Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

před 20 minutami, Prochy68 napsal:

Zdravim mistni odborniky, mel bych jeden dotaz. Je 1.6 TDI 85kW DSG v Octavii nejaka tragedie nebo se s tim da docela dobre jezdit? Diky za nazory.

P.

Pokud je tam ještě ten 7kv se suchou spojkou, tak to je jediná tragedie :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 57 minutami, semi001 napsal:

Pokud je tam ještě ten 7kv se suchou spojkou, tak to je jediná tragedie :)

Souhlas. Tam prostě ta mechatronika zlobí. cca. ve 150 - 180.000 km se to dělá velice často. Pokud by byla dobrá cena nebo už by to bylo hotový tak bych se toho nebál. Jinak si nechat v záloze cca. 25kKč (repas).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 29. 6. 2020 v 17:59, baza napsal:

Na léto bych koupil Mercedes Benz SLK 200 (280?) r.v. 2008-2010. Mám celkem přesnou představu o konfiguraci, co bych chtěl.

V aktuální nabídce v ČR si moc neumím vybrat, z EU jsem nikdy auto nekupoval. Má cenu to tahat u Německa nebo Itálie? Na to už bych někoho potřeboval.

Nebo kdyby někdo něco takového tady prodával 🙂

 

Moje představa:

fe1619f7-33a6-4096-a8c5-563bbe7a2c2b_a2db4b8a-374b-4d2c-b636-f7678c333e05.thumb.jpg.b8e9a0da4a977382112e5a53d2aa1cc0.jpg

 

Zena ma MB SLK 200k 2004, kupovany pred dvouma rokama tady na chmg, a spokojenost. Manual, 120tkm, jen teda pred ca 5tkm sem delal rozvody..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 29. 6. 2020 v 17:59, baza napsal:

Na léto bych koupil Mercedes Benz SLK 200 (280?) r.v. 2008-2010. Mám celkem přesnou představu o konfiguraci, co bych chtěl.

V aktuální nabídce v ČR si moc neumím vybrat, z EU jsem nikdy auto nekupoval. Má cenu to tahat u Německa nebo Itálie? Na to už bych někoho potřeboval.

Nebo kdyby někdo něco takového tady prodával 🙂

 

Moje představa:

fe1619f7-33a6-4096-a8c5-563bbe7a2c2b_a2db4b8a-374b-4d2c-b636-f7678c333e05.thumb.jpg.b8e9a0da4a977382112e5a53d2aa1cc0.jpg

 

Mám r.v. 2007,  350 automat 7rychlosti, kupovanou taky tady a jinou (slabší) motorizaci bych nechtěl.Co se týče konfigurace tak moc na výběr nebylo, kromě barev... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem to půjčené a pocitově je to slabé a na dálnici velký hluk.
Já kdysi jezdil služební 1.6 TDI petikvaltem, jezdit se s tím celkem dalo, ale to pásmo vyuzitelnejch otáček bylo strašné úzký. Říkal jsem si právě, že to sedmikvaltovy DSG by to mohlo někam posunout....

Odesláno z mého Lenovo TB3-850F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj panove, planuju downgradovat miatu za E89ku. Zitra pro ni jedu a zaplatil jsem si Cebia. K memu prekvapeni jsem se defakto nic nedozvedel, protoze je vozidlo z DE. Provereni v Nemecku je pres dva litry, coz se mi teda vubec nechce davat. Nevidite nekdo nahodou za hranice? Jde mi jen o to, aby auto nebylo vylozene po totalce. Poslal bych VIN. Diky!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj panove, planuju downgradovat miatu za E89ku. Zitra pro ni jedu a zaplatil jsem si Cebia. K memu prekvapeni jsem se defakto nic nedozvedel, protoze je vozidlo z DE. Provereni v Nemecku je pres dva litry, coz se mi teda vubec nechce davat. Nevidite nekdo nahodou za hranice? Jde mi jen o to, aby auto nebylo vylozene po totalce. Poslal bych VIN. Diky!

Napiš M3maniacovi. A shodou okolností nedávno jednu krásnou E89 prodával jeho známý nebo klient.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím pánové, jsem zrovna ve fázi výběru auta a nakonec jsem (oproti prvotním parametrům) došel k tomu, že bych vzal nějaký SUV, Crossover nebo něco podobnýho. Primárně se koukám po Hyundai Tucson, Kia Sportage, SsangYong Korando, Škoda Karoq/Kodiaq, možná Seat Ateca, ale nebráním se dalším návrhům. Všechno v automatu, benzín, dívám se spíš na nový nebo roční auta.

