Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Z kapaliny do ostřikovačů to nebude. 

Ale bude.

Dolití kapaliny tři litry, na faktuře bude litr dejmetomu za 80,

práce 15 minut (nejmenší jednotka hodiny co umíme pane zákazník)

to je 0,25 krát 600,-

celkem 390,- bez daně krát 8 zákazníků za den krát 4 servisní místa

krát 200 pracovních dní rovná se 2,5 mega za rok.

 

:D

 

samozřejmě s nadsázkou ale když se dá dolívat tříčtvrtě hodiny adblue . . . :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Ahoj, dám jsme takový všeobecný dotaz. Mému letnímu povozu se krátí mnou stanovený čas a také to byl přestupní vůz na výkonnější zadokolku. Takový malý sen je již řadu let Vette C5 nebo C6, tímto směrem bych se chtěl ubírat. Obě generace jsem již měl tu čes pár dní pojezdit a prostě mě dostal ten motor. No a, o co mi jde. Nezapomněl jsem na nějaké auto s požadavkem atmo V8, sportovní kabát - kupé, cabrio, targa a cenou mezi 450-650k? USA, JAP, EUR? Co by jste si pořídili? Přeci jen je to auto do garáže jako 3-4. co najezdí cca do 5-7tis.km.

Ja mam C5 a spokojenost. Jen bych potreboval nejakej normal servis, zatim narazim na diletanty. C6 je teda podvozkove vo dost dal, aji motoricky, aji se na to lip shanej dily. Ale me bavi ty mrkacky :)

 

20170723_204852_1.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som žil v tom, že adblue nádrž musí byť prístupná tak, aby sa dalo doliať na benzínke zo stojanu na adblue.

Dnes už většinou ano, před pár lety to ještě nebylo pravidlem. Tehdy se AdBlue dodělávalo do tehdy aktuálních modelů a ne vždy konstrukce dovolila udělat to jednoduše.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle by mohlo splnit požadavky 

https://www.garmin.cz/garmin-drive-5s-plus-europe45/79966

 

....a ještě se dělá za pětku vyšší model, který je ještě vychytanější. 

https://www.garmin.cz/garmin-drivesmart-55s-wifi-europe45/79796

 

Diky! Porad nevim, jestli to RDS TMC vyzadovat, nebo ne. Ke Garminu me to pocitove tahlo, ale neznal jsem aktualni modely. 

Ja nevim, ale rekl bych, ze nic neni lepsi nez google navigace v telefonu. I kdybys si mel koupit za 4000 petipalcovej mobil jen na to

Jasne, ale otec nehodla prechazet na smartphone.. Navic navi je proste jednoucelovy zarizeni, ktery se clovek nauci snaz, nez nektery zakouti prace se smartphone. Jak jsem psal, ja pouzivam Waze uz dlouho a od ty doby, co to slo obejit, i Android auto, resp. ted CarPlay

 

 

Pokud někdo použije navigaci párkrát za rok, vždycky ho bude štvát během používání (nebude mít zažitou rutinu ovládání/zadávání, bude mít výhrady ke způsobu navigace/povelů resp. "logice" dané navigace).

Jezdím hodně a 90% cest s navigací: pokud potřebuji opravdu aktuální info k místním úpravám (opravy/uzávěrky, změna značení) tak Waze, ale pro delší cesty, dobrou logiku stanovení trasy a korekci trasy dle reálného provozu u mně stále vede TomTom.

Jasne, ze s tim bude mozna trochu boj, ale zase je to jednoucelovy zarizeni, takze to snad pujde. :) Diky za feedback na TomTom!

