Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Servis, no . . . chceš oskenovat faktury? Nestojí rozhodně nějakou raketu, řekl bych srovnatelný s tím pašíkem.

Kufr není velkej. Zbytek je pohodlný auto. Kdybych nemusel tak ho jsem ho teďka neprodal. Koupil bych si ho znova, měli jsme 2.0 litr pětiválec v naftě s automatem.

Pro přepravu většího množství bagáže rakev nahoru, ale na běžné použití to zcela dostačuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlas s Tomem.

Jezdim s D4, 140kW, manual, predokolka. Firemni auto, takze k nakladum na servis nereknu detaily.

Kladne hodnotim podvozek, presne rizeni, pohodlne sedacky, dobrou pozici za volantem a spoustu jizdnich asistentu. Fakt to dobre jede a spotrebu dle palubniho pocitace mam 5,8.

Minusem je pro mne velikost zavazadelniku a predevsim totalne prehistoricky infotainment a ovladani navigace. Neni to dotykove, strasne slozite a zdlouhave, pismenko po pismenku pres ?cudlik?, z predchozich hledani si to pamatuje jen zemi, nikoliv mesto, no peklo... radeji pouzivam navigaci v mobilu. 1,5l lahev nikam nedas, slunecni bryle jakbysmet.

Jo, a od prodejce jsem slysel, ze prave V60/S60 z let 2015-2017 je na trhu pomerne dost. Delali na to dost podpurnych akci pro korporatni zakazniky - byl to pomalu vybehovy model a nova sedesatka za rohem. Navic sikovne vyuzili problemu koncernu VW a podarilo se jim tak napriklad oslovit dost US spolecnosti zde pusobicich...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V60 palec hore. Jezdil jsem necelé tři roky v modelu 2011, pětivál původně 120kW posilněn na 145kW (a hlavně 450Nm). Navíc imo velmi slušivý paket R-Design, který by pro mě byl téměr must-have. Za dobu provozu hlavně spotřebák, plus pár chujovin - altík, baterka, výbojky, apod. Na druhou stranu na nájezd přes 200tkm imo skvělé. Cenově díly (jak co) na úrovní koncernu. Šel dál - btw zůstal na fóru - jen proto, že už jsme se tak-tak vlezli. Pro tříčlenou rodinu akorát, ve čtyřech už jsme na dálku občas dávali tetris-challenge. Často na něj s láskou vzpomínáme!

 

Jo a souhlas s kolegy výše, dobře popsané klady aji zápory.

Upraveno uživatelem Maxel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V60 MY 2012 jezdí manželka, před tím já. 2.4 D5 AWD po úpravě na 182kw a 480Nm. Jizdně za mě super, tuhý přesný řízení (srovnavám s S40 2009 a S80 2007). Spotřeba dlouhodobě za 8,1, ale jezdi hlavne město. Venku se s tim da jezdit do 7 l svižně.

Kufr je jedna velka tragédie a do svoji S80tky toho naskladam vic. Další minus, jak už bylo napsáno, je ovládání čehokoliv, nedej bože si chtit zavolat a vse hledat po pismenku. Navigaci nemá cenu komentovat, o aktualiuaci map jakbysmet. Tady volvo těžce zaspalo. Jinak pohodlné sedačky v kterých se dá zvládnout v pohodě delší štreka. Za mě v tom nejsou moc kvalitní projektory, páč mi prijde, ze čtyři roky starší S40 svítí líp, nejvic je to poznat na mokrý silnici.

Pokud by padla volba na naftu, hledal bych kus s nezávislým topenim, bez toho už bych auto v nafte nechtěl a hlavně ty D5ky jsou celkem náchylný na zacházení při studeném motoru. U dvouturba 151 kw občas praskají vložky válců. Dá se to už dnes řešit.

