M3maniac Odesláno 1. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2019 Mi spíš vadí, že na to nekoupíš nic v druhovyrobe, kamos tukl lehce zajice u i40 a cena v servisu byla 70k.... na aute poskozeni temer neslo videt...... Proste ceny v servisu jak za premii. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shewcza Odesláno 1. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2019 Na něčem tu poskytovanou dlouhou záruku vytřískat musí. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
efreeti Odesláno 1. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2019 Já mam pochopení pro každého, kdo si za gvlastní koupí cokoliv jineho než Škodovku. Už jen z toho důvodu, aby bylo jasné, že to nefasoval v práci a že na parkovišti před obchoďákem stoji 5 stejných aut. Alespoň špetka originality a individuality je mi sympatická. V i30n sem nejel, testu sem viděl několik a chválili to téměř vždy pro jízdní zážitek což že v případě takového auta klíčové. S designem exteriéru nemám problém, interiér už mě tak nebere, když zůstanu v H/K koncernu, tak mě mnohem vic oslovuje zvenku i zevnitř kia proceed, ale samozřejmě ani s tou 1.6 tgdi tam ty výkony nejsou srovnatelné. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
montemar Odesláno 1. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2019 design dela hyundai v nemecku, a Nko je cely vymysleny taky tam. to se povedlo. povest znacky ale nic moc, a to nejen v cechach. bude jeste trvat, nez se zmeni. ... se staci podivat do bazaru. srovnatelne i30 a octavia. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta-Biker Odesláno 1. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2019 Efreeti: co jsi vybral nakonec? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
efreeti Odesláno 1. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2019 No rozhodnutí zatim nepadlo, jediné co sem si ujasnil, že nechci v žádném dizl. Ne z ekologickych pohnutek, ale vzhledem ke způsobu jakym potrebuju auto provozovat(často krátké jízdy jdo 20km). Cimzto odpadaji vsechny passaty,superby,tourany v tdi.Vyber se aktualne zuzil na toto: touran 1,4tsi nebo novy rifter 1,2, ceed sw 1,4tgdi, corolla 1,2 kombi. Prefence zatim presne v tomto poradi a obcas projizdim inzeraty jestli mi nepadne do oka 2-3lety touran co neni uplne holatko...a uprimne moc jich neni. Nejhorší, že je mi začalo byt lito zbavit se naprosto bezproblemove kary, protože to co přijde bude co do spolehlivosti jen horší Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta-Biker Odesláno 1. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2019 U toho rifteru Ti ta palubovka vyhovuje? Velikostne a uzitkove super, mne mrzi jedina vec, ze nejdou hlavni svetlomety led Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skalis Odesláno 1. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2019 Ja jsem pred par mesici koupil pro rodinny jezdeni v podobnym modu (pres tyden manzelka do 10 km) rok a pul stary Toyota Verso a spokojenost. Motor benzinova atmo1.8. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
efreeti Odesláno 1. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2019 Ad Rifter - palubka: vzhledem k tomu ze se sedi vys nez treba v 308 tak tak mi ty budiky nad volantem subjektivne nevadi tolik, ale zatim sem v tom nejel tak mozna za jizdy budu mit jiny pocit. Stejne tak je pro me otaznik benzinova 1,2 a jizdni vlastnosti. Velikost a uzitkove vlastnosti: pro me potreby mozna i lepsi nez touran bo posuvne dvere apod. Halogenove svetla mi vadi taky hodne to s tebou souhlasim. Berlingo a Combo pro me neni reseni protoze design masky je pro u obou primo odpuzujici. Mozna by byla varianta verze od toyoty ale tam bude pravdepodobne hacek v cene Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta-Biker Odesláno 1. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2019 Vono nakonec volba rozumu bude Golf v kombiku Marathon a nebo Octavia v kombiku ve vybave style + Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
efreeti Odesláno 1. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2019 (upraveno) Oktavku nikdy, golfa mam, super auto, ze nikdo soucasnou generaci v mainstreamu neprekonal ani po 6 letech hovori za vse. Ale v kombiku ho nechci. Nejmin kompromisu bych udelal u tourana, volba z rozumu je ten Rifter, ako kombik se mi nejvic libi Ceed pak Corolla...u kazdeho z nich je nejaka vec co se mi nelibi nebo chybi...nastesti dovolenou autem letos neplanuju, takze cas me uplne netlaci...funglovku muzu koupit vzdycky... Upraveno 1. května 2019 uživatelem efreeti Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskimak Odesláno 1. