Karussell Odesláno 22. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. února 2019 Pro me je velkej benefit ve prospech benzinu kultivovanost. Muze to byt sebelepsi diesel(idealne od sestivalce nahoru), ale na benzin to nema... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavelpu27 Odesláno 22. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. února 2019 Mazda mx-5Do toho se bohužel špatně vejdu. Mám 187cm a 110 kilo. Spíš nějaké větší kupé, nebo kabrio Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moco Odesláno 22. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. února 2019 Fakt? Tak u nás jo..Amatéři :) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cali Odesláno 22. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. února 2019 Nafta ma jedinu vyhodu a sice ze je lacnejsia (energia/peniaze), preto je "vyhodne" ju liat do velkych tazkych strojov, ktore by inak jazdili za 25l benzinu a takto jazdia "iba" za 10l nafty, tym ale vsetky vyhody nafty podla mna koncia. Ja napriklad jazdim starou velkou dodavkou, ktoru som hodne olietanu (300t) uz kupil, ako v podstate rodinnym autom uz druhym rokom (ma teraz 350t). Vacsina ocakavanych neduhov sa naozaj prejavuje, prvych 15km netopi a klepe sa jak maly pes, zere 10/100 stabilne, bo v meste sa nezahreje a mimo mesto ju honim Inak sa s tym ale celkom zit da a ziadny koniec sveta zatial nenastal, aj studene starty su prekvapivo dobre. Keby sa dalo rozumne zohnat nieco podobne v benzine, asi by som do toho siel hlavne pre to topenie a 20/100 by mi ani nevadilo, ale kedze sa neda, tak jazdim tymto a zijem. Inak start/stop zohriatemu naftaku podla mna nejak zasadne nevadi (za 10min co DHL balicek doruci to auto nema sancu vychladnut) co vadi je start jazda a hlavne vytacanie za studena. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dawe009 Odesláno 22. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. února 2019 Ono v Praze kde nejde vždy zastavit přímo před barakem to úplně nejde.. Navíc by je umlatily babky holema nebo měšťáci bločkama.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dawe009 Odesláno 22. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. února 2019 Tak většině lidí rozdíl 10 nebo 20 na sto už asi vadí, firmám určitě dost. Důležité je si ale říci, že naftové auto má své nevýhody a může se dokonce i pokazit někdy. Ale pozor na jednu věc..jen tak mezi náma..takový auto na benzin to klidně může udělat taky. Fakt. Zvlášť ve 350 tkm. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cali Odesláno 22. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. února 2019 Suhlas, ze sa stare auto kazi s tym sa pocita, ostatne na dodavke som uz pomenil kde co ale ako pisem vyssie to topenie by proste bodlo a 20l by som kludne obetoval, najazdim rocne prd. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VasekN Odesláno 22. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. února 2019 Do toho se bohužel špatně vejdu. Mám 187cm a 110 kilo. Spíš nějaké větší kupé, nebo kabrioBMW Z4 je sice podobná, ale stavěná pro Němce ne pro Japonce, tam by ses mohl vejít :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lion Odesláno 22. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. února 2019 Do toho se bohužel špatně vejdu. Mám 187cm a 110 kilo. Spíš nějaké větší kupé, nebo kabrioNejaky slk třeba? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavelpu27 Odesláno 22. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. února 2019 Hoši, myslel jsem auto tak od 1970 do roku 1985. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hedonista Odesláno 22. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. února 2019 Chlapi, nemáte někdo tip na nějakýho zajímavýho youngtimera, u kterého by se člověk svezl a nestálo by to raketu?Co to je ?aby to nestálo raketu?? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wave ceptor Odesláno 22. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. února 2019 do milionu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lion Odesláno 22. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. února 2019 A co je aby se svezl? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavelpu27 Odesláno 22. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. února 2019 Ideálně do půl mičudy a aby to nebylo úplně slabý a neohrabaný. Myslel jsem na BMW 635CSi. dokonce jsem ho i našel, ale vyfoukli mi ho. Porsche 968, nebo 928 a tak. Inzeráty znám, spíš jestli o něčem nevíte napřímo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
