Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Pánové, výhledově přemýšlím o novějším povozu a mám v merku Audi A6 Avant roky do 2010. A v hledáčku mám motory (všechno nafta) 2.0 (125 kw) nebo 2.7. Chci určitě manuál a dvoukolku. Co by jste doporučili? Slyšel jsem názor jít spíš do toho 4 válce 2.0 (125 kw), než do 6 válce do V – 2.7, kvůli jednoduššímu motoru, ale nechám si poradit. Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 51 minutami, Strocek napsal:

Pánové, výhledově přemýšlím o novějším povozu a mám v merku Audi A6 Avant roky do 2010. A v hledáčku mám motory (všechno nafta) 2.0 (125 kw) nebo 2.7. Chci určitě manuál a dvoukolku. Co by jste doporučili? Slyšel jsem názor jít spíš do toho 4 válce 2.0 (125 kw), než do 6 válce do V – 2.7, kvůli jednoduššímu motoru, ale nechám si poradit. Díky

Jednoznacne V6. Predpokladam ze 3.0/automat/quatri nieje v debate kvoli cene. Ta 2.7 je nesmrtelna, hodne predimenzovana (objem/robustnost vs vykon). To auto bude mat niekde medzi 300-500k km, co pri rozumnej udrzbe pre tu V6 nieje ziaden problem.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cena taky, ale u 10 letý káry, chci co nejmíň věcí co smrdí drahým servisem. quattro nepotřebuju, jezdim skoro jenom dálnice Beroun - Praha do práce a šoustky okolo. Automat by nebyl špatnej, ale klacek bude jistější. Já si vyloženě nemyslim, že by oba motory byly špatný, ale rači bych dal přednost většímu držáku. Mám v plánu si to zase nechat co nejdýl. Se starou A4 to spolu kroutíme už 13 let a pořád to šlape a měnim jenom spotřebáky. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar, chcem si koupit nový auto. Podmínky jsou celkem jednoduchý: Něco vyššího (já i žena máme 190+- 5 cm) a už nás nebaví se skládat dolů, palivo benzín, automatická klima, všude el. okýnka a tempomat. Kufr primerenej, doteď jsme meli kombíky. Cenově to směřujeme nekde na 500-600k. Hodně nás zaujal Karoq nebo novej Tucson. Značek jsem okouk dost, buď už je to drahý nebo malý. 

Protože nový budu kupovat poprvé, je něco, na co si dát při jednání s prodejcem pozor? Jsou nějaký rozdíly mezi dealerama?

Díky a omlouvám se za lama dotazy :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Projdi si auta, vyzkoušej, svez se. Někdo tě proveze okolo provozovny, někdo ti půjčí auto na den nebo na víkend. 

Až budete mít shodu na tom jaké auto chcete, 

pak teprve budeš řešit barvu, výbavu, cenu, nejlíp asi obejít nebo poslat dotaz na dva tři prodejce, uvidíš zda ti přijdou rozdílné nabídky nebo cca stejné, ale třeba zimní pneu zdarma atd., 

každopádně nejdřív si ujasnit konkrétně auto, já se ženou takhle prolezl od Renaultu Kadjar po Mercedes a až si do něčeho sedneš (nebo nesedneš, mám 195 a do několika aut se prostě nevejdu) pak teprve zjistíš zda to je velikost pro Vás. :)

 

edit jo a do provozovny okouknout auto si zajděte zcela bez objednání, ono přístup prodejce kterému pošleš 500+ je třeba pro mě důležitý. Ale já mám rád když si mě všimne i obsluha v hospodě ;)

Upraveno uživatelem Tom4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli je potřeba kufr a jste zvyklí na kombiky tak Karoq, Ssangyong Korando ani Kia Sportage moc neposlouží, jsou co se kufru týče celkem malý (zkoušel jsem všechny ale je to dost o individuálních potřebách). Tucson je v tomhle ohledu asi lepší. Rexton a Kodiaq zas budou cenově jinde. Pokud někdo neřeší kufr tak ty výše zmíněný jsou v pohodě a zvážit se asi dá i Kia Xceed.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak a sem nahranej :( Tak dlouho jsem se tesil, az budu vybirat novej povoz, az z toho mam ted hlavu jak patraci balon, bo nevim, co chci. Navic z vyberu nahrady za rodinnyho Outlandera (2009) se zadani rozsirilo na vyber nahrady i za Ibizu (2008), kterou na zena na jezdeni okolo komina.

