Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Protoze ji kamos ma a protoze vim jak jede :-) Beru to tak kdyby nekdo hledal jedno univerzalni rodinne auto pro rodinu i svezeni. Ten motor je fakt dobrej, ja osobne bych sice sel do golfu , ale pokud nekdo potrebuje kufr neni o cem. Cupre sice davaj 60 koni navic, ale ruku na srdce, kdo by koupil s 245k :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mk8 bude v únoru 2020 na trhu. To je skoro rok. Front assist je jednak vopruz a druhak ho mají i Golfy, pokud nejsou úplně v holotě..novější už všechny. U Pola je blbý, ze kromě GTI nemají rozumné motory. 1.0 TSI 85 kW není úplně blbej, ale proti té 1.4 fakt nebe a dudy v dynamice i kultivovanosti a spotřeba stejná.

Ohledně ?zastaralejsi? auto - je o třídu výše než Polo a je to znát ve všem a za 6 let jeho existence tenhle zastaralý hatchback ještě nikdo z konkurentů, ani z těch o hodně mladších, neporazil.

Záleží ale na jak dlouho kupujes. Pokud na 3 roky, vzal bych co nejmladší auto. Pokud na 5+ let, je to úplně jedno a vzal bych určitě Golfa.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moc díky, auta fakt nejsou moje doména. Nevím pořádně na jak dlouho budu kupovat, jeden z důvodu hatche je kufr pro naše trdlo a trdlu je 11 a až tu nebude tak si třeba koupíme něco jiného.

 

To Polo by bylo asi ta 1.0 70kw a ten golf spíš ta 1.2ka 81kw, když koukám na nabídky ojetin.

Upraveno uživatelem Exiztence
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neznám německé předpisy, ale nikdo z nich v kufru box, ani mříže neměl

Jak píšu, já taky ne, ale benevolentnější, než u nás, to asi mít nebudou. A u nás to nějaká pravidla má. Nakonec ani o to nejde, ale o bezpečí lidí i psů.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zrovna zvazujem prodej rodinneho Volva XC70 3.2, protoze mam novyho Tucsona i na soukromy ucely a drzet doma druhy "velky" auto je asi nesmysl (pri najezdu cca 6 000 km za rok a prumerne spotrebe 12 l).

Zena ma predbezne vybrany T-Roc 1.0 TSI 85 kW (manual), no me se vic zamlouva Golf 1.4 TSI 110 kW, automat, ve vybave Highline.

Pro T-Roc je plusem design, pohodlnejsi nastupovani a vyssi posed, bohuzel na 1.5 TSI pry musim cekat skoro rok. Pro Golf zase automat, vybava, jen se do toho/z toho blbe leze jak je to nizky.

Mate nekdo realnou zkusenost s 1.0 TSI, pripadne 1.4 TSI? Spotrebu az tak uplne neresim, spis jizdni vlastnosti, chod motoru, spolehlivost atd.

Golf by byl 1 - 2 roky stary, najezd max. 30 000 km, spis min.

Diky

Upraveno uživatelem antitomas
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

antitomas: rozumnější volba je určitě Golf 1.4 TSI 110 kW s automatem. Litr má s T-Rocem dost práce. Otázkou je, co žena..jak moc ten rozdíl bude vnímat a o jak moc více se jí líbí T-Roc oproti Golfu. To těžko s odstupem komentovat a nechal bych ji vybrat co chce, protože jinak to budeš mít stejně na talíři.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem rozmazlenej no.. Asi stačí. Ale 1.4 TSI Golfa s automatem měla manželka, teď má Polo 1.0 TSI a furt mele, že to nejede. A Golf fakt proti tomu lítal a za 60 tis. km měl 6,3 litru spotřebu 90 % Praha a 10 % dálnice.

