Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Pánové vybírám starší auto pro zábavu, takového youngtimera, se kterým bych se mohl v dnešním provozu povozit i občas povrtat (ne pod ním většinu času ležet :-). Několik let se už dívám na Porsche 944, líbí se mi vzhledově i jízdně. Máte někdo osobní zkušenost s verzí v turbu?? Zatím mi vychází nejlépe 2-ventil 2,5 L atmosféra v první verzi, tj. před rokem 1985, v tom jsem i seděl, vezl se i řídil.

Rozpočet?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Obecně v otázce ceny zajímavé kusy pro mě jsou +/-od 10 tis. Zajímavé znamená doložená servisní historie, najeto do 200 tis. původní lak a zachovalý interiér... Samozřejmě stav je nutno posoudit na místě

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi, jsem v nouzi a tady potřebuji poradit.

 

Rád bych koupil nějakou dodávku pro 4 osoby (i více) + ložný prostor, možno zaměnit a vyjmout sesle za prostor je výhodou. A teď co koupit. Chtěl bych něco velikostě Transit Custom, Transporter, Transit.

 

Neřeším nájezdy, ale jde mi o servisovaný kus a hlavně spolehlivé auto, které denně najezdí kolem 100km. Cena 70-100K. Nevíte o něčem.

 

A taky si rád nechám poradit. Potřebuji, aby to odvezlo posádku, tři kola/koloběžky + dva velké psy (40+55kg). Za případné rady a tipy budu rád, protože tady si nevím rady.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za 70-100k nic. I obyčejný Transporter bude do 100k jenom vražda do který budeš sypat horem dolem.

 

V týhle cenový relaci tak nějaký Berlingo nebo jinej francouzskej pelech ... 

 

Slušnější auto pro ty účely co popisuješ od Fordu nebo VW budou startovat na 200k.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, já to potřebuji jen na přesuny psi + kola + posádka - žádná voňavice, ale technicky spolehlivé auto. Psy tam chci mít na volno, protože do jiných dvou aut je oba nedám neboť cestují v boxu. Tak jsem nechtěl navyšovat budget ... ještě jsem zvažoval prodat auto a koupit Hiluxe double cab s hardtopem nad korbou.

 

V hlavě mám tohoto: https://www.sauto.cz/osobni/detail/toyota/hilux/18343420?goFrom=list

 

Podle jiného na prodej se to dá vzdadu poměrně široce upravit, řekl bych, že tady se taky vozí psi: https://www.sauto.cz/osobni/detail/toyota/hilux/18255575?goFrom=list

 

Jenže když koupit Hiluxe, to by znamenalo prodat mazlika ... a to se mi právě vůbec nechce, proto hledám nějakou starší dodávku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No Hiluxe ti rozmlouvat nebudu, je to super auto. Jenom se připrav, že ten prehistorický čtyřválec 2.4D fakt nejede. Kolem baráku a do lesa dobrý, na dálnici utrpení. Nezapomněl bych se v tomto případě podívat na Amarok V6. Ale to je oproti dodávce za 70k úplně jiná debata :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ad diskuze ohledne Leonu FR. Dneska jsem mluvil s dealerem, kterej s nim sam jezdi a zadnej zvuk do interieru nejde a ani nejde nastavit. Vim, ze je to ptakovina, ale uplne me to sere. Cupra ale uz hodne pres budget...

Upraveno uživatelem uff
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No Hiluxe ti rozmlouvat nebudu, je to super auto. Jenom se připrav, že ten prehistorický čtyřválec 2.4D fakt nejede. Kolem baráku a do lesa dobrý, na dálnici utrpení. Nezapomněl bych se v tomto případě podívat na Amarok V6. Ale to je oproti dodávce za 70k úplně jiná debata :)

Dejve, to je právě to z čeho mám obavu ... a hlavně se mi nechce šachovat s auty, ale když už, tak ten Hilux je super volba, věřím konstrukci toho auta. U Amaroka nevím, nevím ... je mi designově dost vzdálený. Pokud bych zvažoval pick-up s double-cab, tak se rozhodně spíš poohlídnu po RAM. To je zase kravina do Prahy ... ale výhoda jsou benzínové motory ... A to je to, co mě u toho Hiluxe docela odrazuje (když už bych teda měnil). Jinak Dejve, koukal jsem na Transportery kolem roku 2009-2012 ... to je děs co se prodává a kolik jich je zrezlých ... nevím, jestli jsou to bořenky po opravě, ale nepříjemně mě to překvapilo.

