Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

U nás to bylo s autem taky jednoduchý, koupil jsem si Lanďáka, žena začala na můj popud jezdit, vyzkoušela a už ho má ona. Kdykoli přijdu s něčím, co by se jí mohlo líbit, říká ať si koupím co chci, že ona už auto má. Ale že bylo moje, o tom se nemluví.... :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, vážení, potřebují užitečnou radu. Doteď jsem byl rozhodnut pro kodiaqa nafta automat. Až do dneška, kdy jsem měl tu možnost vyzkoušet novy poslední model toyoty Rav hybrid. Doposud mne tato technologie nic neříkala, ale teď o této motorizaci vážně uvazuji. Má tu někdo reálnou dlouhodobou zkušenost s hybridem, dá se věřit prodejcem udávané spotřebě do 6l u motoru 2,5 benzín? Budu rád za každý poznatek. Jdou to pro mne absolutně neprobádane končiny.

 

Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, specialista na hybridy tu jeden je. Urcite se ozve.

Ja presel z octavky na prius III a ja jsem z toho pohonu nadseny. Ale musi se priznat, ze je ten system pro klidneho ridice. Jak tomu slapes na krk, tak se motor vytoci. Ja jsem osobne klidny ridic a ne jizda s Priusem hrozbe bavi (to asi Hasna nedokaze ani precist:-)).

Plno lidi te od toho bude odrazovat ze je to na hovno. Me rikal kamarad kdyz se projel priusem, je to hnusny ale dulezity je ze ty jsi spokojeny. Pokud se Ti v tom jelo dobre, a libi se Ti, jdi do toho. Spotreba bude zalezet od stylu jizdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A potrefená husa se ozvala :lol2: a je nás tu Jencku víc, ale spíš v ilegalitě před tédéíčkářema :)

Co by zarytý Toyoťák budu možná neobjektivní,ale hybrid, jako že technologie funguje a oproti modernímu nafťáku  menší naděje na trable (jestli si necháš auto po dobu záruky a pak půjde pryč, může ti to být fuck). Jde o to, jak jezdíš a kde. Hybrid je lepší na město a příměstský provoz (vzhledem na spotřebu). Jestli lítáš dálnici, tam se to srovná a možná líp nafta. Hybrid asi není prvotně o spotřebě, spíš o tom, že ti vyhovuje jízda a styl (netahám do toho povídání o zelené planetě, to by musel člověk jezdit na kole). Jak píše Jencekgs. Já už (po cca 70tis. hybridních km.) nechci nic jiného. O nové Ravce (mimochodem je super, jen jsem seděl nasucho, ještě nebyla na place) a spotřebě nemůže nikdo říct nic pravdivého, vzhledem k tomu, že je u nás asi týden. Ve staré to údajně jde. Ale zima, noha, klima, kopce,rychlost atdatd?.  číhni na Toyotaklub, tam Rafkaři jsou a jsou nadšeni. Kdyby cokoli klidně napiš sz.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

DavidLC - píšeš, že "hybrid asi není prvotně o spotřebě", ale nevznikl Prius právě kvůli nízké spotřebě, resp. ekologii a exhalacím? Pamatuji si matně, že pro hollywoodské celebrity byla tak trochu nepsaná povinnost Priuse vlastnit nebo aspoň tvrdit, že ho chtějí, jinak byly trochu s nadsázkou považovány za barbary, kterým je osud planety lhostejný, což už tehdy bylo v USA žhavé téma, i když ne tak vyhrocené jako štvanice Me Too ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

DavidLC - píšeš, že "hybrid asi není prvotně o spotřebě", ale nevznikl Prius právě kvůli nízké spotřebě, resp. ekologii a exhalacím? Pamatuji si matně, že pro hollywoodské celebrity byla tak trochu nepsaná povinnost Priuse vlastnit nebo aspoň tvrdit, že ho chtějí, jinak byly trochu s nadsázkou považovány za barbary, kterým je osud planety lhostejný, což už tehdy bylo v USA žhavé téma, i když ne tak vyhrocené jako štvanice Me Too ...

Spotřeba a náklady jsou lepší, ale planetu to nevytrhne ( možná jen o pár vteřin zpomalí její konec :-)). Imho to japonci udělali pro sebe (svůj provoz) a amíci z toho udělali kampaň. Mě Prius (hybrid obecně) logiku dává a vyhovuje,ale ekopsychopat nejsem.Každý dle svého :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

DavidLC - obecně nic proti hybridům ani elektromobilům nemám, ale cíleně se na ně zaměřím, až pro mne budou z dlouhodobého pohledu finančně výhodnější (cena auta, servis, spotřeba, životnost a cena akumulátorů, propad ceny při následném prodeji apod.), do té doby budou na okraji mého zájmu. Vlastně se přiznám, že ty parametry ani moc nesleduju, třeba to už výhodné je, netuším...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera se mne pokusil jeden německý handlíř podvést při prodeji A8. To si fakt to hovado blbé myslelo, že si nepřeměřím lak? Idiot ... Zbytečných 550 kilometrů cesty.

A byl skutecne nemecky ? To nastve :( Clovek aby byl furt ve strehu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera se mne pokusil jeden německý handlíř podvést při prodeji A8. To si fakt to hovado blbé myslelo, že si nepřeměřím lak? Idiot ... Zbytečných 550 kilometrů cesty.

Předpokládám, že to byl Turek nebo Arab, i když samozřejmě to dokáže udělat i Němec...Je to smutný

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

DavidLC - obecně nic proti hybridům ani elektromobilům nemám, ale cíleně se na ně zaměřím, až pro mne budou z dlouhodobého pohledu finančně výhodnější (cena auta, servis, spotřeba, životnost a cena akumulátorů, propad ceny při následném prodeji apod.), do té doby budou na okraji mého zájmu. Vlastně se přiznám, že ty parametry ani moc nesleduju, třeba to už výhodné je, netuším...

Chápu, elektro jde, možná zatím, mimo mne. Nejsem si jistý, že výkřik, že do dvou let, bude X % aut EV, je reálný (dojezd,cena, elektrika vůbec a hlavně cesta elektřiny k autu, stanice, atd....ale fajn svezení to je).

Ale v hybridních autech si myslím, že to co píšeš, už se dá najít. Sledoval jsem ceny první hybridní Ravky a nechápal jsem, že i dvouletá auta se dají prodat za velmi dobrou (vysokou) cenu. Můj první Prius šel po roce a něco za skoro stejnou cenu, co jsem ho koupil (jako ojetinu).

 Už jen tím, že ty auta nejsou ve firmách, není rozpětí ve slevách a obecně jich je na prodej málo. To k ceně aut a cena za servis (obdoba jiného auta +-).  Životnost a cena baterek tě, třeba u Toyoty, nemusí 10 let a neomezeně km. zajímat, je na ně záruka :).

Jde o to vyzkoušet a udělat si názor, určitě to každému nesedne, z mého pohledu, buď jsi nadšený, nebo popliveš a už nikdy....

Ještě k ceně, Camry bude základ 920tis, 15% na ičo (chtějí šlapat do fleetu) tak bez dph nějakých 660tis. To mě přijde na takové auto celkem fajn nabídka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...