Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

před 2 minutami, African napsal:

20 vteřin to nebude si myslím :D a já tedy jen doufám, že se nic nezměnilo, protože to auto za poslední dva roky, co ho plánuji znám jak své boty a přesně tak ho chci. Jsem ho měl několikrát doma, mají ho kámoši, už s náma bylo i v Rakousku v Alpách a na pohodu. Trošku mě štve, že si nemůžu dovolit vyšší výbavu, ale zase na druhou stranu bude funglovka, kterou si od dětství přeju :punk: Plánují se velké věci až povolí Koroňák, tak bude potřeba spolehlivého vozítka, což by měla tahle micina splňovat.... 

To asi naozaj bude (spolahlive). Nech sluzi. Mne ten benzin s cvt prisiel enormne lenivy. Z krizovatky sa s tym pohnut dalo, ale predbiehanie uz nebolo v technicaku :lol2:

Upraveno uživatelem eskimak
Doplnenie
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 minutami, wawrik napsal:

Podľa mňa je medzi ľuďmi príliš veľa predsudkov, často mimo reality. Už po pár mesiacoch s hybridom som nevedel pochopiť, prečo niektorí výrobcovia dali prednosť downsizingu pred hybridom. Nie plugin, obyčajným.

Ale to je jedno, nechcem sa o tom hádať, len som podotkol, že downsizing je len jedna z ciest (podľa mňa plná nevýhod). Volí si výrobca.

otec chtěl informace o systému hybridu u staršího aurisu, konkrétně co se týče životnosti a servisovatelnosti baterii....řekli mu u Ad, že neví, tak byl otec naštvaný, ale servisák mu jedním dechem řekl, že s bateriemi u nich nikdy ještě nikdo nebyl 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 minutami, eskimak napsal:

To asi naozaj bude (spolahlive). Nech sluzi. Mne ten benzin s cvt prisiel enormne lenivy. Z krizovatky sa s tym pohnut dalo, ale predbiehanie uz nebolo v technicaku :lol2:

ma to kroutak 195 N.m pri 4200ot, na tu vahu ta dynamika nebude nic moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 minutami, Prochy68 napsal:

ma to kroutak 195 N.m pri 4200ot, na tu vahu ta dynamika nebude nic moc

Není to žádný divoch, já tedy v provozu také ne, co mě ale nejvíc baví že jede furt stejně, jako můj starej. Ať už jedeš sám, nebo čtyři dospělí kluci a po střechu naloženej, jede furt stejně. To Pažout 2008 1,2 je pěkně živej, náložíš rodinu, nákup a šlus :lol: Trochu nechápu jak ho můžou dát do 5008, anebo si spíš vůbec nedokážu představit jet v tom na dovolenou. Ale samozřejmě každý to vnímá jinak, takže se předem omlouváme majitelům těchto strojů :cheers:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@pavča Spotreby se u automatu vubec neboj. Jezdim s naftovym motorem 2.0 za 4.7l kombinovane a dlouhodobe 4.9l, pokud jezdim prevazne ve meste (Oktavia 4). Podobna spotreba byla i v Oktavii 3 s motorem 1.6 (nafta). 
 

Muzes taky na zacatek levou nohu ohnout v koleni a dat smerem “za sedacku”. Urcite budete maximalne spokojeni s automatem. 
 

A SX4 v rodine maji dva seniori (celkem 3ks) a jsou maximalne spokojeni. Na auto je naprosty spoleh a jednou je na prazskem okruhu zezadu srazil kamion v zanovni SX4 a vysli z toho bez vetsich problemu. (Auto se odepsalo). Ano, neni to vuz, ktere dava emoce nebo krasu, ale spoleh na nej je. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, moco napsal:

otec chtěl informace o systému hybridu u staršího aurisu, konkrétně co se týče životnosti a servisovatelnosti baterii....řekli mu u Ad, že neví, tak byl otec naštvaný, ale servisák mu jedním dechem řekl, že s bateriemi u nich nikdy ještě nikdo nebyl 🙂

Nechci snižovat komunikační schopnosti otce ani se zastávat neznámého trouby z kdovíjakého dealerství, ale obojí je díky unifikaci s Priusem a Ct200h léta známé a naceněné. Trakční baterka 200h je na rozdíl od PHEV malinká a na jaře byla její cena necelých 40 tisíc. Co jsem slyšel (a při výběru nákupní kabely pro manželku i opakovaně zažil) tak s kapacitou/životností u téhle motorizace mívají problém výhradně ze 350k+ stočené italské taxíky - ale i to se pak týká spíš delších rozjezdů pod zátěží než běžného provozu (ve kterém pak "pan šetřílek" musí řešit spíš ochozené snímače u pedálů a vůle v řízení po letech skutečně těžké služby). A jen pro informaci zevnitř, návrhová životnost komponent u kterých se při statistickém započtení všech modelových zátěžových cyklů nepředpokládá servis (tj. ne baterie, ale např. planetová eCVT převodovka) je milión kilometrů :smoke:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, wawrik napsal:

Podľa mňa je medzi ľuďmi príliš veľa predsudkov, často mimo reality. Už po pár mesiacoch s hybridom som nevedel pochopiť, prečo niektorí výrobcovia dali prednosť downsizingu pred hybridom. Nie plugin, obyčajným.

