Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

@Snehulak54

pokud chceš opravdu veliké mpv a klasický benzín, koukej na US auta v Evropě výběr nebude a u Japonců asi taky ne.

Jedu dobu jsem tady ve městě viděl jezdit vw Routan ale to byla tipuju taky nějaká spolupráce VW a USA.

A za mě teda ten Chrysler nevypadá vůbec zle.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,
jdu pro radu nebo rozšíření obzoru. S drahou polovickou došlo k dohodě k nákupu MPV.
No a teď babo raď, co koupit? Protože jsem postižen prací a mám tak nějak předsatvu co by se nám líbílo, ale ty auta nejsou a nebo neumím hledat.
Požadavky:
1) Max 5let staré
2) Benzín atmo 2500ccm +  (možno spřažené s HEV nebo PHEV)
3) Karoserie MPV
Zatím nás zaujal Chrysler Pacifica 3.6 V6 Pentastar
 
Kia Sedona a Honda Odyssey me napadla.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud nechce uplne velkej mini van, tak mrkni na Dodge Journey.... taky 3.6 pentastar, da se koupit 4x4. Since opravdu starej model, ale z nejakeho duvodu ho FCA neustale drzi, protoze se prekvapiive porad dobre prodava (Evropske dvojce byl Fiat Freemont, ale ty asi nebyly v benzinu). 

Jinak Chrysler Town & Country (mozna v Evrope jako Lancia?) . No a Pacifika samo taky - ta se myslil delala i jako hybrid a co vim tak v US tu hybrid verzi dost chvalili. Kamarad z US Pacifiku ma uz asi 4 roky, pentastar 3.6 4x4, jel jsem s ni hned jak ji koupil a prisla mi super na mini-van. 

Do tusim 2016 se pentastar delal s neprimym vstrikovanim, coz by byla asi ta lepsi varienta. Ale dost mozna ze Pacifika jako relativne novy model mela odnova ma jen tu novejsi verzi s primym vstrikovanim. Pripadne se podivej na Dodge Durango - to se dalo koupit taky v sedmimistne verzi - ale pokud chces mpv tak nejspis chces bocni posuvne dvere. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na VW Routan bacha, je to Dodge GrandCaravan takže levnější verze Chrysleru Town&Country, ale nějak se nepovedla a bylo to hodně poruchové, na rozdíl od originálu. K tomu, co bylo uvedeno. Hodna je top i stran designu, Kia Sedona je taky hezká s kvalita je jako u evropského auta. Parkrat jsem s ni jel a je super. Jeďte bych uvedl Toyota Siena, tím jsem se také svezl a je to taková Toyota, nechytne za srdce, ale vše funguje super a je kvalitní. Mam dojem, ze jsem ji viděl nedávno prodávat u Louwmana. Samozřejmě Lancia/Chrysler s benzinem je taky dobra volba, oni použili tu nejlepší verzi T&C, která je i nejhezčí v interiéru. Jinak s T&C 2014 jsem nejel přes 100t mil. Chce to měnit olej ( v US to bylo po 5 tis. km, v záruce zdarma, pak jsem si vždycky koupil v servisu 4 výměny za 80 USD. V tom je i prohlídka:-) ). Ale zpět k autu řešil jsem zvlněné kotouče, výměna a odešlo čidlo tlaku oleje po cca 50 t, což jsem našel na internetu, ze je častý problém. Ono to má dvourychlostní čerpadlo a pak to jede na vyšší tlak, ničemu to mne asi, je to rám jen kvůli spotřebě. Jinak elektricky dveře bez problému a to děti pořad něco zanasely do těch list, x krát na plazi, takže pisek a pořad Ok. Podvozek je vyšší, takže polní cestu/pláž to zvládne taky. Jo v letos v létě jsem s Pacifica je ještě lepší, ale to už jsme se vraceli, tak jsem se do ni jen posadil v servisu. Journey nebrat, je to malý a takovej budget car 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 20 hodinami, wawrik napsal:

Nie, nerobia to „niekoľkonásobne horšie“. Robí to rovnako horšie ako akákoľvek pridaná hmotnosť, napríklad vyššia výbava alebo počet sedadiel... Nič viac, nič menej. O pár týždňov bude na svete nová verzia ESP, s ktorým už aj plugin cez ten test prelezie. 