Mě se teď ta 1.0 TSI 85 kW líbí v T-Crossu, tam je akorát a řekl bych pro ženskou super auto. Ale T-Roc to uveze taky samozřejmě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.4tsi s remenem bez vypinani valcu v verzi 103 a 110kW je super motor. Jel sem ho ve 3 ruznych autech - Golf, Okta, Tiguan a dal bych mu kdykoli prednost i pred 2.0tdi i pred novou 1.5tsi. S Dsg ale zkusenost nemam. Nejnovejsi 1.2tsi 77kW se tomu vyrovna subjektivne tak do 50km/h pak uz ne. Spolehlivost uz je v podstate proverena u obou. 1.0tsi je ve verzi 81kW asi vykonejsi a mozna i zajimavejsi nez 1.2tsi a to se davalo v DE i do Touranu, takze na normalni jezdeni staci urcite i na Golfa i na ty male SUVcka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už delší dobu mi v hlavě hlodá taková hříšná myšlenka. A to pořídit vw Caravellu jako "full time" rodiný vůz. To full time je v uvozovkách naschvál protože bych caravella by se používala jen o víkendu nebo na nákupy. Je nějaký ročník který je vyloženě špatný/dobrý? To stejné motor/ převodovka. Jde mi hlavně o uživatelské zkušenosti. Dívám se na auta do max 4 let staří.  Měl bych k tomu druhé auto na zábavu tak mě je celkem jedno jak to pojede. Jen bych rád aby to udrželo 150 -160 na dálnici kopec nekopec.

Nebo je to prostě blbost a je to pořád dodávka a já mám radši koukat po nějakém MPV?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebrat bi-turbo 132 kW. Tam je to co 60.000 km to nový motor :-) 

 

A pak bych nebral nějaký starý škopky - on je Transporter a jeho deriváty poměrně drahej na servis.

 

Snažil bych se najít nějakou T6 s motorem 2.0 TDI 110kW a DSG převodovkou. 

 

Ale chce to pokoukat v Říši, tady u nás bude prd ... 

Upraveno uživatelem Tomas_2002
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, díky. Za dva dny jsem se tu dozvěděl víc než při hledání recenzí na netu. Sice jsem narazil na VW forum, ale tam se primárně řeší problémy. Golf / T-Roc / T-Cross a motory, to nechává žena víceméně na mě. Jí se líbí Golf, i malé SUV. T-Cross trochu diskvalifikuje to, že nám před z dálky připomíná Dacii Duster :-)

 

Za mě tedy, i s vaší pomocí, to vidím na T-Roc 1.0 TSI 85 kW

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokial je to o pocte deti 4 a viac, tak je to v podstate jedina dostojna varianta a s tym, ze za poslednou radou sedaciek uz moc miesta na bagaz v kratkej verzii nezostane.

 

Ja pouzivam tretim rokom ako full time rodinny voz Renault Master, co je este o triedu (no dobre, aj dve) dodavkoidnejsie auto a za seba hovorim, ze sa s tym zit urcite da, zvlast ak mas v zalohe este normalne auto pre pripady, ked nevyrazate v plnej zostave. Ty oproti mne budes mat v zadu pohodlne sedacky, pohodlne pera (ja mam listy), budes mat uroven hluku v kabine na urovni civilneho auta a vojdes sa do podzemky, aj vykon bude az dvojnasobny (robia sa aj 150kw) takze 150 na dialnici urcite nebude problem.

 

Problem tychto aut je, ze kto si ich kupuje, ten ich aj pouziva a nepredava a ak uz, tak za ranec.... zrovna tie 3-4 roky stare su celkom nedostatkove, aspon taky bol moj dojem ked som sa tym svojho casu trochu zaoberal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tomas_2002 a zrovna na ty Bi-turba jsem koukal. To že mají dražší servis jsem čekal ale nový motor po takovém krátkém nájezdu teda ne. Každopádně díky za info.

 

Cali:  Dívám se spíš po té delší verzi ale není to podmínka. I tak to bude pro naše účely víc než dostatečný. Horší bude jak sám píšeš sehnat nějaký slušný málo jetý kus. U nás takřka nic, naštěstí v Německu jich je celkem dost. Ale zase dražší než bych čekal. No mám o čem přemýšlet a budu hledat dál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...