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2019 Mi spíš vadí, že na to nekoupíš nic v druhovyrobe, kamos tukl lehce zajice u i40 a cena v servisu byla 70k.... na aute poskozeni temer neslo videt...... Proste ceny v servisu jak za premii.O cene oprav i40 neviem, ale dovolim si pochybovat o dostupnosti druhovyroby. To ze za tuknute auto strednej triedy zaplatil za opravu necele 3t Eur mi nepride mimo. V autorizaku. Ale napr na i30 ci Ceed mas nahradne diely od vacsiny vyrobcov (Bosch, TRW, SKF, Delphi...). A stoja par korun. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskimak Odesláno 1. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2019 design dela hyundai v nemecku, a Nko je cely vymysleny taky tam. to se povedlo. povest znacky ale nic moc, a to nejen v cechach. bude jeste trvat, nez se zmeni. ... se staci podivat do bazaru. srovnatelne i30 a octavia.Neviem ako v CR, ale na SK bude rozdiel u noveho este markantnejsi. Cize pri predaji nepodstatne. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VasekN Odesláno 1. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2019 Do 300K km než jsem i40 prodal byl servis na i40 levnější protože se tam toho méně podelalo. U Passata jsem dvakrát měnil rozvody s vodní pumpou což stálo nějak pokaždé kolem 14 tis. U i40 je řetěz takže tenhle náklad odpadl. U Passata mi cca ve 150 tis. kleklo turbo u i40 jsem nic takového neřešil. Ale je možný, že je to o štěstí na kus :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_2002 Odesláno 1. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2019 Hyu má šanci se teď konečně probrat. Vošickýho hodili přes palubu a na jeho místo jde bývalý škodovák ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bells Odesláno 2. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2019 No s hjunde jsem na tom stejne, nemam tu znacku rad ikdyz uznam ze usli kus cesty ( v designu ) proste mam rad tradicni vyrobce, a nikdy bych si nedokazal koupit i30N ikdyby o nem napssli 10 super testu, to stejne limo genessis . To je jako s hodinkama, radeji budu mit omegy co nejsou tak okazale a jdou o 3 sec denne hur nez ..... Vzdy radeji vyberu, GTi nebo tolik zde zatracovanou oktavku RS. Ale 100 lidi 100 chuti, nikomu to nevymlouvam. Mám to podobně, v oblibě je nemám, ale sám taky uznávám, že se rozhodně posouvají, jen by to ještě chtělo trošku doladit interiér, tam to pořád není úplně ono, respektive třeba mě se interiéry moc nelíbí.Volil bych taky podobně, raději GTI, respektive u mě spíš Cupra, ale pořád je to v rámci koncernu ovšem co mi hlava nebere, proč Oktávku RS? Nemyslím to vůbec nijak zle, ale nějak mi to mezi ten zbytek nepasuje, GTI, Cupra, i ta i30N, vše ostré hatche, Oktávka je s nima neporovnatelná. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xvoloda Odesláno 2. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2019 Do 300K km než jsem i40 prodal byl servis na i40 levnější protože se tam toho méně podelalo. U Passata jsem dvakrát měnil rozvody s vodní pumpou což stálo nějak pokaždé kolem 14 tis. U i40 je řetěz takže tenhle náklad odpadl. U Passata mi cca ve 150 tis. kleklo turbo u i40 jsem nic takového neřešil. Ale je možný, že je to o štěstí na kus :-)Vašku, jak dlouho ti trvalo tu i40 prodat? Jsem docela zvědavej až se bude za rok a půl prodávat ta moje, za kolik to půjde prodat, jestli je na takový auta ještě vůbec trh... přijde mi, že o velkej sedan/kombík dneska nikdo moc nestojí, je móda SUV za každou cenu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_2002 Odesláno 2. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2019 To je pravda. Sedany a kombíky střední třídy dnes netáhnou. Na ojetinách je to vidět extrémně. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VasekN Odesláno 2. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2019 Vašku, jak dlouho ti trvalo tu i40 prodat? Jsem docela zvědavej až se bude za rok a půl prodávat ta moje, za kolik to půjde prodat, jestli je na takový auta ještě vůbec trh... přijde mi, že o velkej sedan/kombík dneska nikdo moc nestojí, je móda SUV za každou cenuCca měsíc přes autorizovaný servis. Cena lehce přes 100 tis. Co je teda pravda oproti koncernu, že ty ceny padají rychle. Zase super je, že jsem koupil novější (2 roky starou) s najezdem 60 tis. za 280 tis. s DPH. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jhonzatko Odesláno 2. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2019 Chlapi, nemáte tady někdo zkušenost s MB Viano? Zvažuju koupi ojetiny z roku 2012, ve třílitru s automatem. Auto už má dost vysoký nájezd, ale doloženou historii a pravidelný servis ve značkovém servisu.Jde to fakt krasavec, ale bojím se, zda tam není něco, co by mě mohlo dohnat ...Díky za případné zkušenosti! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se