Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

před 34 minutami, safi napsal:

Ten nový Outlander vypadá zajímavě 🙂 Pokud se někdy bude jeho plugin verze dovážet do Evropy, tak to bude asi za dost jiné peníze než u stávající generace. 

 

V US sedm set pade, takže u nás počítej tak dvojnásobek 😅 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dělá se na Outlandera sklopná mříž do zavazadlového prostoru? Když kufr naložíš až po střechu, tak si ze stropu sklopíš mříž. Něco podobného jako je na Volvo XC70. V ofiko katalogu Mitsubishi příslušenství nic není. : 

https://accessories.volvocars.com/cs-cz/XC70(08-)/Accessories/Document/VCC-480668/2014 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 43 minutami, safi napsal:

Dělá se na Outlandera sklopná mříž do zavazadlového prostoru? Když kufr naložíš až po střechu, tak si ze stropu sklopíš mříž. Něco podobného jako je na Volvo XC70. V ofiko katalogu Mitsubishi příslušenství nic není. : 

https://accessories.volvocars.com/cs-cz/XC70(08-)/Accessories/Document/VCC-480668/2014 

Tak o to jsem se nikdy nezajímal, nějaký univerzál bude tak zkus AD, protože neoriginální příslušenství také nabízí....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 21. 10. 2021 v 14:41, kloubik napsal:

Co Astra OPC?

Pamatuju si na starej test od "legendárního" P. Jandy.

https://www.autoforum.cz/testy-aut/test-opel-astra-opc-2012-nepochopitelne-dobra/

Nebo trojkovy/čtyrkovy kupé?

Astra OPC urcite zajimava, ale ja asi nezkousnu Opela :)

BMW 3/4 jsem jako návrh čekal, E92/E93 by je určitě dobrej kandidát no...

V 21. 10. 2021 v 14:49, JoyStick napsal:

@brownwld Jestli s tím chceš jezdit celoročně, doporučuju úplně vynechat softtopy. Ideál E92 / MX5 hardtop, některý Mercedesy (budeš narážet na ten manuál, nebo pořizovací cenu).

Nicméně hadr na zimu fakt nechceš, pár kabrií jsem měl a jako v nouzi se to dá, ale nechceš to.

Proč ten softtop tak razantně ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@brownwld Ciste z pragmatickyho hlediska. Muzes mit garaz, muzes parkovat vetsinu casu v suchu, ale:

1) izolace hadrovy strechy je tragicka a budes jezdit ve svetru
2) je to impregnovany a muzes si to impregnovat i sam, ale kdyz ti na to napada 30 cisel snehu, tak to dostat rozumne dolu je nadlidskej ukol a nechavat to tam z celkem jasnejch duvodu nechces
3) v zime strechu stahnes vazne par dnu za celou sezonu, ty nevyhody, at uz konstrukcni nebo fyzikalni, nejsou adekvatne vyvazeny vyhodama, tedy to na zadny urovni uvazovani nedava smysl

Ber to prosim jako jenom ciste muj osobni pohled a zkusenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@brownwld Hlasuju pro E92 ;)  Nejlépe 335i N54.

E93 sem taky chvilku zvažoval. Důvody proč sem skončil v coupe jsou prakticky dva — jednak nejsem typ, co by si rád nechal těch pár mm vlasů čechrat větrem; druhak je to další drahá fíčura, co se může vy*rat. 
  
Zatim to mam lehce přes měsíc a kus, najeto necelé 3tkm… a asi nebude překvapením, že nadšení nepolevuje. Naopak.
Za co jsem s mírným odstupem opravdu rád je, že jsem šel do manuálu — jednoznačně top volba, a to přesto, že jezdim dost město i krátké pošusty. Ček si užije prd*l i při obyč. cestě do práce. 
  
Kdyby tě něco zajímalo, ptej se. 

A3BFF146-AC51-4380-9CA4-FB0EAAC11638.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, JoyStick napsal:

@brownwld Ciste z pragmatickyho hlediska. Muzes mit garaz, muzes parkovat vetsinu casu v suchu, ale:

1) izolace hadrovy strechy je tragicka a budes jezdit ve svetru
2) je to impregnovany a muzes si to impregnovat i sam, ale kdyz ti na to napada 30 cisel snehu, tak to dostat rozumne dolu je nadlidskej ukol a nechavat to tam z celkem jasnejch duvodu nechces
3) v zime strechu stahnes vazne par dnu za celou sezonu, ty nevyhody, at uz konstrukcni nebo fyzikalni, nejsou adekvatne vyvazeny vyhodama, tedy to na zadny urovni uvazovani nedava smysl

Ber to prosim jako jenom ciste muj osobni pohled a zkusenost.

Kolik sněhu je v ČR? V Německu jezdi spousta lidi s hadrovou střechou cely rok, ve Švýcarsku jakbysmet… zbytečná hysterie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Se mi tu jako starymu roadstermanovi nehadejte. :)) 

Uprimne za me pokud chces jednou za cas vyrazit v zime, tak soft top ok, ale pro kazdodenni jezdeni je to podle me blbost, kor jestli ho chces parkovat venku. Ja to tezko daval (mam svoje auta rad, ale nejsem zase nakej psychopatickej lestic), kdyz clovek v zime vidi jak snih potaje a pak to zamrzne a chudak strecha. Impregnuju sam, ale neni to uplne top. Asi lepsi sverit napr icabrio.cz, ale nejde jen o prachy, ale i cas. A pak mi to prijde skoda kvuli podvozku a soli. 

