to shrňme:JAJA tam šel s Paneraiemi a říkali mu VIP a dopadlo to špatně.Davidův kamarád nevím s čím chodí, ale chtěli po něm 200Kč za přečtení manuálu m.n. chodí s .... prosím doplň a dopadá to skvěle. Ponaučení? Já jsem tam leda tak VIP kokot Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 26. září 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. září 2018 (upraveno) To Porsche_911 : No asi si extra prasárny nenechat líbit a být ve střehu. A být spokojený, když jsi někde spokojený. Víc nevím..... A to platí na vše V případě toho mého kámoše nechápu, že tam pak ještě jel, připadal bych si jako extra opíchaný kapr Upraveno 26. září 2018 uživatelem DavidLC Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se