Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

před 21 hodinami, sorondo napsal:

Já jsem to jen tak nahodil, jako další japonskou možnost, mě se osobně také Ravka libí víc. Manželka má Hondu HR-V a je velmi spokojená – tak proto to jsem to navrhl.

Mrknul jsem v rychlosti i na CRV a není to hezké auto :D Ani zvenku, ani středový panel. A prodejce byl debil, ani jsem neměl odvahu se zeptat na zkušební jízdu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 51 minutami, bedan napsal:

Zkus se podívat na Mazdu CX5. Většinu Tvých požadavků by mohla splňovat.

Měli jsme Mazdu 3. Asi nejsem tip pro atmosférické motory ;) Pravda je, že to auto je krásné a dá se sehnat pěkně vybavené v limitu. Asi se nad ním ještě zamyslím, případně projedu, díky za tip!

A zjistil jsem, že Lexus dělá teď dvě sociální verze NX. Bojím se v tom projet, protože se bojím, že to bude tiché jako blázen... Ale oproti RAV4 i CX5 výbavy významně méně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 19 hodinami, rado74 napsal:

lolohh, len pre info u tej CRV udávajú CVT prevodovku, neviem z akého dôvodu nakoľko auto žiadnu prevodovku nemá. Akurát akustický prejav pri zrýchľovaní sa podobá jazde s CVT.  Hondu CRV mám v hybride cca pol roka a som spokojný, veľké priestranné auto. Vzhľadovo výrazne krajšie ako predošlý model CRV, interiér je úplne iný. Výhodu oproti RAV-ke vidím kardanový pohon zadných kolies, určite lepšie riešenie

Tady ty technikálie mě míjí, díky. Nečti ty moje příspěvky, kd epíšu, že CRV není hezké :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě teď, lolohh napsal:

Měli jsme Mazdu 3. Asi nejsem tip pro atmosférické motory ;) Pravda je, že to auto je krásné a dá se sehnat pěkně vybavené v limitu. Asi se nad ním ještě zamyslím, případně projedu, díky za tip!

A zjistil jsem, že Lexus dělá teď dvě sociální verze NX. Bojím se v tom projet, protože se bojím, že to bude tiché jako blázen... Ale oproti RAV4 i CX5 výbavy významně méně.

NX nemá, ve špatném, projev hybridu. Ale prostor je pro dva a trochu tašek, ty děti vzadu to chce vyzkoušet. Ale "do ruky" moc příjemný...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, DavidLC napsal:

NX nemá, ve špatném, projev hybridu. Ale prostor je pro dva a trochu tašek, ty děti vzadu to chce vyzkoušet. Ale "do ruky" moc příjemný...

Už jsem se na ní byl podívat, bez projíždky. Nejsem extra vysoký (do 185), na zadní sedačce mám rezervu nad hlavou tak pět cenťáků. Což není moc. Místo na nohy relativně v pohodě. Děti už mají trochu rozum (7 a 10 let), takže kopání do zad už snad nehrozí. A na dlouhé trasy budeme stejně jezdit Superbem.

To zní dobře, že to nemá projev hybridu!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 minutami, lolohh napsal:

A zjistil jsem, že Lexus dělá teď dvě sociální verze NX. Bojím se v tom projet, protože se bojím, že to bude tiché jako blázen... Ale oproti RAV4 i CX5 výbavy významně méně.

NX nie je „dedkovské“ auto, úplne nahouby sa to vnútri ovláda. Neprehľadné, rozdrobené. Navyše je prťavé. Ale tichučké je, to zasa áno.

RAV4 mi prišla hlučná od zadných kolies, nie od okna. No nijako podrobne som to neskúmal, len som si všimol, že na dobrom asfalte to bolo úplne tiché, obzvlášť s pár taškami v kufri a nasadenou roletkou. A tá, na ktorej som jazdil, nebola pri akcelerácii nijako nadmerne hlučná, skôr tichšia. Hlučná bola až pri plnom knedlíku, ale to je každé auto, nepovažujem to za nejaké mínus.

Upraveno uživatelem wawrik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, wawrik napsal:

NX nie je „dedkovské“ auto, úplne nahouby sa to vnútri ovláda. Neprehľadné, rozdrobené. Navyše je prťavé. Ale tichučké je, to zasa áno.

RAV4 mi prišla hlučná od zadných kolies, nie od okna. No nijako podrobne som to neskúmal, len som si všimol, že na dobrom asfalte to bolo úplne tiché, obzvlášť s pár taškami v kufri a nasadenou roletkou. A tá, na ktorej som jazdil, nebola pri akcelerácii nijako nadmerne hlučná, skôr tichšia. Hlučná bola až pri plnom knedlíku, ale to je každé auto, nepovažujem to za nejaké mínus.

Možná máš pravdu a byl hluk od zadních kol. Já ho slyšel zezadu a je možné, že to bylo od kol - bylo toho na mě v tu chvíli moc. Ale na zpětnách zrcátkách si trvám ;) Při plnom knedlíku to řvalo dost, ale jak píšeš, to je každé auto a já tak zrychluji 3x za rok.

Máme doma ještě Superba, takže auto nebude muset být moc velké. Ale velké natolik, aby v případě potřeby mohlo být (třeba jen dočasně) autem hlavním, třeba i s rakví na střeše.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 minutami, lolohh napsal:

Už jsem se na ní byl podívat, bez projíždky. Nejsem extra vysoký (do 185), na zadní sedačce mám rezervu nad hlavou tak pět cenťáků. Což není moc. Místo na nohy relativně v pohodě. Děti už mají trochu rozum (7 a 10 let), takže kopání do zad už snad nehrozí. A na dlouhé trasy budeme stejně jezdit Superbem.