 

Vzal byhch třeba tohle Kangoo https://www.sauto.cz/osobni/detail/renault/kangoo/17629801?goFrom=list

 

Jednoduchý a odolný auto, strčíš tam i paletu. A když vyndáš zadní lavici, tak se tam i ve dvou dá přespat.

Měl jsme Vel Satise a od té doby jsem prudce alergickej na cokoli francouzského, ale třeba Master by mi asi nevadil, vím, že je to pracant ... nicméně spíš bych volil nějakého pracanta od Fordu, konkrétně nízký Transit. Je to fakt jen na přesuny po ČR a jako pracovní auto. Jinak osobák.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O Amaroka bych se fakt nebál. Pokud ti vadí design, to je něco jiného samozřejmě. Kupovat si za milion auto, co se ti nelíbí, je blbost.

Jinak ano, T5 celkem reznou. Většinou to nebejvá jen tak..ale jakmile se naruší protikorozní vrstva, rozjede se to. Lidi na to často kašlou, berou to jako dělníky, něčím to zapatlaj a dobrý..a ono to dobrý není. Jinak je T5 komplet pozink, takže jen samo od sebe to nekvete. Rychle hnije třeba výfuk. Ale koroze na kastli většinou znamená že bylo bouraný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Sphinxx : Davo do Luxky se nevejdeš :-) A když jsem viděl tahat Amaroka rolbou do kopečku, tak toho taky radši ne :-))

Dodávka v letech,co má (imho) smysl je mulťák T4. Najít hezký kousek, zaplatit ho a má to logiku. To co dává p. Sibiř je fajn, ale měký na předek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tahat Amaroka rolbou do kopečka? Co tam měl za gumy? Amarok vyjede všechno co vyjede Hilux, pokud budou mít stejný gumy. Tím jsem si celkem jistej, neb jsem jezdil v obou. Vím, že máš ke koncernu odpor, respektuju to, je to každého volba a nikomu to necpu. Já mám taky neoblíbené značky. Ale zase musíme být aspoň trochu objektivní. Nehledě na to, že David to asi nemá na ježdění po sjezdovce, ale jako praktické auto.

RAM má koule, ale je to náklaďák..se všemi plusy a mínusy..tedy spíše mínusy. To raději Tundru.

Jinak T4 s pětiválcem TDI platí za nesmrtelné auto, to se dá potvrdit. Jen je to dnes už opravdu dost oldschool. Nicméně pořád lepší, než cokoliv z Francie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fakt jsem to viděl, doma najdu fotku, Olfin měl předváděčku ve Vítkovicích. Mě to popravdě přišlo taky divný, když Touareg je v terénu o.k. Jako příznivec rejže jsem se samozřejmě bavil :-)

Ale třeba to mělo nějaké pozadí co nevím.

Mě,co by kupce ojetin, příjde že koncern není co býval (a co jsem měl).A možná je to jen stařecké pobrekávání nad pohádkou mládí...:-/

Třeba u té T4, kdybych ji mohl koupit novou, vezmu ji radši než poslední model... ale je to jen můj pohled :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci, protože vás oba znám, tak vím, že si prosazujete to svoje, což je dobře a díky za to. Příští týden si půjdu toho Hiluxe zkusit k Freyovi. Ale nadšený z toho nejsem, protože bych musel měnit, což se mi opravdu nechce ... Uvidím, podle zkoušky.

 

Co teda do té T4 teda konkrétně za motor, který konkrétně platí za ten "nesmrtelný"?

 

Jinak Sibiřu, Chryslery vůbec neznám, ale typově asi tak Sharan, to nebude ono.

 

No jsem zvědav, jak tohle dopadne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Multivan 2,5tdi 111kw, chce to rozvody radši dříve, jinak by to mělo být (samozřejmě v rámci možností starého auta) v pohodě.

Ale je to opravdu na zvážení, za pěkný (nedojebaný) dáš dost a máš staré auto. Měl by jsi vědět proč a "propadnout" tomu. Asi mi rozumíš ;-)

Ten Chrysler je oproti Sharanu sakra větší a do grand verze by jsi se asi i poskládat. Jen to má snad jen jednu hvězdu v ráně na předek :-(

Jinak abych byl správný fanatik :-)), na pejský Siennu nebo Previi a kola na střechu :-))

Mezi námi jakýkoli pickup mi (imho) nepřijde šťastný :-/

Za sebe velký van. I třeba nějakou Ameriku (Dodge Rám Van a podobně, díly za málo a máš kus auta s prostorem a stylem).....

No dobře výběr ;-):-))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...