Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

před 29 minutami, Myllo napsal:

Zdravim, mozno niekto poradi- konci odpis auta, tak rozmyslam dat 40-50ooo € do dalsieho.

chcem sa opytat ci je nezmysel ist do 4-5 rocneho mercedesu s ?

Alebo radšej klasika nový sup v tdi?

Ten dotaz ale nemyslíš úplně vážně, že ne? Jako rozhodovat se mezi S-classe a škodofkou? Tady není se o čem rozhodovat....snad jedině, kdybys v mb nikdy nejel, ale i tak by nebylo o čem rozmýšlet :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, M10 napsal:

Ten dotaz ale nemyslíš úplně vážně, že ne? Jako rozhodovat se mezi S-classe a škodofkou? Tady není se o čem rozhodovat....snad jedině, kdybys v mb nikdy nejel, ale i tak by nebylo o čem rozmýšlet :)

Jasne, len napr od x5 ma od hovoril kamarát čo robí Pre BMW vstupného technika, 5kovy je mi relatívne malý.

Chcel som sa tu na fóre opýtať ľudí čo majú skového medveďa aké majú skutočné skúsenosti. Ja som mal doteraz viacero škodoviek, úplne som vyjazdil a4 (urobil som cez 450tkm), teraz mam supa a tiguana (toho žena miluje takže mením sedan) - nájazd ročný som redukoval na 20-25tkm a rozmýšľam nad autom čo má bude baviť (skôr luxus ako jazdné vlastnosti) preto som sa začal rozmýšľať nad s kovym mercedesom (e-ckovy mi nepríde dosť veľký) a chcem ho mat aspoň 4 roky bez významných investícií (tak do 10.000 na 4 roky je samozrejme akceptovateľné)

Mercedesy poznám skutočne zatiaľ len ako taxi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejdřív si odpověz, co od toho auta chceš, pak pokládej takový dotazy.

Sko jedině v pětikouli a to je biturbo. Může se to vysrat a nemusí. Když koupíš hezkej kousek s historií a budeš se o něj starat, budeš ho mít ještě za 15 let. Když to chceš do firmy na 5 roků, je to úplně jedno a kup si něco novýho s prodlouženou zárukou.

Todle je jako ptát se, jestli si máš koupit 2+1 nebo vilu. Jakákoliv odpověď Ti bude k ničemu. Náklady sou všude, Sko je flagship, takže sou díly a práce drahá, ale koupíš-li ho dobře, nemusí Tě to trápit.

Ale pokud si chceš kupovat Sko ve 3litrovym traktoru, tak jako bych nic neřek. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Snazim se kamaradovi pomahat s vyberem auta a hodila by se mi mala pomoc. :D

Bavime se o nasledujicim:

- rozpocet 300-400k

- max 5 let/150k km

- segment D - kombi

- vybava spis vyssi (led/bixenon, Android auto, idealne ACC apod.). Rekneme Revolution u Mazdy, Comfortline/Highline u VW.

- spis nafta, benzin jenom mazda, nebo 1.5 TSI. Automat spis plus, manual ale muze byt

- CZ puvod neni nutnosti

Puvodne, pred nutnosti upravy rozpoctu, byla v hledacku nova/rocni Mazda 6 s 2.0 benzinem/AT. Ted resime Passat/Superb/Mondeo/Mazda 6 i s naftou.

Hleda spolehlivy family wagen, 2+2(4 a 2 roky). Najezd cca 25k km rocne. Neco cukacky po Praze a zbytek pravidelne dalky za jejich rodinami + dovolena v ramci Evropy.

Nebudete nekdo poustet neco +- ve specifikaci vyse, nebo nemate tip, kam se podivat, krom beznych serveru? Priorita je stav/najezd.

Diky!

Upraveno uživatelem lykan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 hodinami, lykan napsal:

Snazim se kamaradovi pomahat s vyberem auta a hodila by se mi mala pomoc. :D

Bavime se o nasledujicim:

- rozpocet 300-400k

- max 5 let/150k km

- segment D - kombi

- vybava spis vyssi (led/bixenon, Android auto, idealne ACC apod.). Rekneme Revolution u Mazdy, Comfortline/Highline u VW.