U automatu pohlídat, zda se dělal pravidelně proplach, i když Volvo to standardně nedělá. U awd pohlídat výměnu oleje v uhlovce, haldexu a zadnim diferenciálu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Se svezu na Volvo vlne... premyslim, ze bych V70ku nahradil XC70kou, kolem roku 14-16, tzn D4, petival, dva litry. Mate k tomu nekdo neco prosim? A nebo radsi koukat po starsi 2,4l ? Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TLD: osobně bych šel do osvědčené D5, ale vyhnul bych se 151 kW verzi, kde často praskaly vložky válců. Ty novější, cca 160 kW, už by měly být v pohodě. V poslední době mě zaujaly dvě XC70 D5: https://www.tipcars.com/volvo-xc70/kombi/nafta/volvo-xc70-2-4-d5-162kw-awd-inscription-c-5051184.html a https://www.tipcars.com/volvo-xc70/kombi/nafta/volvo-xc70-2-4-d5-awd-inscription-poles-11940336.html. Obě jsou parádně vybavený, tmavě modrou z Ostravy jsme zvažovali před vánocema koupit. Nakonec to manželka vyřešila rozhodnutím, že si ještě nějakou dobu necháme benzínovou XC70 3.2 a tu pak vyměníme za V90.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

antitomas, diky, taky se priklanim k te 2,4 vic... a urco chci s origu bufikem, jezdila by s tim pani, cca 50km / den, o vikendu nekam dal a nejak se bojim, aby ta nafta nesla kukat... me zaujala tato, hlavne ta barva se nam libi, manual nevadi...

https://www.volvista.cz/nabidka-vuz/49551027-volvo-xc70-d4-classic-sport-1-maj-

 

Ale je to ten 2litr no... a to prave nevim...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle je jen taková offtopic vložka pro toho, kdo by o tom autu uvažoval - mezi svátky jsme si udělali týdenní dovču do jedné země blízkého východu, kam jsem se chtěl vždycky podívat. V půjčovně jsme si vybrali Subaru Impreza s nějakým menším benzínovým motorem a v automatu, rok výroby nevím, ale podle nájezdu cca 2-3 roky. Byl jsem zvědavý, jak to pojede, přece jen tahle značka má sportovní image. Auto při rozjezdu opravdu ochotně vyráží vpřed, bohužel to končí tak po 10 metrech, pak už jede jako normální malé rodinné auto, podle výkonu bych tipoval objem na něco přes litr. Ale dobrý, když jede člověk piánko, jede to fajn. Uvnitř je krásné ticho, v některých režimech není motor slyšet vůbec, jindy jen tak vzdáleně, nic rušivého. Na to, jak je auto malé, jsme se do něj my 3 i s kufry poskládali v pohodě. Jízdní vlastnosti příjemné, ani svižně projížděné zatáčky mu nedělaly problém, řízení přesné, brzdy dobré, příjemně velká venkovní zrcátka, sedačky průměrné, trochu větší boční vedení by asi neškodilo, ale asi to srovnávám s tím, s čím jezdím. Víc sportovněji jsem s autem během těch 1000 km nejel, ale tahle automatizovaná Impreza mi jako auto se sportovními kořeny nepřipadá a ani ke svižnější jízdě nesvádí. Nicméně na takové to normální popojíždění, klidně i po dálnici, je příjemná. Závady žádné, jen jsme píchli a rozbilo se nám otvírání kufru, vyskočil konec lanka s kuličkou ze zářezu v ovládací páčce, to ale bylo tím, že na mechanismu chyběla krytka a asi do toho šťouchlo naše zavazadlo.   

post-3283-0-69538300-1547046322_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Panove potřeboval bych pro ženu vybrat náhradu současného vozítka ...prosadila si Toyotu aygo v limitované edici.. vizuálně super ale jezdí cca 40km tam a totéž zpět do práce tak 3xtydne. No a na má slova ze je to malý proste nedbala... teď foukal vítr a najednou ji to vadí ze to s ni kymácí ...takže budu řešit náhradu ale má zásadní požadavek na co nejlepší výhled z auta.. moje xc60 ji vyhovuje ale nechce tak velké.. takže

- rozpočtově 3kila

- automat preferuje ale není podmínka

- klidně benzin

- staří tak do 5 let

- zásadní podmínka vyhřívané sedačky a nejlépe i volant

- nechce - skoda, hyundai, Kia, mini a Audi nevylučuje ale ani nevyhledává

- rada by Bmw, MB, Volvo atd.

 

Vybírali jste v poslední době někdo pro polovicku něco podobného? Bude vzadu vozit dceru v autosedačce a bude to druhé auto do rodiny... v podstatě zatím mám jen kandidáta Volvo V40 a líbilo se ji Bmw 1(sousedka má 2017 120i m).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...