Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Galaxy je víc autobus, v S-Maxu jsou sedačky ve třetí řadě spíš nouzovka 

https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/ford-galaxy-a-s-max-jednou-vymyslet-dvakrat-prodat.A060220_193751_ak_aktual_fdv

https://forum.autoforum.cz/viewtopic.php?f=12&t=118 

https://www.auto.cz/ojety-ford-s-max-galaxy-2006-2015-kdyz-dva-delaji-totez-92288 

 

Edit: poslední odkaz momentálně nejede, ale nejede celý auto.cz, asi překopávají stránky 

Upraveno uživatelem honzyk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z jiného soudku ? Mitsubishi Outlander. Do budgetu se vleze 2-gen poface, ale mě se víc líbí předface.

Ve spojení s 2.4 atmosférou žádnej trhač, ale poctivej pracant. Sám zvaźuju koupit jako druhé do rodiny.

 

https://auto.bazos.cz/inzerat/102200319/MITSUBISHI-OUTLANDER-24i-125KW-7-MIST-AUTOMAT.php

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tam je dvoulitr VW group, čemuž se tazatel chtěl vyhnout :) Ne vážně, ani diesely nejsou vyloženě vraždy.

Dvoulitr VW snad jen DPF (jednorázově cca 16-20k), dvadvojka PSA taky něco málo.

Tudíž už je to jen o vkusu každého soudruha. Já bych šel do atmobenál, bo by dost času strávil po městě a krátký štreky (žena vs. děcka).

 

Zděs recenze ojetiny:

https://www.auto.cz/ojete-mitsubishi-outlander-ii-nejspolehlivejsi-peugeot-citroen-ale-s-naftovymi-problemy-112282

Upraveno uživatelem Maxel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co na to tak zatim koukam, tak ten Outlander z odkazu se mi hodne libi ... splnuje prakticky vsechno, co jsem si predstavoval. Nouzove 7 mist, benzin, automat ... 

Jen se trosku desim toho stari v kombinaci prave s tim automatem. Nemate nekdo zkusenost, zda je to hodne poruchova zalezitost? Vim, ze treba svara menil automatickou prevodovku v XC90 a oprava stala skoro 90k ... to by mi rozhodne radost neudelalo :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co na to tak zatim koukam, tak ten Outlander z odkazu se mi hodne libi ... splnuje prakticky vsechno, co jsem si predstavoval. Nouzove 7 mist, benzin, automat ...

Jen se trosku desim toho stari v kombinaci prave s tim automatem. Nemate nekdo zkusenost, zda je to hodne poruchova zalezitost? Vim, ze treba svara menil automatickou prevodovku v XC90 a oprava stala skoro 90k ... to by mi rozhodne radost neudelalo :D

Musíš koupit auto z historií, ten automat tam je bezproblémový pokud se mění v doporučených intervalech olej a nejlépe v autorizovaném servise. Viděl jsem v servise Outlandery s nájezdy okolo třista a v pohodě :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dane, ty menší nafťáky bralo Volvo z koncernu PSA, nejsem si úplně jistej, jestli k nim patří i tenhle dvoulitr. A jsou to prý asi jediné motory ve Volvu, kterým je lépe se vyhnout. Ta 2,4 by měl být pětiválec a určitě in-house :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten dvoulitr v naftě je taky pětiválec od Volva a oba jsou ok. Automaty tam jsou 6st. a taky v cajku. Za předpokladu že to je normálně udržované.

Poslední dobou jsem rozpačitý z AD u auta po záruce, kdy na dotaz zda by se neměla vyměnit náplň v Haldexu (XC60 4x4) tak prý nee, je doživotní . . . kdežto malej servis (pravda, specializuje se na Ford a Volvo) tak říká vole ty peníze za údržbu tě nezabijou a už ten olej objednávám.

Jinak ten 2.0 jsem měl ve V60 2011 a kdybych neměl přeautováno tak zůstalo doma, motor na naftu docela tichej, bez chlastání oleje, celkově spokojenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Panove mate nekdo zkusenost s Volvem V70, motorizace 2l 120kw nebo 2,4l 151kw? Zajimal by me rozdil v "zivosti", oboje by bylo s automatem, a celkove jestli jste byli spokojeni. Rocnikove 2010-2014 Diky

Sice nemáme V70, ale XC70. Rok 2011 151kW. Když jsem to kupoval v roce 2011, tak jsem hodně váhal a chtěl koupit slabší kvůli úspoře. Nakonec pětivál vyhrál na celé čáře. Počízej s vyšší spotřebou. Když tomu hodně šlápneš, tak klidně 12l/100km. Ale dynamika je hodně znát. Manželce se daří jezdit s autem kolem 8l/100km. Kromě běžné údržby a řešení klasických ťukanců na parkovišti, žádný zásek. Jediný problém byl teď nedávno, když praskla nasávací trubka od turba. Ale to je obecně známá chyba těchto motorů. Výměna 10litrů. Stalo se to při 145.000km.

 

Původně jsem je chtěl vyměnit za něco jiného, ale rozhodně si ho ještě nějakou dobu necháme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak vidíte rozdíl ve spolehlivosti Galaxy II vs Sharan II?  U obojího bych bral dvoulitr naftu.  5-6 let staré, nájezd max 150000 v manuálu. DSG ani Powershiftu nevěřím.