 

Nějaký TomTom GO. 5, 6, případně s hlasovým ovládáním. Doživotní mapy a radary, doprava / uzavírky přes RDS nebo mobilní připojení třeba přes telefon. Sám mám GO510 (předchůdce dnešní 5, 6) skoro tři roky (už podruhé, před tím jsem měl předchozí model skoro 9 let, tam jsem musel asi dvakrát dokoupit aktualizace map, tenkrát ještě doživotní aktualizace nebyly, kupovaly se v balíčku 4 aktualizace, to už je dneska pase). Používám hodně, protože při své profesi často jezdím na neznámá místa. Spokojenost. Co trochu odešlo je kulový čep v držáku na sklo (držák je na skle permanentně skoro ty tři roky), už nedrží úplně pevně, takže když jedu po nerovné hrbolaté silnici, trochu se navigace otáčí dolů, lze ji ale opřít o palubku, nebo podložit, což jsem ale zatím neudělal, tak hrozné to není. Proti plnohodnotné navigaci je waze a google mapy dětská hračka.

Diky za zkusenosti!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam C5 a spokojenost. Jen bych potreboval nejakej normal servis, zatim narazim na diletanty. C6 je teda podvozkove vo dost dal, aji motoricky, aji se na to lip shanej dily. Ale me bavi ty mrkacky :)

 

attachicon.gif20170723_204852_1.jpg

V servisu kam vozím auta občas vídám ameriky, naposledy RAMa. Co jsem se tam s nima bavil tak na díly se ani teď skrz coronu nějak nečeká. PK Group . Je to kousek od ELKOVU. A já sem tam už delší dobu spokojený. Mají dost dobrý přístup a slušný ceny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Mám momentálně dva Jeepy a tak Commander půjde pryč.

JC01.thumb.jpg.a2e72374354c1363e498e7bcaf683c13.jpg

Původně měl být na dálnici a na delší cesty - což splnil dle očekávání - a pouze příležitostně do terénu. Ukázalo se, že i v terénu si poradí líp než jsem čekal...

 

Situace se ale mění a teď potřebuju něco s ekonomickým provozem, pouze na silnici a schopný převážet i malý náklad. Takový nějaký běžný auto na otloukání, nemusí to být ani moc veliký a stačí mi 2-3 místa pro lidi...

Přemýšlím proto nad Chevrolet El Camino nebo GMC Sprint 1973-77. Má s tím někdo zkušenosti?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, jak teď vidíte vývoj ceny aut během nejbližších pár měsíců až roku? Mám na mysli buď nová nebo zánovní auta, mainstream jako škoda, ford, hyundai, dacie; prodávané modely.

Koronavirus snižuje poptávku, na druhou stranu se míň vyrábí, kvůli eko poplatků ceny aut rostou - co si z toho odnést celkově? Vyplatí se pár měsíců počkat, že jako ceny kvůli koronaviru a následné krizi klesnou, nebo to nemá smysl?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 minutami, odjinud napsal:

Pánové, jak teď vidíte vývoj ceny aut během nejbližších pár měsíců až roku? Mám na mysli buď nová nebo zánovní auta, mainstream jako škoda, ford, hyundai, dacie; prodávané modely.

Koronavirus snižuje poptávku, na druhou stranu se míň vyrábí, kvůli eko poplatků ceny aut rostou - co si z toho odnést celkově? Vyplatí se pár měsíců počkat, že jako ceny kvůli koronaviru a následné krizi klesnou, nebo to nemá smysl?

 

Většina automobilek vyuzila pandemie a potichu zdražila. Ne o moc, ale jo. Hlavní důvody jsou pořad stejné - emise a povinné prvky výbavy. Automobilky vyrábí na poptávku, ne na sklad, takže nikomu se nic nehromadí, aby to musel prodavat pod cenu. Aktuálně bych spíše čekal prodlužování dodací doby (než najedou fabriky zpátky na 100%, než se obnoví dodavatelské řetězce apod.), než nějaké změny cen. Pokud se nestane něco ve smyslu, že budou třeba kvůli pandemii odpuštěny emisní pokuty za 2020, nebo že poleví zpřísňování norem (což zatím nevypadá), nemyslím si, že by šly ceny aut dolů. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...