Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Tak zkusim dotaz i sem.
Vybiram auto jako zamestnanec, mam limit 800kKc s DPH. Me posledi byla A4 ve ctyrkole a automatu 2.0TSI
Nevim zda chci SUV, ale za nejake typy, zda hledam spravne budu rad. Radeji neco jako ta A4 sedan, ale se Superbem se nevejdu do limitu a popravde bych rad zkusil i neco mimo koncern po 13 letech.
Muze to byt i predvadecka.
Diky

Odesláno z mého SM-A715F pomocí Tapatalk



Zkus třeba Subaru Levorg. Benzín, 4x4...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ad Subaru: koukam na nabidky a vsechny ty motory jsou vykonove tak slabe? To jsem si kdysi myslel ze Subaru jede dobre.

Ad Insignia: nejsem si jisty, meli jsme na firme jednu a v prvnim roce zivota byla souctem 4 mesice v servisu a to byl jen zacatek. Je mi jasne, ze to mohla byt nahoda, ale je otazka jak by mi prosla, po takoce zkusenosti :-)

Odesláno z mého SM-A715F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky


Nebude žrát víc než A4 2.0 TSI. Výkonově srovnání nemám.


Sent from my iPhone using Tapatalk
O spotrebu nejde, jezdil jsem s ni ted kolem 9, a to jsem to nesetril. Pri usporne jizde klidne do 8.
Nicmene ze 155kW na 110, nebo kolik ma to subaru, bude poznat.
Kazdopadne pocitam s tim, ze na takovou "jizdu" se uz nedostanu, kazdy prodejce sdeluje ze muyeli zdrazit po korone...asi aby dohnali ztraty.

Odesláno z mého SM-A715F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ale on se stejně nevěnuje autu, tuhle jsem na něj troubil, blikal a mával na dálnici a byl tak zažranej do nějaký audioknihy že by mohl jet klidně v trabantu :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Levorg je skvělý auto. Podvozkově připravený na 300 koní. Ale ten dvoulitr tragicky nejede a ta CVT převodovka do pohřbívá úplně. Po presednutí z 2.0 TSI budeš dynamikou zklamaný.
To budu asi u vseho, mel jsem 2.0tsi v tiguanu, ted A4, oboje ty 155kW, ted premyslim co by me neunudilo :)
Ted jsem teda koulnul na celou Toyotu a mozna RAV4 v hybridu. Tam by se to po sleve asi o fous vlezlo. Ale nejezdil jsem v tom.
Jak tady nekdo psal driv, tak Seat Ateca, teda pokud SUV, kdyz se podari najit neco skladem, tam pry objednavka je snad 6 mesicu...

Odesláno z mého SM-A715F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, milhauszn napsal:

To budu asi u vseho, mel jsem 2.0tsi v tiguanu, ted A4, oboje ty 155kW, ted premyslim co by me neunudilo :)
Ted jsem teda koulnul na celou Toyotu a mozna RAV4 v hybridu. Tam by se to po sleve asi o fous vlezlo. Ale nejezdil jsem v tom.
Jak tady nekdo psal driv, tak Seat Ateca, teda pokud SUV, kdyz se podari najit neco skladem, tam pry objednavka je snad 6 mesicu...

Odesláno z mého SM-A715F pomocí Tapatalk
 

Máte štěstí že jdu kolem 🙂 Ravku vyzkoušej, ičo slevy určitě taky mají a když se trefíš do barvy i dodací termíny jsou prý celkem dobrý. A aspoň budeš jezdit a ne stát v servisu a ještě tě pochválí za malou spotřebu 🙂

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Arteon bych asi schroupnul, klidne i v tom BiTDI, nebo jak to oznacuji, jen ta cena je trosku vic nahoru...
Je pravda ze o Toyote to rika kazdy, jak moc je to spolehlive. Stejne si myslim ze je to spis o stesti nebo smule na dany kus. Nekdo Insignii chvali ale u nas to byl prusvih.
Takze na tabulky spolehlivosti moc nekoukam a priznavam, ze castecne i proto, ze to nekupuji jako soukrome auto.

Odesláno z mého SM-A715F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@milhauszn Ne nadarmo se říká “Myslet znamená houno vědět” - Insignia byl (s)Opel, ten do srovnání spolehlivosti s Toyotou vůbec netahej.

FYI, mě za 14 let se 4 Toyotama/Lexusama potkala 1x kapající trubka u chladiče ATF a 1x stržená vodní pumpa, zbytek jen pravidelná údržba a “kosmetika“ (ťukance od vraků s horšíma brzdama, parkovištní vandalismus a liška na dálnici šly na pojišťovnu, vše u AD) - jestli je tohle jenom “štěstí”, tak už má sakra blízko k jistotě :smoke:

Co se v dostupných motorizací týče, jde o náš Evropský průšvih jménem “zelená klika v Bruselu” - tupí zákazníci zmasírovaní reklamou na “SUV” vyžadují stále větší a vyšší = těžší “pojízdné iPody”, zatímco zrůdnost jménem “downsizing kvůli zdaňování emisí” tvrdě dopadá už i na hybridy (aneb kdeže časy dynamicky skvělých 450h a 600h jsou...) :thumbsdown_anim:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...