 

 

Galaxy je větší, plnotucne mpv, smax má víc kompromisu,

 

 

Galaxy je víc autobus, v S-Maxu jsou sedačky ve třetí řadě spíš nouzovka 

https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/ford-galaxy-a-s-max-jednou-vymyslet-dvakrat-prodat.A060220_193751_ak_aktual_fdv

https://forum.autoforum.cz/viewtopic.php?f=12&t=118 

https://www.auto.cz/ojety-ford-s-max-galaxy-2006-2015-kdyz-dva-delaji-totez-92288 

 

Edit: poslední odkaz momentálně nejede, ale nejede celý auto.cz, asi překopávají stránky 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten dvoulitr v naftě je taky pětiválec od Volva a oba jsou ok. Automaty tam jsou 6st. a taky v cajku. Za předpokladu že to je normálně udržované.

Poslední dobou jsem rozpačitý z AD u auta po záruce, kdy na dotaz zda by se neměla vyměnit náplň v Haldexu (XC60 4x4) tak prý nee, je doživotní . . . kdežto malej servis (pravda, specializuje se na Ford a Volvo) tak říká vole ty peníze za údržbu tě nezabijou a už ten olej objednávám.

Jinak ten 2.0 jsem měl ve V60 2011 a kdybych neměl přeautováno tak zůstalo doma, motor na naftu docela tichej, bez chlastání oleje, celkově spokojenost.

S tou dozivotni naplni meli pravdu. Kdyz nebudes menit, ve 200 000 je po prevodovce a AD ti rekne, ze jeji zivotnost prave skoncila :-D

Doporucuje se menit po 60 000 km (idealne proplachem a potom udelat adaptaci), zaroven s tim menim i klej v Haldexu, uhlovce a filtry. Mam XC 70 3.2 AWD 2009.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Ma nekdo z vaseho okoli mazda 6 wagon 2.5 benzín model 2015 idealně revolution top výbava? Docela dost me laka jakozto pomer moderni/prakticke/dobre vypadajici/nadeje ze se se nebude tolik srat.

Mel to kolega v praci(predposledni facelift tzn ca 2015), kufr velky jako o tridu mensi kombiky bez moznosti zadrznych systemu, prihradek, hacku apod(ale staci). Interier ok, mista dostatek, vsude kritizovany hluk od kol sem nezaznamenal. Motor mel kolega 2.0 a ten byl celkem slaby, ale vsechno lepsi nez mazda diesel na to pozor. 2,5 litr je chvaleny ale prodaval se jen ve 2 nejvyssich vybavach, takze je jich fakt malo. Plus mazdy kupuji spis soukromnici nebo fandove znacky na 4+let, takze tech 2-4 letych ojetin je uplne minimum. Zasadni podle me je, ze ojete kousky(pokud se objevi) jsou brutalne predrazene a srovnatelny passat s 2.0tdi z reichu se da ted koupit min o 200tis levneji nez takova mazda s benalem. To je pak jednoduche rozhodovani asi...

Upraveno uživatelem efreeti
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na normální ježdění stačí i silnější dvoulitr - dnes už jsou lidi zhýčkaní turbem, ale když rád řadíš a točíš motor, tak je to spousta zábavy  (0-100 za 9,1s není hrůza, 2.0 TDi není na tom líp). U dvoulitru bych se vyhnul automatu - k tomu autu to nesedí. Zase umí jezdit pod 6l/100km.

Kombík má kratší rozvor - místa na zadních sedačkách je méně - měl jsem to půjčený a je to dost podobné jak v moji trojce. Bral bych raděj sedan.

 

Každopádně 2,5 Revo TOP bude dost dobré auto. Jen bych zkusil kombi VS lift. U kombíku byl i dost slyšet hluk - manželka si na to ztěžovala, tak jsem to měřil nějakou apkou a moje trojka byla o fous tižší. A toho místa vzadu taky není úplně moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Passat Tdi srovnávat s benzínovou Mazdou.... ta cena není vymyšlená, je to holt situace na trhu. Mazdy nejsou, jelikož je nikdo neprodává - není proč.

Podle me se to srovnavat da...passat tdi sem dal za priklad ne proto ze by byl motorove lepsi nez benzinova mazda ale protoze jsou jich na trhu ojetin kvanta a je z ceho vybirat...u jezdeneho auta jde o cenu vzdycky az v prvni rade...a nepripada mi ze by ojeta benzinova 6 za rekneme 600 byla v cemkoliv vyrazne lepsi nez passat za 400...proste neni to vyhodny kup vic sem tim rict nechtel.

 

Osobne ted sam resim, ze mam 2 malicke deti(kocarky odrazedla atd) takze "potrebuju" vymenit hatch golfa za neco s vetsim kufrem a mirne vetsim prosorem. I moje prvotni uvaha smerovala k benzinove Mazde 6 a Cx5 protoze se mi libi...jenze pak sem zjistil za kolik se prodavaji mirne ojete kusy a za kolik se prodava napr koncern, ford z operaku...proste clovek by tu mazdu musel uplne milovat jinak se to logicky oduvodnit neda...osobne se prave ted nejvic klonim k dvojici touran/smax a opet realita je takova ze ackoliv by asi mym potrebam vyhovel vic preplnovany benzin, s naftou budou oba levnejsi a vyber bude vetsi...takova je bohuzel realita

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...