Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Před hodinou, zrno napsal:

K autům of f mam nějak nevoli, ford fiat a fšecky francouský ...  Můj servisák mě od forda odrazuje , o francouzích ani nemluvě i když ono je to celkově kus od kusu jde spíš o preference. Teď mám BMW 118d a to auto mi formátem naprosto vyhovuje a původně jsem si říkal že pujdu zase do toho samýho jen o pár let mladšího , bohužel motor N47 už spolehlivostí neoplývá.  Navíc za 150 nečekám žádnej zázrak, stačí klima a el. stahování oken. A s tou 1,4 tsi jste mě docela nakousli ...  

Tak z 1er do Tourana je to docela skok 🙂 nutit ti Forda nebudu, ale ten můj FoFo má na hrbu 10 let, 285 tis. km a jezdí to jen za naftu a spotřební materiál, jediná závada, která ho znepojízdnila, byl vloni umřelej alternátor. Co japonci https://www.tipcars.com/mazda-3/hatchback/benzin/mazda-3-1-6i-d-klima-vyhr-sedadla-pdc-35645905.html  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 minutou, honzyk napsal:

Tak z 1er do Tourana je to docela skok 🙂 nutit ti Forda nebudu, ale ten můj FoFo má na hrbu 10 let, 285 tis. km a jezdí to jen za naftu a spotřební materiál, jediná závada, která ho znepojízdnila, byl vloni umřelej alternátor. Co japonci https://www.tipcars.com/mazda-3/hatchback/benzin/mazda-3-1-6i-d-klima-vyhr-sedadla-pdc-35645905.html  

Japonec a nafta je vražda a trojka je fakt malá... Teda minimálně kufr.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 minutami, eskimak napsal:

Podla mna je ta 2.0TDI podstatne lepsi motor (ak chces spolahlive auto) nez spominane benziny. A osobne si myslim ze aj jednoduchsi na udrzbu.

Jo jasně, dvojhmotový setrvačník, výstřiky, pdf filtr atd...

a na konci možná o krásný litr menší spotřeba. 🤣

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, zrno napsal:

K autům of f mam nějak nevoli, ford fiat a fšecky francouský ...  Můj servisák mě od forda odrazuje , o francouzích ani nemluvě i když ono je to celkově kus od kusu jde spíš o preference. Teď mám BMW 118d a to auto mi formátem naprosto vyhovuje a původně jsem si říkal že pujdu zase do toho samýho jen o pár let mladšího , bohužel motor N47 už spolehlivostí neoplývá.  Navíc za 150 nečekám žádnej zázrak, stačí klima a el. stahování oken. A s tou 1,4 tsi jste mě docela nakousli ...  

https://www.tipcars.com/mazda-5/mpv/benzin/mazda-5-7mist-1-8-16v-klima-47290375.html

Za 150 asi rozumný kup, jen pozor na korozi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 minutami, guzmic napsal:

Japonec a nafta je vražda a trojka je fakt malá... Teda minimálně kufr.

No já hledal něco, kde tě ten odkaz nehodí do áček nebo do esa, už by to vypadalo že jim dělám reklamu 🙂 a když psal, že uvažoval znova o 1er... Ale ta Mazda 5 vypadá jako dobrej tip 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 minutami, guzmic napsal:

Japonec a nafta je vražda a trojka je fakt malá... Teda minimálně kufr.

Japonce jedině v benzínu , každopádně ještě jsem zařadil do výběru ještě i golfa.

A mě je v podstatě poslední dobou čím jezdím , jestli je to malá jednička nebo nejdelší sprinter 😄

Jak říkám jednička by byla ideál , ale po posledních peripetiích zvažuju koncern už i cena náhradních dílů atd ...  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 minutami, dawe009 napsal:

Mazda 5 1.8 - výkon 1.2 TSI a ještě bez krouťáku, podvozek bude hrouda rzi a téměř jistě je to stočený..a o dost. A díly drahý jak pes.

Asi se vším souhlasím, ale podle toho co píše, pokud je to pravda, ale asi to doloží, stočený být nemusí...nebo jsi něco postřehl? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 minutami, dawe009 napsal:

Mazda 5 1.8 - výkon 1.2 TSI a ještě bez krouťáku, podvozek bude hrouda rzi a téměř jistě je to stočený..a o dost. A díly drahý jak pes.

Mazdu 5 přesně tuhle 1.8 jsem měl možnost několikrát řídit, nejelo to špatně na klasické rodinné auto naprosto v pohodě.

ND na Mazdu nejsou zase o tolik dražší než VW (měl jsem šestku skoro šest let)

A k těm motorům, je to těžký... každý má něco do sebe já měl tu šestku v 2.0 benzínu 104 kw a měla cca 1.5 tuny

golfa mám 1.2tsi 77kw a o cca 200 kg má nižší hmotnost a pocitově jsou ty motory na podobné úrovni ta 1.8 od Mazdy je dost podobná.

Jen ten klasický benzín se nechal ochotněji točit od 2-6tis to tsi si jezdí furt 2-3.5 tis... víc to nějak nemá nějak smysl, výkon negraduje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě teď, dawe009 napsal:

Letný pohled do interiéru, stav předních sedadel, stáří a určení vozu také nekoresponduje.. Kdo kupuje MPV na 10-12 tis ročně? Možná se pletu, pak se omlouvám, ale řekl bych mu o 100 tis. víc.

Aha, já myslel tuhle, ty asi Autoesa, tam souhlasím :D Nedržím krok, moje chyba... 

https://www.tipcars.com/mazda-3/hatchback/benzin/mazda-3-1-6i-d-klima-vyhr-sedadla-pdc-35645905.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 minutami, dawe009 napsal:

Pěkný, jen Zrno psal rozumný kufr, tak bych bral kombi. 👍

Ale jak píšu.... mě se ta 1.2 tsi fakt celkem líbí, žádný dělo to není ale jezdí to pěkně, jen bych bral pouze 6* převodovku, to nevím jestli mk6 má.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 minutami, dawe009 napsal:

Letný pohled do interiéru, stav předních sedadel, stáří a určení vozu také nekoresponduje.. Kdo kupuje MPV na 10-12 tis ročně? Možná se pletu, pak se omlouvám, ale řekl bych mu o 100 tis. víc.

Někdy je to právě tak.... máš firemní povoz a rodinné mpv ti stojí celé dny před domem a jedeš pouze na chatu a dovolenou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koncernovým autům nedůvěřuju z principu - tolik průserů, jako VW, neměla v posledních letech žádná automobilka. Aby na to vůbec vydělali, musí někde odrbat auta. Když k tomu ještě připočtu šílený plány s elektroauty, je to jasnej signál, koncernu se vyhnout obloukem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 minutou, zrno napsal:

Ta 1,2ka mě trochu děsí ... už i ta 1,4 mi příjde jako sakra malej obsah ... 

 

Je to všechno jen o tom k čemu auto a jak budeš využívat. Ale pokud náložíš a pojedeš někam dál, 1.2 je prostě málo a nebudeš spokojený.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...