Primárně se chci zeptat - napadá vás ještě něco co bych měl zvážit? Neděláte případně někdo pro některou z výše zmíněných značek a nejste schopni sehnat dobrou nabídku? Klidně SZ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ragu: měl jsem rok služebního Tucsona 2,0 CRDi 4x4 (8st. automat), rv. 2019 v nejvyšší výbavě Style. Ze začátku celkem nadšení, které postupně opadávalo. V cca 10 000 km začal automat dost kopat (vyřešil nový sw). Následně začalo pískat těsnění panoramatické střechy (na nerovnostech dost vrzala), takže jsem to musel několikrát zavřít a otevřít, aby nepískala - nakonec jsem přestal používat. V servisu mi řekli, že jsem ten šťastnější, často řešili zatékání. Když jsem po roce opouštěl firmu, stálo už auto třetí týden  v servisu kvůli problémům s elektrikou - nešlo el. ovládání dvou oken, občas nešly stěrače, otvírání kufru apod. Nebyli schopni to opravit, tak se rozhodli měnit komplet kabeláž.

Najezdil jsem s tím cca 25 000 km, svezení v tom nebylo špatné (srovnávám se soukromým Volvem XC70 2016), infotainment fungoval dobře, ovládání na volantu trochu chaotické, LED svítili parádně, navi po připojení na net plně nahradila např. Waze. Každopádně si myslím, že cena skoro 1M Kč zpracování neodpovídala a určitě bych ty peníze nechal jinde. Z tvého výběru bych preferoval Škodu.

Upraveno uživatelem antitomas
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 minutami, antitomas napsal:

ragu: měl jsem rok služebního Tucsona 2,0 CRDi 4x4 (8st. automat), rv. 2019 v nejvyšší výbavě Style. Ze začátku celkem nadšení, které postupně opadávalo. V cca 10 000 km začal automat dost kopat (vyřešil nový sw). Následně začalo pískat těsnění panoramatické střechy (na nerovnostech dost vrzala), takže jsem to musel několikrát zavřít a otevřít, aby nepískala - nakonec jsem přestal používat. V servisu mi řekli, že jsem ten šťastnější, často řešili zatékání. Když jsem po roce opouštěl firmu, stálo už auto třetí týden  v servisu kvůli problémům s elektrikou - nešlo el. ovládání dvou oken, občas nešly stěrače, otvírání kufru apod. Nebyli schopni to opravit, tak se rozhodli měnit komplet kabeláž.

Najezdil jsem s tím cca 25 000 km, svezení v tom nebylo špatné (srovnávám se soukromým Volvem XC70 2016), infotainment fungoval dobře, ovládání na volantu trochu chaotické, LED svítili parádně, navi po připojení na net plně nahradila např. Waze. Každopádně si myslím, že cena skoro 1M Kč zpracování neodpovídala a určitě bych ty peníze nechal jinde. Z tvého výběru bych preferoval Škodu.

Dík! Panoramatickou střechu neplánuju a pokud bych bral Tuscon, tak nejspíš v akční nabídce okolo 600k, rozhodně ne plnou výbavu, každopádně díky moc za poznatky. Měl jsem teď párkrát půjčenej Karoq, beznín 1.5 TSI 110 kW, DSG a jako je to fajn no, ale přijde mi že poměr cena/výkon není nic moc. Hodně se mi zamlouvá třeba Ssangyong Korando, tam je ale samozřejmě potřeba překonat strach z neznáma (na CZ trhu nezavedená značka s malou servisní sítí a navíc momentálně problém s investicí od Mahindry).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, ragu napsal:

Zdravím pánové, jsem zrovna ve fázi výběru auta a nakonec jsem (oproti prvotním parametrům) došel k tomu, že bych vzal nějaký SUV, Crossover nebo něco podobnýho. Primárně se koukám po Hyundai Tucson, Kia Sportage, SsangYong Korando, Škoda Karoq/Kodiaq...

Kamarát ma dízloveho Tucsona, ale v nejakej bežnej výbave, nie Style ako antitomas - a je s ním spokojný. Používa ho na celkom drsných cestách - tu na Islande je stále kopec ciest šotolinových alebo kamenistých, navyše je rybár, takže si to auto celkom užije. Po dvoch rokoch zatiaľ bez akéhokoľvek problému.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ad ten diesel od Hyundai, ted jsem cetl recenzi na i30 mkIII jakozto ojetiny a konstovali tam, ze na 1.6 CRDi je asi za 250kkc emisnich kurvitek, takze servisni narocnost bude u tohoto motoru docela mazec. Tak nevim, jestli ten dvoulitr na tom neni stejne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi budu za trotla, ale posledních pár týdnů jezdím dost často na chalupu a zejména v okolí po různých polních a lesních cestách. Naposledy jsem s trojkovym superbem ve vyjetych kolejích neměl úplně dobrej pocit. 

Takže přemýšlím, že bych koupil nějaký auto do terénu. Nemusí to být nutně nějaký speciální offroad. 

S cenou bych se chtěl vejít tak do 150k, s autem nebudu jezdit žádný dlouhý streky, ale nechci úplný šrot. 

Tak nějak mě to vnitřně táhne třeba k Discovery 2, třeba kolem roku 2000. 

Ale možná je to blbost. 

Přemýšlel jsem i nad nějakým pickupem třeba F150/F250

Nějak se vůbec neumím zaměřit a zacilit. 

Nemáte nějaký tipy či zkušenosti? 

Díky 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...