Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Klidně vyměň olej kdy chceš, ale jestli s tím autem počítáš i do budoucna a nemáš ho na dva roky, tak Ti radím po 15tis. ho vyměnit. Já minulý měsíc koupil ženě citroena c4 picasso od takovýho co jezdil na zázračny long-life a čtvrté výměny se už motor nedožil. Bylo to za směšný prachy, ale bohužel teď nemám čas měnit motor, proto ženě musím sehnat něco pojizdného a tohle opravíme až budeme bydlet, nebo bude měsíc v kuse pršet :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak těch 30 tis je asi píKovina, to beru, na druhou stranu jsem dycky měnil olej kolem 20tis, případně kolem roku a bylo to v poho. Ale nemáme moc popojíždění po městě anebo jsem měl štěstí.

Hlavní benefit tohodle nastavení od prodejce pro mě je ten, že když třeba přešvihnu jinak běžnej roční servisní interval o 2 tejdny, tak mě nikdo neprudí se ztrátou záruky. Toť vše.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oficiální doporučený interval výměn ATF pro automaty Aisin (Toyota/LEXUS, Volvo...) je 85-90 tisíc, při větší zátěži co 50-60 tisíc s častějšími kontrolami.

Jinak 500 tisíc km bez repasí by neměl být problém, jen samotná ložiska se stylem "worst case" na různých modelových cyklech počítají i na milión km, takže náhlé smrti automatu bych se bál spíš v případě MMT a DSG (nejen v ojetinách). Problém je spíš v tom, že někdy kolem roku 2015 dostaly servisy AD povolení krmit zákazníky blábolem o "doživotní" náplni" - ovšem míněno ve smyslu "cílové ekonomické životnosti vozu" (5-7 let) a ne té fyzické  :thumbsdown_anim:

Upraveno uživatelem Radek124
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec panove, rychlodotaz jen pro dnesni vecer. Resim faro pro pritelkyni. Chtela neco malyho, ale fabie v kombalu uz nejde nakonfigurovat s 1,0 tsi 81kW,  takze bude mit neco vetsiho. Prvni varianta misto fabie je rapid spaceback 1.0 81kW  ambition , druha varianta octavia combi v holatku s 1.0 85kW 1,5 roku stara, cca 24k km ( auto po me ) . cena cca 280,- bez dph. Octa ma ledva manualni klimu, elektriku vepredu, dotykovy radio...  proste zaklad. Rapid navic vyhrivany sedacky, parkovaci cidla....a ty sou pro ni velky plus :) najezd bude cca 15-20k km rocne, 50% dalnice, ... tak nevim... ktery? 

Upraveno uživatelem Coolidge
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To já původně taky. Pak jsem to vyzkoušel a musel jsem se smát.

 

 Na sh foru o tom byla polemika,myslim o odpojeni slabeho dratku.Nabizelo se to jako easy reseni,nicmene hoch ktery vi ohledne kodovani a prizpusobovani jednotek vic nez kdokoliv jiny se mracil ,pac jsou na to navazane dalsi ficury.

Kontrola teploty,rekuperace,muze to odpojit zatez pri startu podle zatizeni,atd.
 
Jsem se naucil vypinat rucne. Proste nastratuju a mackam ss.  :)

post-1144-0-85819400-1559593020_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lion: liftback vypadava ze hry, pac u myho prodejce uz neni skladem .. a uz ani nebude... jinak bych ho taky zvazil... nicmene pri vyberu by byla  samozrejme na prvnim miste barva a potom az volba karoserie :) 

Taghujer: ja doufal, ze by se parkovat bez cidel  naucila :)  ale je fakt, ze octa uz je dlouhej "pekac" pro nezkusenou ... 

hmm hmm do rana se musim nejak rozhodnout... to sou nervy... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rapid a zvazil bych liftback, má o dost větší kufr... Za 350 bude v pohodě ve výbavě... Tomas_2002 ti určitě něco najde ;)

 

Vždycky se dá něco vymyslet :-)

 

Lion: liftback vypadava ze hry, pac u myho prodejce uz neni skladem .. a uz ani nebude... jinak bych ho taky zvazil... nicmene pri vyberu by byla  samozrejme na prvnim miste barva a potom az volba karoserie :)

Taghujer: ja doufal, ze by se parkovat bez cidel  naucila :)  ale je fakt, ze octa uz je dlouhej "pekac" pro nezkusenou ... 

hmm hmm do rana se musim nejak rozhodnout... to sou nervy... :)

 

A co Scala ? Ambition 70kW po slevách cca. 335.000,- Kč , 81kW 360.000,- Kč. I s metalízou. Za ty prachy podle mě lepší auto v "Golf" třídě nekoupíš...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na sh foru o tom byla polemika,myslim o odpojeni slabeho dratku.Nabizelo se to jako easy reseni,nicmene hoch ktery vi ohledne kodovani a prizpusobovani jednotek vic nez kdokoliv jiny se mracil ,pac jsou na to navazane dalsi ficury.

Kontrola teploty,rekuperace,muze to odpojit zatez pri startu podle zatizeni,atd.

 

Jsem se naucil vypinat rucne. Proste nastratuju a mackam ss. :)

Bavil jsem se o tom s několika zkušenýma technikama a všichni mi to schválili. Je to o tom, že ten konektor hlídá stav napětí baterie a podle toho aktivuje, resp. deaktivuje stop-start.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tomas 2002: v ceniku ani se 70kw motorem neni. Za kolik bys ji umel ve style s 85kw 1.0 tsi?

 

 

Najdeš to v konfigurátoru. S cenama se kouzlit samozřejmě dá, ale je lepší to řešit telefonicky nebo mailem. Kdybys měl zájem, tak napiš SZ a zkusíme to nějak spočítat :-)

 

 

post-17600-0-90761400-1559715535_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, nechci dopadnout jako Sibiř, který přišel o papíry a nejlepší prevence není jezdit pomalu, ale koupit antiradar. Takže: Máte nějaké tipy, který ano, který ne ?

Já používám Beltronics a maximální spokojenost. Známí totéž s Genevo One. Další dva mají Valentine One a mají fakt hodně falešných poplachů. U Beltronicsu jen občas zapadající slunce na laser, ale ten jsem vypnul a od té doby nic. Klasický Ramer detekuje na 100% a včas.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A máte přehled, jestli se vyplatí připlatit za Genovo One S nebo One M? Jezdím hlavně v ČR, občas v Rakousku, kde mě teda většinou měří laserem, ale už dvakrát jsem nevychytal stacionární radar, každopádně, když nejde o body, ale jen desítky eur, tak je mi to jedno. Proto řeším hlavně ČR, kde výhody One M (multaradar) asi padají, ale co když se fízli rozhodnou koupit nějaké nové radary, že...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A bude ta sleva stát za ty další problémy s distribucí? Já jsem rozhodnutý, ale vemu zatím jen jeden na zkoušku, jestli mi to pojede v obou autech. V Land Roveru si nejsem úplně jistý předním oknem, je vyhřivané a bůhví co ještě.

Vyhřívané nevadí, problém je pokovení proti přehřívání. Pokud vypadá zvenku fialové, je to problém.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...