Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Záleží co je to za auto a kde se vyrábí. Zaplánování do výroby na určitý týden znamená, že v tento týden ti sjede z linky. Potom transport na centrální sklad, následně uvolnění ze skladu importérem, transport k dealerovi, předprodejní servis, přezutí na zimní pneu (z výroby chodí na letních), přihlášení a předání. Muže to byt 14 dni nebo taky dva měsíce.

SPZ bude, až dostame dealer od importéra velkej techničák a to nebude dříve, než je uvolnění ze skladu importéra.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, výhledově vybíráme se ženou auto. Aktuálně má Octavii III, já mám služební druhou v kombíku. Přemýšlíme, že bychom tu její pustili do světa a pořídili něco jiného. 

Líbilo by se mi Gčko, ale to jsme cenově v jiném ranku. S kolegou jsem jezdil před dvěma lety v Anglii RR Sport a co do pohodlí a kvality se mi to tenkrát moc líbilo, třebaže velký auto nutně neprožívám. 

Tak se chci zeptat zde na Vaši zkušenost s předchozí generací Land Rover Discovery (cca 2015). Je to fajn nebo kravina co do spolehlivosti a provozu? Pokud by to nedopadlo, půjdu asi směrem BMW 330d, jakožto osvědčené klasiky. :)

 

Díky moc. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejsem z oboru, ale ten kdo z mého okolí tuhle Lagunu má tak ji chválí. Mají většinou 2.0 Cdi. Je to vždy asi o štěstí. Mladej má Mondeo rv.2010  2,0 TDCI s 250 tis.km a bez jakých koliv problémů.Má to od 10 tis. km a taky o tom píšou jaký je to sráč. Šel bych hlavně po autu, které bylo koupeno v ČR, lép se  o něm seženou informace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

To si asi pleteš Pavle. 2010 to už je mk4 a v tom naopak motor 2.0tdci platí za spolehlivý držák. Problémy měla generace mk3 a to zejména s čerpadlem a vstřikovači. Klasické dětské nemoci CR.

A tu je potreba dodat, ze to platilo tusim do Septembra 2003. Dalsie modely nevycnievali (negativne) z priemeru spolahlivosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem dvě Laguny III (2.0dCi a 3.0dCi V6). Najeto celkem přes 50tkm. Obě bez vážnějších problémů.

Kamarád taktéž několik, a stejně tak. Nebál bych se toho. Na dvojkovou bacha, trojková je v pohodě.

Díky za rady, přemýšlím nad III nějaký poslední rok výroby, ty ceny vypadají lákavě. Jakou verzi jsi měl ten 2.0dci? Dá se s tím jezdit, za nějakou rozumnou spotřebu?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Obecně nevalná pověst trojky je pro potenciálního kupce paradoxně výhodou, bo je na tom pramálo pravdy a ceny jsou více než příznivé. Lidi to maj vesměs hozený do jedný škatule, co na tom, že většinu neduhů dvojky už má trojka pořešenou. Tak se snadno stane, že za prachy nejvyšší výbavy Initiale Paris (silně doporučuju) seženeš tak max. o několit let starší volítanou octu ve střední výbavě. Co naplat, že na tom se spolehlivostí bude stejně nebo hůř.

 

Měl jsem dvoulitra 110kW, předtim chvilku parádní V6 173kW ? tu nechme stranou, jako kombi jich je jako šafránu. Dalo se s tim jezdit v průměru kolem 6.5-7l, což mi přišlo adekvátní velikosti auta. Výkonově to nejni žádnej trhač asfaltu, kor pokud je spřažen s automatem. Ten je vcelku dobrej, ale nepatří mezi nejrychlejší a hodí se tak spíš na pohodovou-plavnou jízdu. Což byl můj případ a neměnil bych. Celkově k profilu auta mi tam ta ?golfová hůl? sedí líp, než fofrklacek. Navíc je zrovna tady automat paradoxně hodnocen jako spolehlivější, než manuál. Bavim se však o ročnících 2009-2012, ty novější už to maj možná jinak.

 

Pro zajímavost. Ta první Laguna s třílitrem mně tenkrát natolik uchvátila, že jsem sepsal i krátkou recenzi/postřehy na web Moje Auto. Nejsem žádnej spisovatel, proto prosím brát s mírným nadhledem a rezervou.

 

https://moje.auto.cz/Maxel84/laguna-gt.html

 

Kdybys chtěl vědět ještě něco, klidně se ptej.

Good luck a pochlub se, jak si vybral :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na jaře/v létě budu kupovat něco za svůj stávající Ford Focus combi, benzín 1,6/74 kW.

 

Stávající auto mě typově sedlo, takže bych zase rád nějaké podobné kombi, jen o něco silnější. Určitě benzín, najedu ročně jen cca 7 kkm. V hledáčku mám tedy zase focus, octu, případně hyundai i30; prostě takový nudný mainstream, nechci žádnou ?exotiku?.

 

Co teď řeším, je míra ojetosti.

 

Dosud jsem s ohledem na malý nájezd volil vždy ojetinu, takže jsem prve zvažoval něco za 200kkč na pár let. Nicméně jak jdou auta víc a víc do háje s ohledem na rostoucí eko požadavky a bezpečnost (záležitosti typu start-stop, turbo, filtr pev. částic, ad blue, měření tlaku v pneu? a další plánované), zvažuju jestli něco nepřihodit a nekoupit si funglovku. Idea k tomu je, že by mi auto pak vydrželo třeba 10-15 let (kilometrově v poho, ovšem jestli by to neužrala rez) a nebyl bych tolik obětí dalších číčovin, které brzy přijdou.

 

Na druhou stranu, s rozumným motorem (aspoň 80kW) tyhle auta začínají někde na 400kkč (i30), focus a octa (leda že by hodně zlevnila dobíhající III. generace) už jsou zase o hodně cenově dál a do toho se mi moc nechce. 400kkč vidím jako strop. Ještě jsem chtě-nechtě zaregistroval Duster 4x2 s 1,3l/96kW za nějakých 370kkč, kde bych si i splnil dětský sen mít někdy teréňáka :-) (no, skoro); vím, že na to spousta lidí plive, bo prostě dacia, nicméně duster u mě k zvažování je.

 

Ještě vidím třetí možnost, a sice koupit nějakou pěknou zánovní ojetinu za nějakých cca 350kkč, která by taky něco vydržela a navíc by byla jako starší auto ekologickými požadavky poznamenaná o něco míň.

 

Jak to vnímáte? Má smysl s tímhle nájezdem jít do nového auta?

Nepodnikám, do daní si to nedám, zaměstnavatel mi taky nepřispěje? :-)

Upraveno uživatelem odjinud
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...