Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Pěknej, ty vozíš pořád stan? :-)

Já po městě nejezdím vůbec, tak to bude možná ten rozdíl ve spotřebě.

 

Tak když zaplatim naftu tak na jiný bydlení nezbyde... :-(

Ne, akurát se musim přemluvit to sundat, v jednom téměř nemožný. Pravda, normálně to ukazuje tak do dvanácti, teď to ňák vyskočilo.Jinak, tim drandí drahá polovice, já si to jen občas pučim, umeju, uklidim, opravim...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak když zaplatim naftu tak na jiný bydlení nezbyde... :-(

Ne, akurát se musim přemluvit to sundat, v jednom téměř nemožný. Pravda, normálně to ukazuje tak do dvanácti, teď to ňák vyskočilo.Jinak, tim drandí drahá polovice, já si to jen občas pučim, umeju, uklidim, opravim...

Tak to jo, tak ať manželka jezdí se stanem to je jasný. :-)

Doporučuju koupit pevnostní nárazníky a nemusíš po ní nic opravovat. ( leda sousedům auta, ploty, popelnice atd.)

Manželka při couvání přejela plechovou popelnici, na autě jsem nenašel ani škrábaneček, jenom popelnice je placatá a má poloviční objem. :-)

Ani se potvora nepřiznala a dělala blbou, kdyby ji neusvědčily stopy ve sněhu tak by to svedla na někoho jiného.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ty pevnosťáky co tam máš jsou zrovna jedny z mála co se mi docela líběj. Ale já maximálně uvažuju nad přehozenim za přední civilní americkej, ta EU příšernost je strašná... Jinak sem spokojenej jak to je, na silnici pro mě pohodlí o.k., a v terénu to dá daleko víc než do čeho já se kdy pustim... A už sme asi v blbým tématu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrá. No i 3,6 se ještě nechá najít, akorát koukám že docela podražili... A teda ten přední nárazník u toho novýho modelu je za mně ještě strašlivější. Jinak abych to uved na správnou míru s těma opravama, to byl spíš vtip, zatím najeto asi 90000 a nic... A jo, předchozí discovery bylo fakt peklo, automat se dělal asi třikrát, vzduchovej podvozek se nakonec předělal na klasiku, nejnespolehlivější auto co sem viděl. A to vlastnim třeba i renó...

post-13864-0-70655000-1543997487_thumb.png

post-13864-0-66113700-1543997502_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na tento uz jsem koukal, a velky problem s tim v Brne je ten, ze nejde odecist DPH - cot vzhledem k tomu, ze to bude moje sluzebni auto (a toto bude muset projit jeste schvalenim - prej do konce roku se to rozhodne), tak je to velika komplikace. Takze pripadny nakup bude probihat v lednu...

 

Mne holt nezbude nic jineho, nez se smirit s tim novym... Ale tak ono to asi zas takova komplkikace pro me nebude. Najezd planuju : prvni rok nic moc - trckani po Liberci a jizerskych horach, za rok ci dva pak s tim zacnu litat dalky - rozumej pocitam s najezdem ¨cca 40k kilometru rocne, mozna vic. Tedy za me se pomalu smiruju s tou novou 2,2 naftou.

 

A asi budu za divneho, ale ten predni naraznik me vubec neurazi... Ale me se libily vzdycky jine veci nez ostatnim :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Slusnej bude za 20 tis Euro, bude mít lehce přes kilo a top stav.

Ten po faceliftu bude tak za 40 tis. Euro v topu.

Našel jsem i o hodně levnější, ale z fotek nepoznám nic. Každopádně po nějakých dalších diskusích, odkázanej na Lexus servis, bo nikdo jinej to neudělá, nejsem si úplně jistej jesi je to dobrej nápad. Pokecáme osobně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na tento uz jsem koukal, a velky problem s tim v Brne je ten, ze nejde odecist DPH - cot vzhledem k tomu, ze to bude moje sluzebni auto (a toto bude muset projit jeste schvalenim - prej do konce roku se to rozhodne), tak je to velika komplikace. Takze pripadny nakup bude probihat v lednu...

 

Mne holt nezbude nic jineho, nez se smirit s tim novym... Ale tak ono to asi zas takova komplkikace pro me nebude. Najezd planuju : prvni rok nic moc - trckani po Liberci a jizerskych horach, za rok ci dva pak s tim zacnu litat dalky - rozumej pocitam s najezdem ¨cca 40k kilometru rocne, mozna vic. Tedy za me se pomalu smiruju s tou novou 2,2 naftou.

 

A asi budu za divneho, ale ten predni naraznik me vubec neurazi... Ale me se libily vzdycky jine veci nez ostatnim :D

Já jsem plánoval, že si koupím novou generaci JL dvoudvéřák jako stylovku do města bez střechy a bez dvěří, nakonec jsem teda skončil s objednávku Mustanga.

 

Ale načteno a nasledováno mám o nové generaci hodně a rozhodně bych nešel do staršího JK. Sice můžeš mít šestiválec benzín (diesel u tohoto auto - WTF ? proč ?), ale všichni Američani, kteří měli možnost testovacích jízd a srovnání staré V6 a nového turbo V4 v nové generaci JL označovali turbo V4 za překvapivě rychlé auto oproti línější V6ce. Takže bych šel do benzínu.

 

Vzhled: Z pohledu nové generace JL mi zpětně JK přijde taková nedomrlá. Posuzuju to pouze u sériového vzhledu, samozřejmě se to auto dá přestavět na něco brutálního s V8kou... ale nevím, jak by se tady na české STK dívali na přestavby, které jde vidět v Americe.

