Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Cruze měla nevlastní segra a chvalila si ho docela dost. Ja bych u toho řešil jedinou věc a to je, jestli máš v okolí někoho, kdo ti to odservisuje. Nevím kam se s tím teď jezdí, jestli na to díly drží fiat, případně jak dobře jsou dostupný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je tu někdo, kdo má s naftovým fordem z druhé ruky a provozem v ČR dobrý zkušenosti? Já vždycky, když to někdo v okolí měl, tak to byl totální průser (čerpadla, vstřiky, spojky, ...), nejvíc asi všechny mondea MK3, který v okolí byly. Kdo to neprodal včas, měl drahou pokladničku, která padla v ceně na úroveň 2x starší a často ojetější benzinové octavie...no flame, jen píšu co vidím v okolí a proto mě ve mě naftovej ford vzbuzuje spíš obavy

 

Jeden z kamarádů to následně řešil přesedláním z mondea na Dacii Logan MCV a paradoxně si to chválí, což přičítám spíš tomu, že se zbavil problémů jak že by to bylo tak skvělý auto co se jízdních vlastností týká.

 

O benzínu nemluvím, tam mi to přijde celkem v pohodě (nezaznamenal jsem v okolí nějak zásadně problematický kusy)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nerad bych to zakřiknul, ale já v D1 Cars koupil v lednu 2016 Focuse MK II, coby pětiletý auto, asi jeden z posledních kusu II. generace, motor 1.6 TDCI, tzn původem od francouzů - PSA, v té nejslabší variantě 66 kW - což jsem původně moc nechtěl, ale rozhodla dobrá cena, servisní historie a přístup

prodejce. Teoreticky by právě tohle měl být ten nejproblémovější motor. Dle dokladů s autem jezdil obchoďák v pražský firmě, pak to koupil borec z Vysočiny taky na pracovní ježdění a když dostal služební, Focus šel do bazaru. K autu jsem dostal štos faktur za údržbu u AD (záměrně píšu údržbu - na autě se do té doby kromě spotřebních věcí nic neřešilo), V době nákupu najeto 187 tis. km, já nechal dle servisního plánu udělat rozvody ve 200 tis. km, a řešil jsem přepínací ventil u turba, auto při potřebě plného výkonu padalo do nouzáku, u AD oprava asi za 3500,-. No a ve 250 tis. km jsem na doporučení servisu nechal přetěstnit vstřikovače - to stálo asi desítku. Aktuálně najeto 257 tis. a auto slouží perfektně ale vzhledem ke stáří a nájezdu bude chtít nový brzdy a repas zadní nápravy, obojí dohromady bude odhadem tak za 25 tis. tak si říkám jestli do toho jít, nebo to poslat do světa a vzít něco novějšího, ideálně úplně novýho. Ale dost to taky záleží na tom, jestli mi příští rok prodlouží pracovní smlouvu, kdybych třeba začal pracovat v místě bydliště, tak pro mě nafta přestává mít smysl. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lamičko, já nedávno řešil prakticky stejné zadání a zrealizoval jsem Tvou variantu 1, tzn. velké auto (Volvo S80) zůstalo a plní roli rodinné káry a je doma pro ženu a děti. Já si pro sebe koupil právě zde doporučované trojkové Báwo s benzínovým šestihrnkem, dokud se dá takovej motor ještě sehnat. Podvozkově taky velká paráda. No a jako rodinné může posloužit taky, kdyby na to přišlo...

 

Jinak gratuluju k Accordu, pro mě jedno z nejhezčích aut ever. V téhle motorizaci jsem ho svého času sháněl, ale oba kousky mi zmizeli před očima. No, dodnes mám slabší chvilky kdy pročítám inzerce...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No začínám k tomu taky čím dál víc inklinovat, že to tak dopadne. Žena má accorda vyloženě ráda, už mi na něj párkrát denně pěla ódy, takže jako rodinné pořád OK. I proto jsem měl pro změnu já slabší chvilky, jestli nevzít A8G 2.4 sedan. Zrovna je k mání type-S po face liftu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sak proto sem dal ten Chevrolet, 140t, sest let starej a kilo najeto. Ale najdes aji benzinaky..

 

https://www.sauto.cz/osobni/detail/chevrolet/cruze/18289200

 

sauto.png,10,10

Asi jo,poměr výkon/cena asi není blbě. Když v zásadě neprožíváš značku (jsou takoví magoři co jo :-)) tak za 2/3 rozpočtu kombi v naftě...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je tu někdo, kdo má s naftovým fordem z druhé ruky a provozem v ČR dobrý zkušenosti? Já vždycky, když to někdo v okolí měl, tak to byl totální průser (čerpadla, vstřiky, spojky, ...), nejvíc asi všechny mondea MK3, který v okolí byly. Kdo to neprodal včas, měl drahou pokladničku, která padla v ceně na úroveň 2x starší a často ojetější benzinové octavie...no flame, jen píšu co vidím v okolí a proto mě ve mě naftovej ford vzbuzuje spíš obavy

 

Jeden z kamarádů to následně řešil přesedláním z mondea na Dacii Logan MCV a paradoxně si to chválí, což přičítám spíš tomu, že se zbavil problémů jak že by to bylo tak skvělý auto co se jízdních vlastností týká.

