Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Ja myslim ze kto mal na nove pred coronou, bude pravdepodobne mat aj po corone, navyse sa pri corone obmedzovala na mnohych miestach vyroba, takze nejaky ten prepad dopytu sa kludne vyrusi s prepadom vyroby. Navyse vlady sa uz dopredu holedbaju ako su pripravene do autopriemyslu nieco naliat. U novych aut by som ziadne zazraky necakal.

Upraveno uživatelem cali
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 minutami, Murphy97 napsal:

Zlevní, protože tento rok chci také jedno :lol: Spíš půjde ale o jednotlivé modely, tak snad se trefíme... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Automobilky měly před krizí malé marže a málo vydělávaly, takže teď nasadí záporné marže, aby se udržely. Koukám, že analytika dneska může dělat taky každej vocas :)

Samozrejme budou chtít automobilky zaujmout a podpořit poptávku, lze očekávat různé marketingové akce, více či méně výhodné. Ale pokud nebude poptávka, bude se snižovat výroba a propouštět. Nikdo nebude nic prodávat pod náklady, takový business nemá smysl. Představa o statisicovych slevach je podle mého nesmysl. Dovedu si představit nějaké výjimky, kdy se bude někdo chtít zbavit nějakejch ležáků a nesmyslů, ale že by si člověk objednal do výroby Octavku, která před krizí stala třeba 800 nyní za 500, to fakt nehrozí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nj. Asi nemozno ocakavat vyrazne zlavy na nove modely, na auta konfigurovane pre zakaznika atd. V pripade ak ale vyrobcovi / dealerovi lezia desiatky/stovky vyrobenych aut, najlepsie konciaci model, a trh sa nerozbehne, veril by som aj predaju so zapornou marzou. Tak sa to proste v kazdom biznise deje, nieje to zdrave, ale ani doba nieje zdrava. A firmy tociace sa okolo aut budu musiet tie vlozene peniaze opat roztocit. Takze si myslim ze to cele zalezi len od toho, ako velmi predaj uviazne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 42 minutami, Murphy97 napsal:

 Konkrétně u naší společnosti mi prakticky mizí auta pod rukama na všech našich pobočkách. Co bylo včera ještě bez klienta, to už je dnes minimálně rezervovaný. Výroba se natahuje jako trenky a auta nebudou. Většina modelů má teď dodací termín 6 měs. a více a to tam není započítaná celozávodní dovolená.  Takže se prodává s vyšší marží protože všichni vědí, že za pár týdnů nebude co prodávat.

Ale je pravda, že nejsem analytik a vidím to jen z pohledu jedné značky. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj všem,prosím o radu nebo spíš o váš názor ohledně koupě ojetiny. V autech a motorech se vůbec nevyznám. Doma plánujeme koupit jiné auto. Máme vw golf 6 1,2 tsi 63kw. Naprostá spokojenost. Roční nájezd kolem 6000km. Ale už bychom potřebovali něco o málo většího a hlavně vyššího. Rozpočet něco kolem 280000kč. Ve výběru máme 1.vw Tiguan 2. Kia  Sportage 3. Ford kuga. Určitě benzín. Základní otázka,má vůbec cenu s naším rozpočtem o něčem takovém uvažovat? Dá se něco solidního sehnat? Váš názor na rodinné SUV s benzínovým motorem . Spolehlivost, náklady na provoz atd. Aneb byste radši doporučili jinou značku? Náš favorit je zatím Tiguan. Ale rádi se necháme poradit,protože tomu fakt moc nerozumíme. Za odpovědi vám předem děkujeme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 minutami, Traveller napsal:

Já mít tento rozpočet a chtít auto v benzínu, beru Suzuki SX4. Za ty prachy seženeš kus se slušným nájezdem pár let starý (nový). Ty, cos vyjmenoval, budou o 2 pětiletky starší.

Dobrá,děkuji za názor. A máš nějaké osobní zkušenosti se Suzuki SX4? A nebo je to jen tip.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za tyhle peníze bude 10 let starý Tiguan. Do 10 let starého auta nevidíš, můžeš mít štěstí, nebo taky smůlu.

Za tyhle peníze bych zvážil Yeti 1.2 TSI 81 kW. Rozumová volba, dostupný servis, vždycky se ho zbavíš, za 300 bude 3 roky starej hezkej kus.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Tomas_2002 napsal:

 Konkrétně u naší společnosti mi prakticky mizí auta pod rukama na všech našich pobočkách. Co bylo včera ještě bez klienta, to už je dnes minimálně rezervovaný. Výroba se natahuje jako trenky a auta nebudou. Většina modelů má teď dodací termín 6 měs. a více a to tam není započítaná celozávodní dovolená.  Takže se prodává s vyšší marží protože všichni vědí, že za pár týdnů nebude co prodávat.

Ale je pravda, že nejsem analytik a vidím to jen z pohledu jedné značky. 

 

před 2 hodinami, dawe009 napsal:

Z pohledu jiné značky je to podobné. Nejvetsi problem není poptávka, ale ze není co prodavat. Fabriky pomalu nabíhaj a nestíhají vyrábět..


Diky, chlapci, to taky dava smysl.
Bude to zajimavy rok, dva,...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj všem,prosím o radu


Podpořím názor ostatních. Problém koncernu je, že ojetiny si drží trochu vyšší cenu, protože jsou v ČR prostě docela populární a tak se prodaj i za vyšší ceny. Jenže stav a kvalita tomu většinou neodpovídá (vč. Škody, i když ten Yeti zrovna nemusí být špatná volba, ale fanda nejsem). Jako tip mě napadá třeba Nissan Qashqai, to zmíněné Suzuki, plus třeba Opel Mokka. Nebo Lexus RX, tam ale vzhledem k cenovýmu stropu už taky spíš modely cca k 10 letům stáří. Promysli, jestli potřebujete SUV, combi nebo MPV (např Alhambra styl). Některý SUV totiž nejsou plnohodnotný SUV ale crossovery, který jsou velikostně podobně jako větší hatchbacky, akorát mají vyšší světlou výšku (a jinej rozměr pneumatik), ale to neznamená, že je ve všech víc místa.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Suzuki sx4 je super volba, ale je to hodně malé, vnitřek je o něco menší než T. Yaris (2017+) a kufr srovnatelný. Mám pocit, že je to postavené na Suzuki Swift.

Napadla mě ještě Dacia Duster 

Upraveno uživatelem moco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...