 

Výbava: Tady nění o čem, JK je prostě zoufale stará, já mám rád komfort, MP3ky, parkovací kamery apod. věci, ale týká se to taky systému sundávání soft-topu apod. Všechno šlo hodně dopředu.

 

Terén: Vlastně nevím, jestli je podvozek amerického a evropského Rubiconu stejný, ale vůbec by mě to netankovalo, protože to bude furt paráda a pro mě nevyužitelné.

 

Přední nárazník se dá lehce vytunit tím, že odděláš spojovací prvky mezi nárazníkem a blatníkem a vypadá to skoro tak dobře jako americká verze.

 

Na JLwranglerforums je rozsáhlá diskuze i o evropských resp. exportních modelech.

 

Jo a ad Discovery: Mám poslední Discovery 5 V6 diesel, HSE (tzn. vzduch. podvozek), jeden a půl roku, najeto asi 55000 km a funguje absolutně na jedničku bez sebemenšího problému. Stejně tak F-Pace mé matky (V6 diesel) a RRsporty mých kamarádů (V6 diesel, V8 benzín), všechny cca 2-3 roky staré, takže ta automobilka šla dost do sebe. Zkušenosti s jejich 10 let starýma autama ale nemám, páč se mi nechce řešit opravy :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já ještě doplním k JL. Pokud předpokládáš větší nájezd na silnici tak 100 % jdi do té nové verze.

Sice jsem neměl osobně možnost jí projet, jezdil jsem asi 2 týdny v kuse pouze tou starší, ale všude na netu píšou, že komfort a ovládání na silnici je u nové verze o několik levelů lepší, a zároveň terénní schopnosti zůstali stejné nebo lepší (osmi stupňová převodovka má do terénu mnohem jemnější odstupňování).

Jo a ještě interiér je v nové verzi úplně někde jinde, interiér a hluk byl pro mne deal breaker když jsem uvažoval o JK jako o daily driver.

Ale jinak bych na 40k ročně zvažoval spíše Grand Cherokee. Komfort úplně jinde a terén se správným obutím úplně v pohodě. Předpokládám že neplánuješ rock crawling apod.

 

Edit: tady odkaz na muj starsi prispevek s par fotkama, Grand Cherokee bezny off-road zvladne bez problemu.

Upraveno uživatelem kloubik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky za postrehy a pekne shrnuti. Priznam se, ze se mi JL taky libi o kousek vic - komfort na cestovani je proste lepsi - koukal jsem dovnitr a kdyz pominu budiky a celkove uhlazenejsi vzhled tak mi porad jeste chybi parkovaci kamera, chytrejsi radio/navigace, LED svetla. Tohle vse se samozrejme da dodelat i do JK, ale jak uz jsem naznacil - auto bude firemni (ja si jen muzu vybrat - a opet - toto bude jeste muset byt schvalene majitelem firmy... Takze uvidime) takze ja na tom tezko budu neco predelavat / upravovat - kdyz to vlastne nebude moje.

 

No a k te nafte - budes se divit, ale vypada to tak, ze skoncim u ni - ze dvou duvodu. (spolecneho = prachy)

 

Provoz bude levnejsi (a tim, ze ja ho platit nebudu, je to argument pro meho sefa)

Nakupni cena - na naftu dostal lepsi nabidku o cca 100k (opet - tohle ja jen tezko ovlivnim)

 

Samozrejme, kdybych si kupoval auto za svoje a pro sebe, sel bych do benzinu ani bych o tom neuvazoval, ale takhle - mam jen velice malo prostoru pro vyjednavani. Moje nejvetsi vyhra je to, ze mi byl vubec schvaleny model :-D Uz tady jsem si myslel, ze nepochodim (a ani bych se moc nedivil).

 

Jak jsem rekl, behem pristiho tydne mam domluvene jednani se sefem, a uvidim, jak a kam se to posune. Nechci se jeste moc radovat, vypada to, ze je to na dobre ceste, ale samozrejme vse muze dopadnout jeste uplne jinak, auto mi neschvali, a ja tu budu vypisovat, kde sehnat stareho defendera do dvou set tisic....

 

Edit: grand jerokee není vůbec na poradu dne. Už jsem nadhodil wranglera a toho se budu držet :-)

Upraveno uživatelem mAra_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sooze, tan naraznik je nahodou super, postavis na to hrnek a varic, udelas kafe, sednes si a relaxujes. Me aktualne od jeepky moc bavi toto. Parada.

https://expeditionportal.com/jeep-gladiator-officially-unveiled/

Tak pravda že jako lavička dobrý.:-) Jinak dneska kupovat starej model je asi blbost, ale ja bych jí holt udělal no. Převodovka plus, ve spojení s novejma motorama snad i spotřeba bude rozumnější. Vzhled je věc vkusu, mě se to zakulacování nelíbí, ale tak já sem obecně dost staromilec. Nafta to je proto, že byl za supr cenu, koukám že dneska by se dal prodat za víc než se kupoval... To se mi povedlo naposled s olcitem.:-D Jinak interier nevim, nemám pocit že by tam něco scházelo. Asi se mi víc taky líbí ten starej. A jestli vylepšili pohodlí tak pecka, ale nemám problém, podle mýho o.k.

post-13864-0-01819300-1544015859_thumb.jpg

post-13864-0-23840600-1544015871_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...