 

O benzínu nemluvím, tam mi to přijde celkem v pohodě (nezaznamenal jsem v okolí nějak zásadně problematický kusy)

 

Já mám naftovou Kugu 2,0TDCI 120kw.  Je z roku 2011, krom běžné údržby jen výměna čidla DPF a předních pružin. Takže spokojenost, auto máme od novoty

 

v rodině. Má najeto 90000km. Teď mám v plánu koupit něco novýho a je dost pravděpodobné, že to bude zas Kuga v naftě. Jsou teď dobrý peníze. :)

 

A 7 let záruka není na škodu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cruze je solidní průměr ... ale na servisovani je ten Chevrolet průšvih bohužel , skoro nic nejde poradně sehnat a nebo je to na dlouho a stojí to násobne víc než běžné značky ( zkušenost v okolí s Chevrolet Aveo , Chevrolet Orlando )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je třeba to vyzkoušet v reálu. Každému sedne něco jiného. Nejde jen o výkon, mě třeba baví i projev atmosféry, nulové lagy atd...

Můj dojem byl jen ten, zme právě kvůli papírovým hodnotám jsem čekal víc.

S 1.0 tsi lze srovnat jen pro technice ?nehovící? populaci, jinak nelze.

 

Tak jsem to kvůli tobě koupil, abych měl přímý srovnání, a pořád si myslím, že je to je nic moc auto :D

 

Tak aspoň doufám, že se najde někdo kdo si to nemyslí a podaří se mi mu to nadělit, páč poslední Mazda tu byl dobrej pomník :D 

 

post-17600-0-25992300-1565011106_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ad ty Mazdy, vyzná se tu prosím někdo v kolech?

Myslim tim fakt vyzná, jde mi o zális, resp. zdali můžu na Mazdu 3 MPS narvat kola z Mazdy 6 MPS. Trojka má rozměry:

235/35ZR19 8Jx19 ET48

225/40ZR18 7.5Jx18 ET52.5

215/45ZR18 7Jx18 ET50

 

Zatimco 6 MPS má 215/40 R18 7Jx18 ET55, tzn. rozměr gumy ok, 215/45 vs 215/40 hodí min. rozdíl, ale 5 mm rozdíl v zálisu dovnitř, tim si nejsem jistej.

Navíc u auta, se kterym jezdíš fest pilu, fakt nechceš rozhodit podvozek... 

 

V nejhorším mě napadla distanční podložka, ale to se mi nevim proč taky nezamlouvá...

Díky za fundovaný rady, tady pro ilustraci překrytí, ten obrázek překrytí, kde se dotýká tlumiče, je samo ilustrační (ergo blbě):

 

post-13579-0-14829000-1565011484_thumb.png

Upraveno uživatelem Olaf
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj souhlas. To nalevo je dobrej provar vedle toho pěkného auta. :)

Btw. Ta Mazda je v základu a rocnik tak 2014-2016 ne? 1,5 nebo 2,0. Kolik byla výkupní cena?

 

 

Hele je to 11/2014, motor 1.5. Cena tam bude 329.000,- Kč. Mělo to jednoho majitele, který za 8 let najezdil celých 10.000 km :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele je to 11/2014, motor 1.5. Cena tam bude 329.000,- Kč. Mělo to jednoho majitele, který za 8 let najezdil celých 10.000 km :D

 

...takže jí budeš prodávat za tři roky?

11/2014 vs. za 8 let najeto  :D

Upraveno uživatelem Olaf
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj všem, řeším teď situaci ohledně nového vozu do rodiny a mám dilema, o které bych se s Vámi rád podělil, čili zadání bylo:

 

Ojeté/nové benzínové auto typu hatchback/liftback, stáří do 4 let, původ ČR, pokud možno co nejjasnější historie. Roční nájezd cca 8.000 km, převážně město, okrsky.

 

Adepti jsou:

 

VW Golf VII 1.4 TSI 103 kW

Toyota Auris 1.6 Valvematic 95 kW bez turba

Škoda Octavia 1.2/1.4 TSI

Škoda Scala 1.0 TSI 81 kW (NOVÁ!)

 

Všechny výše uvedené vozy bych rád pořídil do cca 350 tis. Kč.

 

Máte někdo v autě ten litrový tříhrnek? Opravdu je to takový průser? Případně máte doma někdo Aurise s 1.6 atmosférou? Zatím jsem nejvíce rozhodnutý právě pro Auris, jelikož za tu cenu získám skoro nové auto s výbavou v ceně, za kterou bych např u Škody musel doplácet. Na druhou stranu mě láká Scala, z pohledu nového vozu, ale nevím co ten 1.0 TSI.

 

Díky za všechny postřehy. Pokud máte například tip ještě na nějaké jiné auto, se kterým máte dobrou osobní zkušenost, budu rád za tipy.

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...