Gustaf Odesláno 11. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. května 2019 Takže nezbývá, než si udělat kurz a dělat si vše sám to je doba tyvle Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
exBURN Odesláno 11. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. května 2019 To už dělám na baráku, den má jen 24 hodin kua Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom4 Odesláno 11. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. května 2019 (upraveno) Nic nového pod sluncem, dneska člověk potřebuje známého lékaře, mechoše, kuchaře, zedníka a instalatéra a pár dalších.Oproti dřívějšku jsou akorát mimo hru zelináři, řezníci, skladníci a prodavači. Upraveno 11. května 2019 uživatelem Tom4 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JAJA Odesláno 11. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. května 2019 Takže nezbývá, než si udělat kurz a dělat si vše sám to je doba tyvleNebo mít dvorního mechanika ve Stratosu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gustaf Odesláno 11. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. května 2019 Nebo mít dvorního mechanika ve Stratosu no to je potom jiná Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guzmic Odesláno 11. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. května 2019 Fajn reklama na rodinné kombi. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VasekN Odesláno 12. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. května 2019 Víš co, je mi 29 a ročně nalítám tak 15 tisíc. Pořád si říkám co pořídit a limit si dávám tak 400 tisíc, protože jinak by mě auto muselo fakt silně chytit za srdce a nevím jak si omluvit ještě tohle, když cpu takové prachy do hodinek U té Z4 se bojím plátěné střechy a zimy. Kdybych to pořídil, určitě bych v tom musel jezdit i v zimě. To přesně nevím jak by probíhalo, hlavně když jsem zvyklý na vyhřátou 4x4 Někde jsem četl, že občasná vada u Z4 je, že pokud dlouhodobě stojí na dešti, tak časem začne zatejkat vzadu pod střechu a poškodí se mechanismus stahování střechy. Když jsem vybíral Z4 v Německu na několik takových kusů jsem narazil. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uff Odesláno 12. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. května 2019 Je fakt, ze v tomhle je miata zlata. Kdyz mi ted kamos rikal, co dal za opravu strechy u Mercedesu, tak mu tu elektrickou fakt nezavidim. Zlatej manual a vejsu se do 5s. Reklama bozi! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VasekN Odesláno 13. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. května 2019 (upraveno) Je fakt, ze v tomhle je miata zlata. Kdyz mi ted kamos rikal, co dal za opravu strechy u Mercedesu, tak mu tu elektrickou fakt nezavidim. Zlatej manual a vejsu se do 5s. Reklama bozi!U Z4 je taky možný střechu stáhnout a natáhnout manuálně. Tedy alespoň u toho staršího modelu s plátěnou střechou. Upraveno 13. května 2019 uživatelem VasekN Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
exBURN Odesláno 13. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. května 2019 No mě překvapilo u miaty, že na novou ND stojí nová střecha v originále 160 000,- Bavil jsem se servisákem co se na tom sere, tak jen upozorňoval na tohle - že by neměla stát venku, že to teď dodávali jako náhradní sadu jednomu borcovi co to kupoval nové a chtěl střechu do zásoby. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uff Odesláno 13. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. května 2019 Predpokladam, ze ta pevna. Neorigo vinyl nebo latka jsem resil na NB a vysla do 300 GBP z UK. Nez bude potreba nova na ND, tak se snad cena u druhovyrobcu snizi... U ty Z4 je to ale manualni nouzovej ukon, ne? Ono jde nandat rucne i pevna u SLK, ale podruhy bys to uz delat nechtel. Miata s platnem je genialne vyresena, z mista sedadla ruku za sebe, svih dopredu a jeden jakoze lock. 5s casu a nema se na tom co vysrat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
exBURN Odesláno 13. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. května 2019 Právě že prej hadr... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uff Odesláno 13. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. května 2019 Tak to je slusna daily offer. Ale nebal bych se toho, bude to jak u predchozich generaci a bude do par let za rozumnou cenu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zlý Jabko Odesláno 13. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. května 2019 Ve světle manželčina karambolu vybírám po Vectře nějaký hezký MPV, nejvíc mi oko ulpívá na Zafiře Tourer v automatu, ale někdo mi doporučoval i Citroen C4 Grand Picasso.Jezdil s tím tady někdo, abych to rozsekl? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Z. Paul Odesláno 13. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. května 2019 Šéf jezdí ten Citroen. 1.6 diesel, není to raketa, ale na klidný ježdění asi good (je-li jsme max 4 lidi). Hodně místa, velký celní okno, kufr nevím nekoukal jsem. Displey uprostřed, a ten volant jsou dvě věci na který bych si nezvykl. Pohodlný to je. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slava23 Odesláno 13. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. května 2019 Ahoj chronomagoři/petrolheadi, v pátek si pravděpodobně pojedu pro tuto Audinu v cabriu : https://www.sauto.cz/osobni/detail/audi/s5/18258415?goFrom=list Je to sice dovoz USA, ale už je to pár let u nás přihlášené a párkrát už to bylo na STK. Jediné co to nemá dle EU homologace jsou zadní světla bez mlhovek s červenými blinkry. U nás na STK by mi to neprošlo, takže bych měl dvě možnosti. Buď předělat zadní světla a nebo jednou za dva roky si udělat výlet do M. Lázní.Auto patří jednomu ze tří majitelů firmy Carclinic v Mariánských Lázních. Po telefonu zněl velice seriózně , jinak řečeno, mám z toho dobrý pocit. Nicméně na pocit se nedá vždy stoprocentně spolehnout. Nemá někdo z vás osobní zkušenost s firmou carclinic ? Jak říkám, na 90% pro auto pojedu, ale kdyby přece jen měl někdo nějakou vyloženě špatnou zkušenost s výše zmíněnou firmou, nebo naopak dobrou, budu rád za vaše případné postřehy. Díky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
warann Odesláno 13. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. května 2019 Tak mám takový rádoby dilema. Od dvou dealerů mám srovnalenou nabídku na Caddy v téměř idetický nadstanardní výbavě. Jen jedno má bi xenony + ledky na denní svícení, druhý má jen halogeny, ale zase má multifunkční volant, na což jsem celkem zvyklej, a úplně nechápu proč to není standard. A teď babo raď. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
semi001 Odesláno 13. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. května 2019 Tak mám takový rádoby dilema. Od dvou dealerů mám srovnalenou nabídku na Caddy v téměř idetický nadstanardní výbavě. Jen jedno má bi xenony + ledky na denní svícení, druhý má jen halogeny, ale zase má multifunkční volant, na což jsem celkem zvyklej, a úplně nechápu proč to není standard. A teď babo raď.Za sebe bych oželil ten volant, s ledkami a xen. to auto vypadá o 100% lépe.. Nehledě na to, že ty xenony prostě svítí líp Volant se dá dodělat levněji Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matejCZ Odesláno 13. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. května 2019 Multifunkční volant jsem si nechal dělat cca 3 roky zpět na Sharanu 2015 u člena Wv klubu a celá ta sranda mě bez cesty do Pelhřimova vyšla na 10k... Funguje perfektně do teď. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
warann Odesláno 13. května 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. května 2019 No, tak aktuálně se tomu taky přikláním. Obě auta potřebujou dodělat hagusy, ale to by neměl být problém. Nebo nakonec nechám vybrat rodinu dle barvy- bílá vs blackberry. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se