Ale to je jedno, nechcem sa o tom hádať, len som podotkol, že downsizing je len jedna z ciest (podľa mňa plná nevýhod). Volí si výrobca.

Já si myslím, že nejde ani tak o předsudky jako o peníze. Já bych ho bral třeba všemi deseti. U nás jsem četl, že při našich cenách se investice začne vyplácet po 150 až dvěstě tisíci km, takže pro lidi s vysokým ročním nájezdem ideální. Nevím, upřímně jsem to nějak moc neřešil. Zajímavé je to Německo, kde takový ten hybrid boom už proběhl, kdo ho neměl, nebyl IN, dneska opravdu ceny díky dotacím na polovic a vláda ne a ne ty lidi přemluvit. Chápete to? Tam toho prostě musí být víc.... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 minutami, wawrik napsal:

Ale ty píšeš o plugin hybridoch, ja o obyčajných. Obyčajný hybridný pohon je (ideový) ekvivalent downsizingu, vodič ho nijako nerieši. Plugin je už vážna elektrifikácia, kde riešiš nabíjanie auta.

Aha, měl jsem pocit že to psali o hybridech. Jaký je dnes podíl prodeje v EU? Nikde jsem to nedohledal. Až spadnou trochu ceny, mohlo by to být určitě zajímavé.... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, African napsal:

Mitsubishi zastavilo na tři roky dovoz nového modelu Outlanderu a ASX s 2l motory, Mitsubishi jako takové nekončí a neplánuje to. To je právě ta EU novinářská propaganda, které by jsi jako dospělí chlap neměl veřit.... ;) Dělají to všechny značky s různými modely, jelikož už EU nevyhovují. Úplně stejně se už před několika lety psalo o Jeep, Subaru i Toyotě když začali stahovat první auta. A jestli EU bude takto pokračovat, tak ano, dost firem odejde anebo protlačí downsize kokotiny za nesmyslné prašule a budou nějak přežívat.... Automobilový průmysl dle mého prochází jedním z nejtěžších období vůbec.

No, Mitsu jako takové nekončí, ale z EU se stahuje. Cca 3 týdny zpět se to oznámilo AD Mitsu v ČR. Konec prodeje v ČR má být ke konci roku 2021, pokud se nic nestane.

Upraveno uživatelem Snehulak54
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, wawrik napsal:

Ale ty píšeš o plugin hybridoch, ja o obyčajných. Obyčajný hybridný pohon je (ideový) ekvivalent downsizingu, vodič ho nijako nerieši. Plugin je už vážna elektrifikácia, kde riešiš nabíjanie auta.

Paradoxně "downsizing" s motorem 🙂 Ale to nejde takhle vysvětlit v plácání pátého přes deváté. Vyzkoušet !!, vzít v potaz výdrž  (motor, převodovka, baterka) zažít to a pak to teprve brát "do tužky". A odmyslet si plácání o ekologii...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 20 minutami, Snehulak54 napsal:

No, Mitsu jako takové nekončí, ale z EU se stahuje. Cca 3 týdny zpět se to oznámilo AD Mitsu v ČR. Konec prodeje v ČR má být ke konci roku 2021, pokud se nic nestane.

AD Mitsu si pleteš s AD anonymními zdroji s kterými se roztrhl pytel. Tak  ještě jednou, Mitsubishi nebude vozit nové modely ASX, Outlander a to je jediná informace na papíře. L200 se plánuje prodávat do konce roku 2021 jak zmiňuješ, ale pouze plánuje. Ve 2021 se rýsují nové modely, včetně hybridů. Většina dealerů Mitsubishi dělají více značek, je to nepříjemná situace, ale přežijí a všichni doufají že jednou bude lépe. Každopádně značka pokračuje, včetně AD prodejců  a AD servisů, tož tak dnes, jestli za týden vydá výrobce nové prohlášení nikdo neví, může, klidně může za rok skončit, může, stejně tak jako nás může zítra porazit nějaký magor v autě.....jsou prostě věci, které neovlivníme. A  kdo nevěří, ať navštíví AD Mitsubishi, poslední dva měsíce jsem tam bydlel, skoro u všech 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 minutami, eskimak napsal:

Tvl. Ked si to dam do suvisu s tvojim vyberom zosilnovaca a repro, no... nechcel by som ta za klienta :lol2:

Ano, přiznávám, byla to obrovská sranda a dost jsme se zasmáli za ty měsíce, ikdyž se mě zdálo chvílemi, že spíš chtějí brečet :lol2: Už bylo upečeno, a já říkám, a hele ho L200, taky fešák, kolik pak to stojí? Ty šli normálně do mdlob, další dva týdny v prdeli než jsem se vrátil k původnímu plánu. Mě to asi baví nebo co... :lol:

_20200910_222045.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 23 minutami, efreeti napsal:

Me by teda Mitsubishi v EU nechybělo... poslední pěkné auto co udělali byl Galant 20roku zpátky...sorry

Krásná kára, ale trochu mimo můj rozpočet :lol:

https://www.mobile.de/cz/Osobní-vůz/Mitsubishi-Mitsubishi-Galant/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:50,srt:price,sro:desc,ms1:17700_10_/pg:vipcar/306878665.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...