varjag Odesláno 22. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. února 2019 (upraveno) Jaguar XJS. Ale naprimo o zadnem nevim Upraveno 22. února 2019 uživatelem varjag Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Filip.J Odesláno 22. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. února 2019 (upraveno) Musím přiznat, že se mi líbí, jak píše dawe009. Dokud jsem na soukromé ježdění do 10k km ročně vybíral mezi atmosférickým benzínem a dieselem s DPF a common railem, tak nebylo o čem, teď, když je to foukaný a elektronicky šrkrcený všechno, tak to začíná být jedno... Mimochodem, dawe009, viděl jsem teď nějaký motoristický plátek, kde psali, že s auty to půjde do kopru a máme si koupit kvalitní spalovací auto od dobré značky teď, dokud to jde, protože je brzy zakážou a elektrická auta budou drahá a budou mít spoustu problémů, jak ohledně ježdění samotného, tak ohledně napájecí sítě.Co si o tom myslíš ty? Upraveno 22. února 2019 uživatelem Filip.J Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ensi Odesláno 22. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. února 2019 (upraveno) Ideálně do půl mičudy a aby to nebylo úplně slabý a neohrabaný. Myslel jsem na BMW 635CSi. dokonce jsem ho i našel, ale vyfoukli mi ho. Porsche 968, nebo 928 a tak. Inzeráty znám, spíš jestli o něčem nevíte napřímo.Po shlednuti noveho The Grand Tour snad jedine Alfa Romeo GTV6, JC approved! Upraveno 22. února 2019 uživatelem ensi Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denyhami Odesláno 22. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. února 2019 Ideálně do půl mičudy a aby to nebylo úplně slabý a neohrabaný. Myslel jsem na BMW 635CSi. dokonce jsem ho i našel, ale vyfoukli mi ho. Porsche 968, nebo 928 a tak. Inzeráty znám, spíš jestli o něčem nevíte napřímo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TLD Odesláno 22. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. února 2019 Pavel, oturbenej saab 900 coupe. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dawe009 Odesláno 22. února 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. února 2019 Musím přiznat, že se mi líbí, jak píše dawe009. Dokud jsem na soukromé ježdění do 10k km ročně vybíral mezi atmosférickým benzínem a dieselem s DPF a common railem, tak nebylo o čem, teď, když je to foukaný a elektronicky šrkrcený všechno, tak to začíná být jedno... Mimochodem, dawe009, viděl jsem teď nějaký motoristický plátek, kde psali, že s auty to půjde do kopru a máme si koupit kvalitní spalovací auto od dobré značky teď, dokud to jde, protože je brzy zakážou a elektrická auta budou drahá a budou mít spoustu problémů, jak ohledně ježdění samotného, tak ohledně napájecí sítě.Co si o tom myslíš ty?Já si myslím, že minimálně 10 let ještě můžeš být v klidu. Podívej se nám průměrné stáří vozového parku v ČR. Většina lidí jezdí auty starými 10-15 let a velmi částo jsou to diesely dotažený z Německa. Dovedeš si představit tu vládu, která by to zakázala? Přišla by o 90% voličů. Tohle u nás ještě dlouho neprojde a mnoho evropských států je na tom podobně. Navíc na elektromobily zatím neexistuje infrastruktura. Vybudovat aktuální síť čerpacích stanic trvalo desítky let. S elektrikou to bude podobně. Nicméně elektromobilita cca od roku 2020 půjde hodně nahoru. Ať už to dopadne nebo ne, nějaká éra elektromobility nás prostě nemine.Nicméně dám příklad. Aktuálně nejvetsi automobilka na světě - Volkswagen Group - představí během následujících dvou let 50 nových elektromobilů. Značka Volkswagen začne od roku 2020 prodávat model ID. Bude to auto velikosti Golfu, uvnitř rozměr Passatu a bude stát tak o 300 tis. méně než aktuální e-Golf, který je ?jen? předělanej normální Golf. Mají na to novou platformu, do vývoje šly miliardy EUR a budou to chtít zpátky - tzn. budou to dělat ve velkým. Také ceny ostatních elektromobilů půjdou pomalu dolů. Ovšem, v roce 2025 plánuje Volkswagen prodat 1 milion elektromobilů. Celkově vyrábí 6 milonů aut ročně, takže pořád bude 5 milionů aut s konvenčním pohonem. A z toho 1 milionu elektromobilů jich 900 tis půjde do Číny, 100 tis do zbytku světa. A to je fakt kapka v moři. Ostatní značky toho pak prodají ještě mnohem méně. Tedy představa, ze by tady za 5-10 let jezdily jenom elektromobily, není opravdu reálná. Čína má tu výhodu/nevýhodu, že tam ještě před pár lety bylo úplný prd. Jak teď nastartovali průmysl, tak se tam dusí a vzhledem k tomu, že v Číně se nediskutuje, tam se plní, tak tam si rozšíření elektromobilů dokážu představit poměrně rychle. Jedna staví úplně novou infrastrukturu a mohou ji rovnou přizpůsobit elektromobilitě, druhak přišli rychle na to, že jestli nebudou dělat něco s emisemi, tak tam pochcipaj a v neposlední řadě Číňani rádi kopírují a chtěli by se vyrovnat Evropě..takže se začali o ekologii dost zajímat. Byl jsem vloni v Pekingu. Žije tam 20 milionu lidi, přes den jich je tam přes 30 milionu..nikdo neví přesně. Na SPZ se tam čeká 2-3 roky a losuje se. Ti lidi tam najednou mají peníze a většina z nich si kupuje svoje první auto v životě. Neexistuje tam trh s ojetými auty. Nemají předsudky vůči elektromobilum, protože nemají srovnání. A navíc jak jsem psal, tam se neřeší veci jako lidi chtějí..tam se proste řekne, co bude a je to. Tam tedy předpokládám rychlý rozvoj elektromobility. U nás v Evropě to zdaleka nebude hned.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se