Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Mám ten držák se 6 magnetama a drží to jak čert. Mám na mobilu hrubý 2-3 mm kryt a dneska jsem to zkoušel podložit ještě papírovým kapesníčkem a i tak to drželo.
Určitě neber nic na lamely větráku. To je naprd.
Koukal jsem na Aliexpress a je tam toho hromada do 10 USD.666703f0c5061e0c60071baefe2afef9.jpg7b38dd5b93d751c751fb826cb07303e9.jpg

Odesláno z mého F2 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to plast, ale už ho mám skoro 3 roky v obou autech a nic tomu není. Dneska už se dají koupit pěknější a menší, ale dokud to bude fungovat, tak eleganci sere .

Odesláno z mého F2 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 minutou, geometr napsal:

Bohužel :D

A jak to vypadá s Arteonem?

Kolega tady mi nabidnul si ho pujcit tak toho asi vyuziji... no a pokud mi to vyjde tak jdu do nej. Cas mam, supa ma do cervna

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Ahoj,
Auto pro sebe jsem vyřešil tak, že mě to čeká za 2 roky. Takže je na řadě auto pro ženu (bohužel to nejde vyřešit jako to moje). Líbí se jí stará krásná XC90 2011-2014 v D5. Ty auta se daj sehnat kolem 400tis s rozumným nájezdem a budu brát bez DPH v Německu, tak i za méně.

Ví tu někdo z Vás, zda s tím jsou nějaké velké potíže, na či se zaměřit a co nebrat?

Nám se ten stary korab moc líbí, pro mě to je sen. Sice ve vnitr je cítit rok 2006, ale to asi nevadí. Dle nas spolehlivější a kvalitnější jak Mitsubishi Outlander 2016. Vyvedte me z omylu.

Díky moc


Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

důležité je si ověřit, že byl měněný olej v automatu co 60t km a to ideálně pouze v autorizáku (špatný typ oleje ten automat popraví, stejně jako jeho nevýměna). Občas odchází tisícihran na AWD, ale u těchto posledních ročníků bude už ten zesílený. Občas teče do AWD jednotky, ale v ČR jsou profíci, co ji umí opravit a tušímže i přemístit na vhodnější místo. Někdy odchází pumpa haldexu. Mrknout na zadní tlumiče, mohou tam být nivomaty. Jestli netečou. Nebo jestli se od nich neozývá hluk. Nejsou úplně levné. A poslední věcí jsou vířivé klapky na 136kW verzi. Naštěstí nehrozí vcucnutí. 

Je to jen takový souhrn, co tě může potkat, ale nelze říci, že to potká každý kus

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Volvo je celkově pohodlnější, bude mít i lepší jízdní vlastnosti, Outlander je proti němu žebřiňák a není to žádný divoch. Každopádně když tě XC90 pozlobý, stojí to nemalé peníze, už jsem tady zmiňoval kamaráda který se handrkoval s bazarem o úhradu opravy čtyřkolky, která stála devadesát tisíc. Auto měl doma týden, když se odporoučela. Na tom Outlanderovi v benzínu, pokud byl dobře dělaný servis tě nemá co překvapit, aspoň co se peněz týká. Ty auta znám dobře a jsou to držáci. Jenom reznou jako správný Japonci, takže určitě zkontrolovat spodek jak je na tom. V Německu kolem čtyř kil šel sehnat ještě minulý rok, když jsem hledal já, malý nájezd auto v záruce. Ale doba je blbá, ty auta šli dost cenově nahoru, kurz Eur nic moc a k tomu je jich méně a méně. Ten dvoulitr si dnes každý drží zuby nehty....jo a dvoukole ani nepřemýšlej, stojí za prdlačky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 5. 1. 2021 v 10:01, Tomas_2002 napsal:

Jak jednou zkusíš bezdrátový Android Auto nebo Apple CarPlay, tak už nechceš jinak. 

To bych zkusil tuze rad. Mam Kodiaqa RS, modelovy rok 2019 a bezdratove nejde.  Asi naka novinka u premie, snad brzo i ve Skodovce... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...