Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Pri prezerani zoznamu tém som prečítal že "vybírám kávu" - trošku som bol sklamaný keď som videl fotky áut a nie referencie na dobrú kávu, ale vlastne som ani nebol sklamaný :D

Inak dobre vedieť o o takýchto témach na Chronomagu, budem predávať BMW F10 525d - r.2012 a začnem čoskoro a hľadať väčšie rodinné auto, kvôli ďalsiemu prírastku do rodiny...  skúsim to tu poriadne prebrowsovať, ale ak máte návrhy, kľudne sem s nimi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už delší dobu mi v hlavě hlodá taková hříšná myšlenka. A to pořídit vw Caravellu jako "full time" rodiný vůz. To full time je v uvozovkách naschvál protože bych caravella by se používala jen o víkendu nebo na nákupy. Je nějaký ročník který je vyloženě špatný/dobrý? To stejné motor/ převodovka. Jde mi hlavně o uživatelské zkušenosti. Dívám se na auta do max 4 let staří.  Měl bych k tomu druhé auto na zábavu tak mě je celkem jedno jak to pojede. Jen bych rád aby to udrželo 150 -160 na dálnici kopec nekopec.

Nebo je to prostě blbost a je to pořád dodávka a já mám radši koukat po nějakém MPV?

Pokud není VW podmínkou, mrkni i ke konkurenci. Třeba toyota dává zajímavou záruku, ford bude prostorněnjší, renault dodává motory i do vita atd.

 

https://www.ford.cz/osobni-vozy/nove-tourneo-custom?vehicleNavCategory=all%20cars

https://www.toyota.cz/new-cars/proace-verso/index.json

https://www.peugeot.cz/modelova-rada/vyber-vozu/traveller.html

https://www.renault.cz/vozy/nove-vozy/trafic-osobni.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze klasickej softop? Jakej ma zvuk? Byla se svorem, docela zavidim. Ja jakozto velkej miatar (mam treti v rade) jsem jeste NDcko neridil. Asi nepusobim pro dealera moc seriozne pres ksiltovku MX-5. Nejvic me naprdnul u Fiatu, kde mi nechtel dovolit toho Abartha 124 ani nadlabnout.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JJ, softop. Já minule řídil RF a to mě hrozně zklamalo - bylo to extra hlučné a kupodivu ne o tolik rychlejší než moje trojka ( stejný motor). Nový motor je ale parádní - doladili ho a je teď hladovější po otáčkách s výborným zvukem. Byla teda syrová, tak jsem nechtěl točit 7500ot, ale bylo už od 4 tisíc cítit, že se mu opravdu chce utíkat do omezovače. Pár lidí tvrdilo, že před faceliftem byla lepší 1,5 - byla zábavnější tím jak se ráda točila, ikdyž v reálu pomalejší. Nový dvoulitr je už doladěný a MX-5 "přistane". Bohužel se nedalo platit ledvinou, takže pro mě zatím sen, ale krásný...

Upraveno uživatelem exBURN
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele, pořád mi v hlavě straší Z4 od BMW. Měl bych to jako každodenní auto, protože 99 % času stejně jezdím do práce sám a děti se plánujeme tak za rok nejdříve :) Je to blbost, nebo do toho mám skočit? Chtěl jsem něco sportovnějšího a tohle mi pořád vrtá hlavou. Má ho tady někdo, kdo by mi mohl poradit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skoc do toho, pak prijdou deti atp a uz se z toho taky nemusis vzpamatovat. :)

Jdi do sestihrnku, at neco uzijes. To auto neni uplne laciny na opravy a taky to neni zrovna etalon jizdnich vlastnosti mezi roadstery, ale life is too short a jestli je to tvuj prvni roadster, tak ti slibiju, ze nebudes litovat ani kdybys mel peska a narval do servisu 70...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele, pořád mi v hlavě straší Z4 od BMW. Měl bych to jako každodenní auto, protože 99 % času stejně jezdím do práce sám a děti se plánujeme tak za rok nejdříve :) Je to blbost, nebo do toho mám skočit? Chtěl jsem něco sportovnějšího a tohle mi pořád vrtá hlavou. Má ho tady někdo, kdo by mi mohl poradit?

Z4ku mám a neumím si představit, že bych v tom jezdil každý den :-) Jako sem tam na vejlet super. Cestování v zimě když napadne sníh musí bejt fakt adrenalin :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z4 je super, a pokud doopravdy v aute travis 90% casu sam tak neni problem. Nakup tam taky hodis jen stehovak to neni , ale to je kazdemu jasne. Znam nejolik lidi co s ni jezdi celorocne. Pokud tedy nebydlis v Krkonosich nebo nekde na horach schvaluji. Auto ti ridicsky bude delat radost a kdyby se ti podarilo sehnat s N52 je to symfonie :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z4 je super, a pokud doopravdy v aute travis 90% casu sam tak neni problem. Nakup tam taky hodis jen stehovak to neni , ale to je kazdemu jasne. Znam nejolik lidi co s ni jezdi celorocne. Pokud tedy nebydlis v Krkonosich nebo nekde na horach schvaluji. Auto ti ridicsky bude delat radost a kdyby se ti podarilo sehnat s N52 je to symfonie :-)

 

Já doteď jezdil v IX35 od Hyundai a je to mé první auto. Je v pohodě ale začíná mě srát ta usedlost a výška takže ho asi pustím dál. Hodně mě táhne trojkové BMW, ideálně v GT verzi nebo pak právě ta Z4. Chtěl bych si ještě něco užít než budou děti :) Je mi jasné, že trojkové BMW bude o dost víc praktické. V tomhle jsem trošku jako baba. Prostě ať to dobře vypadá a ideálně i jezdí :D Ideálně automat, ale tomu Z4 bych ten manuál i odpustil :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já doteď jezdil v IX35 od Hyundai a je to mé první auto. Je v pohodě ale začíná mě srát ta usedlost a výška takže ho asi pustím dál. Hodně mě táhne trojkové BMW, ideálně v GT verzi nebo pak právě ta Z4. Chtěl bych si ještě něco užít než budou děti :) Je mi jasné, že trojkové BMW bude o dost víc praktické. V tomhle jsem trošku jako baba. Prostě ať to dobře vypadá a ideálně i jezdí :D Ideálně automat, ale tomu Z4 bych ten manuál i odpustil :)

Z ix35 ale koukáš na sakramentskej extrém! Nechceš si to nejdřív na pár dnů půjčit? Vsadím se, že to nedáš.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já doteď jezdil v IX35 od Hyundai a je to mé první auto. Je v pohodě ale začíná mě srát ta usedlost a výška takže ho asi pustím dál. Hodně mě táhne trojkové BMW, ideálně v GT verzi nebo pak právě ta Z4. Chtěl bych si ještě něco užít než budou děti :) Je mi jasné, že trojkové BMW bude o dost víc praktické. V tomhle jsem trošku jako baba. Prostě ať to dobře vypadá a ideálně i jezdí :D Ideálně automat, ale tomu Z4 bych ten manuál i odpustil :)

 

Já vůbec nechápu, proč BMW ukončilo řadu 3 GT, vždyť je to tak praktickej koncept. Taky po ní pokukuju. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...