Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

@guzmic tvl tos vybral strašnou past. Když C3, tak 1.4 osmiventil s manuálem. To je jediný, co slibuje alespoň jakž takž klid. 1.4 VTI - řetězové rozvody poruchové, elektronika děs. To co si myslíš, že je automat, je robotizovaná převodovka a to je strasnej shit na používání a ještě větší shit, co se týká nějaké spolehlivosti. Opravdový automat měl jen motor 1.6 VTI, ten skoro nenajdes a když jo, tak je to stejnej krumpl jako to 1.4 VTI. Od tohohle ruce pryč. Nebo ji to kup, dej ji klice a ať si řeší servis sama..s tímhle bych nechtel nic mít.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 minutami, guzmic napsal:

když já to mám fakt těžký...

Polo je hnusný a malý.

Fusion je hnusný.

Romster je hnusný

Octavia je velká.

Punto nechce je to Fiat...nikdo neví proč

Fabie je malá... a vlastně, nikdo neví na co potřebuje velký auto.

 

Prej ať koupím to co mám já (golf 7), ale krátký v automatu na benzín a levně, takže bez šance.

V tomto razím heslo "Tady máš auto a je to - jestli se ti nelíbí, tak si choď pěšky nebo jezdi autobusem". 

Protože ženská prostě nedokáže objektivně posoudit vhodnost vozu k určeným účelům, náročnost a cenu servisu a spoustu dalších parametrů, které ovlivňují výběr vozu. Ženská se rozhoduje podle líbí / nelíbí a to se dá aplikovat když si kupuješ tričko a ne nový auto. Teda v případě, že nebereš mega měsíčně a investice do auta nebo servisu pro tebe nic neznamená, to by se to pak aplikovat dalo.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 minutami, guzmic napsal:

když já to mám fakt těžký...

Polo je hnusný a malý.

Fusion je hnusný.

Romster je hnusný

Octavia je velká.

Punto nechce je to Fiat...nikdo neví proč

Fabie je malá... a vlastně, nikdo neví na co potřebuje velký auto.

 

Prej ať koupím to co mám já (golf 7), ale krátký v automatu na benzín a levně, takže bez šance.

tady bych vzal uz vyse zminene Citigo/Up/Mii, ty auta jsou strasne jednoduche, nic se nesere, Up-a jsem bral taky na zaklade zkusenosti pizzaru/taxikaru - chovaj se k tomu jak prasata a ty auta drzi.

zena s tim jezdi za 5,5-6, jak jsem psal 6km a 6 zpatky, je z toho nadsena ve srovnani s i20, mista v interieru fakt dost - zkuste si to nekde

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ženský holt vnímaj auta podle jinejch kriterií. Bejvalka v autě dycky koukala do výloh nebo prosklenejch stěn kolem ulic, jestli jí to auto "sluší". Vrchol byl, když jsem jí pořizoval přilbu. Narazila si jí na kedlubnu, zafrflala že jí zničí účes a šla se podívat k zrcadlu. Tenhle příběh se vopravdu stal. Nakonec to vyřešila až nalepovací ouška, pak bylo po křiku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Honda Jazz je určitě lepší volba, co se spolehlivosti týče. Bacha na tu převodovku. To zase není automat, ale nějakej ten jejich ishift, nebo jak se to jmenuje. Robotizovaný manuál. Buď ji nauč řadit, nebo ji kup auto s opravdickým automatem. Tohle je fakt strašná blbost. Automat je samozřejmě drahá součástka, proto se do malých aut nevyplatí dávat, resp. u nového auta by to nikdo nezaplatil - resp. toto před 10 lety platilo, dnes už to neplatí tak jednoznačně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, guzmic napsal:

když já to mám fakt těžký...

Polo je hnusný a malý.

Fusion je hnusný.

Romster je hnusný

Octavia je velká.

Punto nechce je to Fiat...nikdo neví proč

Fabie je malá... a vlastně, nikdo neví na co potřebuje velký auto.

Já v tomhle půjdu proti proudu ... Punto, respektive Grande Punto je nejen dobré, malé auto, ale je to oproti výše zmíněným (kromě chladného Pola a bambilionu Octavií) pořád fešák, notabene pro ženskou. A za pár korun, do kila se dá sehnat pěkný kousek s historií. Pokud je to do města a na ježdění po "jedničkách", vzal bych 1.2 FIREčko, pokud na dálnice, určitě 1.4. My měli auto v rodině 6 let (150Kkm) a absolutně bez problému, takže bacha na tu stigmatizaci aka Fiat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co Seat Leon? Technika Golfu, ale cenově km/roky vychází líp.

Třeba:

Seat Leon 1.2 TSi Reference za 7.999 € | Autobazár.EU (autobazar.eu)

Seat Leon 2.0 TSI FR DSG 155kw/211PS Facelift za 8.350 € | Autobazár.EU (autobazar.eu) - ale bude jezdit za 10 l

Seat Leon 1.4TSI FR 92KW 1. maj - Sauto.cz

Seat Leon 1,2 TSi DSG 1.Maj/serv.kn/temp - Sauto.cz - tady už je to na výměnu ženské, ale máš vystaráno :)))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Lion

ten Seat by se jí určitě líbil, ale chci se pohybovat fakt někde kolem 5-6 tis Eur

tohle už je nad limit a auto co má 155kw jí fakt nekoupím.

Zkusím asi hledat tu sx4 v automatu...je tam klasický asin ten má asi i teď v té astře.

Ještě asi mrknu I30 benzín/AT a ceed

tam dávali asi taky klasický automat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výčet aut tady proběhl velký, ale předpokládám, že automat je základní požadavek. Nedovedu si představit ženskou, která by ho chtěla výměnit za kvedlačku.

Ta moje měla několik let k dispozici Polo manuál a ani ťuk. Pak si vydupala automat a najednou abrakadabra normálně jezdí.

Jo je to Hyundai I20 1.4 a jezdí to docela pěkně. Jeden z mála klasickejch automatů v malým autě. Dnes skoro nevídaná kombinace.

Upraveno uživatelem Jerryl
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

DSG do menších obsahů má suchou problémovou spojku, musíš tam každých 60-80tkm dělat repas za 40kKč. Spolehlivá DSG se dává do motorů 2.0TDi/TSi

PS: to je u novodobějších modelů...nevím jak kdysi

Upraveno uživatelem moco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 minutami, guzmic napsal:

@Tomas_2002

a @dawe009

Co je za převodovku Fabia II ta 1,6 benzín 77kw + AT to je nějaký první dsg?

Nebo klasický automat jako v jedničkový octavii?

1.6 má myslím Aisin, spolehlivý. DSG měla až 1.2 TSI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 30 minutami, guzmic napsal:

@Tomas_2002

a @dawe009

Co je za převodovku Fabia II ta 1,6 benzín 77kw + AT to je nějaký první dsg?

Nebo klasický automat jako v jedničkový octavii?

https://www.auto.cz/skoda-roomster-1-6-16v-at-japonsky-automat-pod-znackou-tiptronic-1595

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...