Mimochodom, taký Kodiaq RS TDI, čo je zhruba rozmerová a výkonová obdoba, má pohotovostnú hmotnosť v najvyššej výbave 2015 kg, v sedemmiestnej verzii o ďalších 32 kg naviac. Tá plugin RAVka tiež v najvyššej výbave váži 2000 kg, obyčajný hybrid dokonca len 1730 kg (!). Tak kde je hmotnosť tých batérií a elektromotorov navíc, o ktorej píšeš?

Toto porovnanie nieje uplne OK, RAV a Kodiaq niesu rovnaka trieda ani omylom, ak uz pre nic ine tak pre razvor ktory sa lisi o cca 10cm, co je rozdiel triedy.

Proste je to vacsie auto. Teda tazsie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je taká večná hra na segmentovanie... Triedu neurčuje jeden izolovaný parameter.

Obe autá v rebríčkoch predajnosti vždy figurujú v rámci jednej triedy - SUV segmentu D, mid-size SUV, vyššej strednej triedy... Sama Škoda ho tak prezentuje. Ponúkať autá na hornej hrane segmentu je politika škodovky, ani v presskite Kodiaqu sa tým netají:

Citovat

With its dimensions, the ŠKODA KODIAQ is at the upper end of the compact car segment. It is 4,697 mm long...

Myslím, že porovnanie je úplne v poriadku, tie autá sú priamymi konkurentmi, aj keď teda každý z nich má to „navyše“ niečo iné. RAV4 zasa ponúka väčšie motory (2-2,5 l) aj vyššie výkony (175-306 k).

Upraveno uživatelem wawrik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm. S tym ze triedu neurcuje jeden parameter suhlas. Chapem. Kazdy to mame inak. Mne by RAVku ani nenapadlo rovnat s Kodiaqom, ale jednozacne s Karoqom. Nie zeby som niektory z nich vlastnil, ale z priameho zrovnania, zvezenia na mna teda RAV neposobi ako konkurent Kodiaqa. Podla dlzky auta to je ale nezmysel rovnat, to by si mohol povedat ze Superb je konkurent pre A6. Kazdemu co jeho jest... .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když tady byla debata o 1.4 TSI, tak jsem přemýšlel, že bych ženě koupil Yetinu, která se mi vždycky strašně líbila. 
Když jsem viděl ty ceny ojetých Yetin, tak to je masakr. 300-350k, aby byla aspoň trochu vybavená. 
 
A to jsi ještě na spodní hranici. Není problém vidět 5 let starou Yeti se 70.000 km za 500 až 600 kkč. Otázka je, zda je to za ty peníze i prodejně
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, Frostie napsal:

A to jsi ještě na spodní hranici. Není problém vidět 5 let starou Yeti se 70.000 km za 500 až 600 kkč. Otázka je, zda je to za ty peníze i prodejně emoji6.png

Za půl míče asi ne. Za 350 k asi jo. Podle mě je to nedocenej model. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Yeti je super kára, krátký, vysoký, žádné převisy... Ve městě i v terénu supr, světla výška 19 cm... Ale průměrný kufr, bohužel... Nicméně začínala na 500k a silnější motor, 4x4, automat, byla každá položka 60k+... Nebyl problém dát za vybavené auto 700-800k, takže mi cena nepřijde mimo... Je to ekvivalent Karoqu...

https://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/yeti/18880716

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 52 minutami, Dokusan napsal:

Za půl míče asi ne. Za 350 k asi jo. Podle mě je to nedocenej model. 

Viz odkaz Liona nade mnou a jestli je k tvému uvěření nutno, lze poskytnout ještě x dalších odkazů

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, efreeti napsal:

Faceliftem pro me Yetak uplne ztratil svoje kouzlo. Uplne vymazali to co delalo to auto zajímavým. Skoda že nerozvijeli dal ten puvodni designovy jazyk, protoze dneska z toho mohla byt zmensena verze LR Defender a ne nudny Karoq/kamiq

+1 

Absolutne suhlas. Zaujimave auto. Len preboha nie s 1.4TSI, nechapem co sa tu strhlo za sialenstvo okolo tohto (priemerneho, ak vobec) motora. Do tohto auta patri jen a pouze 2.0 TDI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, Frostie napsal:

Viz odkaz Liona nade mnou a jestli je k tvému uvěření nutno, lze poskytnout ještě x dalších odkazů

No na druhou stranu, je to nejdražší na sauto a je fakt v "topu"... motor, km, výbava...

 

Jinak souhlas s Eskimakem s 1.4 TSI 4x2, to auto moc nedavá smysl... Pak je to nakupní taška pro důchodce... Měl sem tu první kulatou 81 kw 4x4... Fakt povedené auto

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...