To zní dobře, že to nemá projev hybridu!

:-) Tak pak projížďku doporučuju. Nemá (aspoň za mne) to negativní, při sešlápnutí zvuk "splašeného vysavače". A převodovka se chová víc jako převodovka, než cvt. A jak jsem psal, do ruky, ovládání, výhled, posez, příjemný... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 46 minutami, lolohh napsal:

Jo, to jsem s chutí četl už když jsi to psal. Dnes jsem se v tom byl projet. A dobrý. Ano, při akceleraci to není nejtišší, ale pak při udržování rychlosti je to v pohodě. Ale hodně se mi tam nelíbila jedna věc, vlastně dvě. Hluk od zpětných zrcátek a hluk od zadních oken, toho jsem si všiml brzy a fakt to bylo slyšet dost.

 

před 44 minutami, lolohh napsal:

Mrknul jsem v rychlosti i na CRV a není to hezké auto :D Ani zvenku, ani středový panel. A prodejce byl debil, ani jsem neměl odvahu se zeptat na zkušební jízdu.

 

před 41 minutami, lolohh napsal:

Měli jsme Mazdu 3. Asi nejsem tip pro atmosférické motory ;) Pravda je, že to auto je krásné a dá se sehnat pěkně vybavené v limitu. Asi se nad ním ještě zamyslím, případně projedu, díky za tip!

A zjistil jsem, že Lexus dělá teď dvě sociální verze NX. Bojím se v tom projet, protože se bojím, že to bude tiché jako blázen... Ale oproti RAV4 i CX5 výbavy významně méně.

 

před 41 minutami, lolohh napsal:

Rozkaz zněl jasně - nový auto :D

 

před 38 minutami, lolohh napsal:

Tady ty technikálie mě míjí, díky. Nečti ty moje příspěvky, kd epíšu, že CRV není hezké :D

 

před 32 minutami, lolohh napsal:

Už jsem se na ní byl podívat, bez projíždky. Nejsem extra vysoký (do 185), na zadní sedačce mám rezervu nad hlavou tak pět cenťáků. Což není moc. Místo na nohy relativně v pohodě. Děti už mají trochu rozum (7 a 10 let), takže kopání do zad už snad nehrozí. A na dlouhé trasy budeme stejně jezdit Superbem.

To zní dobře, že to nemá projev hybridu!

Vícenásobná citace se používá zmáčknutím "+" vedle tlačítka "citace" 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 minutami, DavidLC napsal:

🙂 Tak pak projížďku doporučuju. Nemá (aspoň za mne) to negativní, při sešlápnutí zvuk "splašeného vysavače". A převodovka se chová víc jako převodovka, než cvt. A jak jsem psal, do ruky, ovládání, výhled, posez, příjemný... 

Jsem popleta, popisoval jsem UX 😞 proto mi to o tom prostoru nesedělo..... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se nechal unést dvěmi auty v ČR, jedno bourané prodávané jako nebourané, druhé tři roky provozované v půjčovně vozů po čemž jsem musel dost pátrat. To jsou stejně jebky u nás, už na to dlabu, v pondělí se jedu podívat na jeden referenční vozík do Mnichova.... Jinak převod z CZK na Eur účet se dá v bance domluvit individuálně, to jsem ani nevěděl a jo, nakonec mě to nalajnovali lépe než Vietnamci na Rozvadově :D To říkám furt, líná huba, holé neštěstí... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak přes boudu nešlo, pravá přední strana měněný blatník, světlo a nějaké blbosti, stříkáné. To by také šlo, jde hlavně o inzerci, kde je uvedené jako nebourané....to už je lepší i tam nic nepsat a při telefonním dotazu říct, jó, bylo trochu ťuklé na předek a ne že na to přijde tvůj mechanik. Naštěstí jel okolo, tak mi auto zkouknul, takže o zbytečně strávený čas tentokrát nešlo. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já třeba jako definici bouraného/havarovaného vozu beru to, když jsou měněné/opravované nosné části karoserie.

Protože pokud se vezme místo poškozeného fungl nový blatník a vymění se světlo a nárazník, tak to vozidlo už z principu nemůže vykazovat žádné další vady a to ani do budoucna, pokud je to uděláno kvalitně a dle postupů výrobce. 

Navíc pokud je dobrý lakýrník a ten blatník je plastový, tak výměnu blatníku, světla, nárazníku a chladičové stěny nedokážeš zjistit. 

Např minule jsem tu měl VW CC, které srazilo zajíce. Výměna nárazníku a s tím spojených komponent, výměna světlometu (zlomené uchycení). Škoda za cca. 67 kKč. A takový vůz bys prezentoval jako havarovaný nebo nehavarovaný ? 🙂 Je sražení zajíce havárie ? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jak to popisujes ty Tome, je to ok. Ale neni zajic jako betonovy sloupek. Stejne tak jako oprava u vas, nebo vymena za dily z vrakace, poskladana na kolene a nakrivo.  Navic zatajena... Ale to si asi vsichni rozumime. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdá se, že budoem potřebovat druhý auto na rozvoz dětí a běžnou operativu...zaujal mě ted operák na Golfa 8 1,0 TSI life za 4350,- měsíčně s DPH. Na 24 měsíců - je to blbost nebo to má smysl? 

Upraveno uživatelem exBURN
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...