Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

před 6 minutami, odjinud napsal:

Němečtí dealeři drží neprodaná auta za 410 miliard, velké slevy jsou asi nevyhnutelné.

https://www.autoforum.cz/predstaveni/nemecti-dealeri-sedi-na-neprodanych-autech-za-410-miliard-kc-vyprodej-je-asi-nevyhnutelny/

Moje 2 centy.

410 000 000 000,- Kč
děleno
průměrná cena vozu 800 000,- Kč
rovná se
512.500 kusů vozidel skladem

měsíční výroba vozidel v EU cca 20 000 000 kusů
(z toho Německo asi 6 000 000 kusů)
skladová zásoba se rovná:
6 000 000
děleno 200 pracovních dní za rok
rovná se skladová zásoba vyrobená za 17 dní

nebo jinak, v EU se půl miliónu aut vyrobí každých pět dní
ale z toho by novinář nemohl udělat "senzaci" a megaslevu
člověk by pomalu nabyl dojmu že budou pětkový báva za cenu fábie :D 



 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je nahovno vždycky když někdo začne plíst reálný čísla do tak pěkných pohádek :D

Já mám vůbec rád ty slovní spojení "slevy budou asi nevyhnutelné" ... slovo nevyhnutelný vnímám dost definitivně, a rozhodně by před ním nemělo být slovo "asi" :D 

Ale si co budeme povídat automobiloví novináři, to je kapitola sama o sobě ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z pohledu firmy a domácnosti je nicméně jasný, že firmy opexy snižovat budou a domácnosti si větší investice taky rozmyslí. propouští se, snižují se mzdy, nejsou prachy na dividendy, některá regulovaná odvětví dividendy dokonce zakázala (finance). Ochlazení trhu se předpokládalo i bez koronaviru.

Daweovy výpočty chápu, vliv regulatorních sraček na cenu taky. O nesmyslných cenách malých aut způsobených regulací se napsalo dost.

A nějak mi to obojí nehraje dohromady. Jedině snad, že si domácnosti budou brát operáky s myšlenkou "nemam no, tak si to zas odvezte".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sorry bandi že ti do toho lezu, ale jak někde vidím/slyším jak se očekávalo ochlazení, tak mě mory berou (čímž nechci tvrdit, že se to neočekávalo). Ale já si u toho vždycky vzpomenu na ty darmošlapy, neužitečné jedlíky a zakázkové předpovídače čehokoliv, Křečka s Krtkem, jak říkají že je trh nervózní a bojí se. Pak si představím toho chudáka trha, jak se klepe strachy někde v koutku a dal bych jim korunu. Hovno korunu, kop do řiti! :wacko:

Křeček574947745_keek.jpg.3b074f8b33d335410c560aeaf2373f05.jpg

Krtekkrtek.jpg.e148346cda18b12aff607905fa3484fc.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako ja to tem automobilkam nepreju, v EU a u nas zvlast je na nich ekonomika dost postavena, ale musi si proste na pude EP a EK vyhadat nejaky rozumny podminky. V soucasne dobe nastavene koleje ekonorem a bezp. norem vedou toto odvetvi do znacnych problemu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj všem. Je na čase obměnit vozový park, a tak bych se rád zeptal zkušenějších na radu. Chci velký rodinný kombík a vybírám mezi Superbem 2 kombi, Hondou Accord Combi a Toyotou Avensis kombi. Ročníky okolo 2011.

Žena měří 185 cm a vzadu budou 2 autosedačky.

Rozpočet do 200 tis.

Díky za případné rady. 

 

 

 

Vzal bych toho Supa. Pokud neni extra důvod pro naftu, pak doporučuju mrknout na 3.6FSI.

Měl jsem v liftbacku pár let zpět. Skvělý family wagon s možností si užít parádní řadový šestiválec ještě z dob, kdy byl “svět v pořádku”.

Na dálku se s tim relativně snadno dá jet za 8-9l. Ačkoliv chce to hodně sebezapření.

 

Krom toho, za dvě kila bych mrknul na třetí generaci Laguny.

Super povoz za ty prachy. Taky jsem měl. Dvě default_smile.gif

Na pověry a urban legend nedej, třetí generace už je velmi solidní auto bez zásadnějších much, co měla generace druhá.

Sedlal jsem 3.0dCI 175 kW, neskutečná paráda. Těch je ale jako šafránu.

Potom chvilku 2.0dCI 110kW a motorově to na velikost auta bylo so-so. Koukal bych po 127kW. Nebo ještě lépe benál 2.0T 150kW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky



Ahoj všem. Je na čase obměnit vozový park, a tak bych se rád zeptal zkušenějších na radu.
Chci velký rodinný kombík.


Mám od novoty Opel Zafira 110kw 1.9 CDTI. Najeto 330 000. Dvě děti jsme vozili bez problémů. Do kufru naložíš hluboký kočár. Zároveň nemá ložný prostor téměř žádnou hranu, takže velmi dobře přístupný. Jediný problém může být DPF filtr (ten je pouze u verze 110kW).
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, porovnavam Kia Ceed 1.4 103kW GT Line a Ford Focus 1.5 110kW ST Line, oba v kombiku. Prijde mi, ze jsou to hodne podobna auta. Poradite nejaka pro a proti proc vybrat jeden konkretni model? Diky za pomoc. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z těch zásadnějších věcí mě napadá asi víc místa na zadních sedadlech Fokusu, nižší ceny Kia při srovnatelné výbavě- Ford st line je pořád v podstatě holátko s možností připlatit za hromadu paketů a výbavy u Kia Gtline už není moc za co připlácet

Upraveno uživatelem efreeti
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...