- spis nafta, benzin jenom mazda, nebo 1.5 TSI. Automat spis plus, manual ale muze byt

- CZ puvod neni nutnosti

Puvodne, pred nutnosti upravy rozpoctu, byla v hledacku nova/rocni Mazda 6 s 2.0 benzinem/AT. Ted resime Passat/Superb/Mondeo/Mazda 6 i s naftou.

Hleda spolehlivy family wagen, 2+2(4 a 2 roky). Najezd cca 25k km rocne. Neco cukacky po Praze a zbytek pravidelne dalky za jejich rodinami + dovolena v ramci Evropy.

Nebudete nekdo poustet neco +- ve specifikaci vyse, nebo nemate tip, kam se podivat, krom beznych serveru? Priorita je stav/najezd.

Diky!

https://auto.bazos.sk/inzerat/111911325/cx-5-exclusive-line-150.php

čau, tohle prodává kamarád, ty kilometry opravdu najezdil do Německa, pracoval tam snad 3 roky. Auto je na prodej, protože míří na delší dobu za moře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, guzmic napsal:

https://auto.bazos.sk/inzerat/111911325/cx-5-exclusive-line-150.php

čau, tohle prodává kamarád, ty kilometry opravdu najezdil do Německa, pracoval tam snad 3 roky. Auto je na prodej, protože míří na delší dobu za moře.

No nevím. Na pojížďky po Praze a občas delší cestu bych se toho Mazdího dieselu bál. Kdyby to byl 2,5 litru benzín, tak by to bylo OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukám po nějakém přibližovadle, nejspíše Golf nebo Polo, který TSI motor vybrat jako nejspolehlivější? Má smysl ten 1.0 (2020)? Srdce říká koupit starší GTI s 1.4 (2011), ale rozum  říká, že čím novější, tím menší kasička na peníze. Navíc ve městě ten výkon člověk moc nevyužije. 1.5 jsem měl ve služební Škodovce a to vypínání válců se mi moc nelíbilo, tomu bych se asi rád úplně vyhnul...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Soused, kamarád má T-cross tu 1.0 tsi (měl Octavii 1.9tdi) a pochvaluje si to.

Jezdíme v tom spolu na běhy ve 2-4 lidech a jezdí to v pohodě celkem svižně kolem 5,5 až 6,5L podle stylu jízdy.

Je jasný, že když do toho naskáčeme 4 a batohy, tak už se to musí točit. 

Za mě do Pola klidně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky pánové za rady, zastavím se u prodejce a zkusím to všechno projet. Právě tu 1.4 má kolega ve starším Polu GTI (2011) a chce ji dát pryč a když jsem to byl projet, tak jsem měl úsměv na tváři a říkal si, že by to šlo... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to ten jednoznačně nejhorší motor co VW group kdy vyráběl. I proto byla Fabia II. RS takovej propadák. Ty twinchargery se opravdu serou neskutečně.

Zeptej se odborníků, dej si to do googlu ... horší nebo stejně příšernej už byl snad jen 2.0 bi-TDI 132kW v Transporteru ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Panove, koukal jsem, ze Hyundai dela jeste do i30ky old school atmosferickou 1.4ku CVVT 73Kw. To je nejaky vybehovy typ? Docela me to zaujalo, vykon sice nic moc, ale nemuselo by se resit turbo, filtr pev. castic to asi taky nema, ad blue teprve ne....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja to zvazuju v kombiku...

Vcera na me z webu Hyundai vypadla nova generace i30, ktera uz ma motor 1.5 CVVT/81kW, taky atmosfera a neprime vstrikovani. Jsem rad, ze dneska jeste tohle nekdo dela. Ne litrovy trivalec (ten maji v nabidce tedy taky...) Tak zas mam o cem premyslet.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...