Manzelka se boji ridit novy auto (ze prej na to jeji jezdeni okolo komina to nema smysl), ale chtela by misto Ibizi neco vyssiho (zkratka pohodlny nastupovani apod., jako nas Outlander), ale ne tak velky. Tak treba 2-3 roky stary auto, ale nevi presne jaky :)

No a ja vlastne cekam, jak tohle dopadne. Kdyz to bude fakt prcek, tak budem potrebovat velikostne regulerni nahradu za Outlander (3 psi, 2 deti 10 a 8), protoze si nechci zvykat na vyrazne mensi prakticnost. Ale kdyz skonci treba u Tiguana nebo Atecy nebo CX 5, tak to uz bude s boxem na strechu (parkrat za rok) plnohodnotny i jako rodinny auto. No a pak to druhy staci treba Golf GTI 😎.

Furt sem vam tu "zavidel" starosti s vyberem novejch povozu, ale ted sam nevim, kudy kam.

Nemate doma neco, co byste chteli poslat do sveta ? Treba nas to pohne k nejakemu rozhodnuti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 minutami, honzyk napsal:

Budu posílat 10 letýho Focuse, ale v naftě, takže na ježdění kolem komína nesmysl. Nelíbil by se ženě Yeti ? Velký to není, vysoko se v tom sedí ... 

Tak 10 let mi prijde moc (kdyz ted mame 12 a 13). Ale Yeti by mohl byt reseni. Meli ho roky nasi kamaradi a byli s tim happy. Na jezdeni zprava doleva 10-20 kilaku nebo i nejakej 90 k rodicum na chalupu by to mohle bejt fajn. Das mi k tomu nejaky zakladni data do SZ prosim ? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Honza71 k Yetimu víc nemám, odborníkem na koncern je @dawe009, třeba poradí, to auto mě jen tak napadlo jako  vhodný SUV podle tvých (ženiných) požadavků a Focuse ti ani nabízet nebudu, 10 let, 300 tis. km, možná bys mě brzo proklínal

Upraveno uživatelem honzyk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U Yetiho pozor na koroziu dveri, bocnych. Inak fajn auto, najdes aj AT a 4x4. Za mna jediny rozumny motor do toho je 2.0TDI, ale urcite sa najdu aj ludia preferujuci 1.4TSI, ja ten motor ale nemam rad kvoli servisu (myslim ze je omnoho jedboduchsie odservisovat 2.0TDI). 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Yeti bylo ve své době dobré auto, ale musí si člověk uvědomit, že vzniklo před 12 lety. Je to na podvozku dvojkové Octavie a nastavení je tvrdší, takže celkem drncá. 2.0 TDI ideální volba, po faceliftu pak 1.4 TSI 110 kW s řemenem taky ok. I ten nejnovější Yeti bude min 4 roky starej. Pokud paní nepotřebuje 4x4, hledal bych spis mezi jednoduchými městskými malými SUV s předokolkou. Bude to levnější na servis. Já bych ji koupil novej Yaris Cross se zárukou a hotovo. Z koncernu pak T-Cross nebo Karoq nebo Arona. Pokud to má být zároveň i velké, tak nové (ani dva roky staré) rodinné SUV bude problém. Na dva až tři roky starého Tiguana s najezdem okolo 60-90 tis se slušnou výbavou potrebujes min 600-700 tis. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 minutami, honza71 napsal:

Diky @dawe009. Pojede Tiguan 1.5tsi kdyz budem "nalozeny" ? Staci ten motor na to auto? Kupovat 2.0tsi na jezdeni okolo komina a maximalne trikrat do roka nejakou delsi cestu na dovcu mi prijde zbytecny. 

Žena má Tiguana 1.5 TSI 110 kW s DSG a jezdí to úplně v pohodě. Jako není to motorizace na tahání přívěsu, ale plně naložený to jede furt ok. Když ji to jedu mejt nebo tankovat a jedu v tom sám, dá se říct, že je to i svižný. Průměrná spotřeba za ten rok, co ho má, je 7,3 litru. 80% couračky město, 20% dálnice. 
 

2.0 TSI nejede nijak zázračně a žere jak tank.

Upraveno uživatelem dawe009
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...