S cim vylozene nesouhlasim je zima uvnitr. Mne zatim vsechno topilo paradne a nijak jsem v zime nestradal. Spis me vadilo zamlzovani skel, ale to jen u dvojsitzu, pac je kabina zoufale mala.

Vzhledem k tomu, ze provozujes kabro, tak ale asi vis co od toho cekat v zime, ne?  

Nakonec jsem dospel k zaveru, ze je lepsi mit auta pro srandu dve. Jedno letni a druhy zimni jako takovyho levnyho obouchanka. K tomu sluzebak a je to dokonaly. A zadokolky se neboj, staci solidni gumy a mozek v hlave. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja si treba svym zalozenim nedokazu predstavit jit do E92, kdyz existuje E93. Asi jsem trosku Brit, ale kdyz vylezu z kanclu, tak si proste chci uzit trochu vzduchu aspon cestou domu a ty windschotty v kombinaci s kulichem odvadeji praci dobre. Kabrem nejezdim jen prosinec - brezen hlavne kvuli soli. 

Ale obavu z podelanyho hardtopu chapu. Sam jsem to zazival s E89, kdy strecha v servisu chodila vyborne, ale jak zaclo chcat, tak jsem ji nezavrel ani zaboha. Oprava nakonec tak draha nebyla, ale ten cas a starosti...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty popisuješ strechu jako starý prosteradlo, na nivy 911 se už ani  nedelaj hardtopy, protože sonnenland proste nesaje.

nestras ho střechou z nějaký miaty. 
v zimě je na hovno plastový okno, ale to dnes nikdo nedela a střecha fakt už není 1 vrstva…

lidi v alpských zemích jezdi cabriem 365/365, ale tady hysterie ohledně 2-7 dnů, kdy je v ČR snih

Upraveno uživatelem vwtyp11
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja prave jezdim v A4 Cabrio i v zime. Dneska uz je to "starej křáp", kdyz byla nova tak byla AA garazovana, opecovavana atd,

Dneska s ni holt parkuju i v zime v Brne na ulici.

Nicmene problem s platenou strechou v zime nemam. Poctive impregnuju, ale izolace (tepelna i zvukova) v pohode. Na druhou stranu chapu i opacny narory. :)

před 18 hodinami, Maxel napsal:

@brownwld Hlasuju pro E92 ;)  Nejlépe 335i N54.

E93 sem taky chvilku zvažoval. Důvody proč sem skončil v coupe jsou prakticky dva — jednak nejsem typ, co by si rád nechal těch pár mm vlasů čechrat větrem; druhak je to další drahá fíčura, co se může vy*rat. 
  
Zatim to mam lehce přes měsíc a kus, najeto necelé 3tkm… a asi nebude překvapením, že nadšení nepolevuje. Naopak.
Za co jsem s mírným odstupem opravdu rád je, že jsem šel do manuálu — jednoznačně top volba, a to přesto, že jezdim dost město i krátké pošusty. Ček si užije prd*l i při obyč. cestě do práce. 
  
Kdyby tě něco zajímalo, ptej se. 

A3BFF146-AC51-4380-9CA4-FB0EAAC11638.jpeg

Jako neco takovyhohle by se asi dalo...

Jen teda uprimne nejsem uplne nejvetsi fanda hlavne novejch BMW a taky je E90-93 uz ofiko stary (17 let) auto/konstrukce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Starý mám radši, ale to je každýho věc (IMO většina novýho světa stojí za vyliž). Pod 300 koní bych nešel, tam se ta zábavnost vytrácí. 92 je alespoň výrazně lehčí než 93. Pokud bych dokázal strávit střechu v hadru, měl bych 46 M3. Takhle jsem se smířil s 93 335 M paket. Ale Ty si stejně koupíš Adélu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nakonec Seat Arona 1.0tsi dsg skladovka, chtěli jsme trochu jinou barvu a disky, ale bohužel nám ju včera někdo vyfouknul.

Takže bude modrá, místo zelené a 18" místo 17"

Jsem na to zvědavý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Outlander PHEV je doma. Za týden popíšu dojmy (pozitivní i negativní a dám sem pár fotek). Jízda po dálnici a po okreskách v pohodě na benzín, v Praze se jezdí na elektřinu - to je super - vše krásně plynulé a tiché.  Výkonnost a spotřebu benzínové 2.4 zatím nehodnotím, auto jsem přebíral se 14km na tachometru. Každopádně cesta z Karlových Varů do Prahy byla za 7,5l / 100km. Jelikož auto nemá otáčkoměr a je zcela nové, tak mu zatím nechci moc nakládat na dálnici, takže jsem se ploužil max 130. 

Bohužel stále čekám na zimní gumy, k dealerovi nedorazily, tak snad příští týden..

Ted trochu smutně: Včera jsem kompletoval veškerou servisní historii (všechny faktury i doklady technických kontrol) za moji S80 s 2.5T benzínem z roku 2006 a dnes jsem ji odvezl na předprodejní kontrolu do Auto Průhonice. Papírová složka má na tloušťku skoro centimetr a půl. 

Auto odvezlo moje dvě úžasné děti z porodnice, užili jsem si v něm ještě svobodné cestování bez dětí všude po Evropě a ani jednou nás nenechalo ve štychu. Za svých necelých 250 000 km. spotřebovalo cca 27 000 litrů benzínu  a vyprodukovalo tolik CO2, že by z toho Greta a její zelení kumpáni dostali infarkt. 

Prostě Auto s velkým A, vyrobené z pořádné švédské oceli s pořádným motorem.... je mi z toho nějak smutno.

 

Upraveno uživatelem safi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,
diky vsem za pomoc.

Nakonec jsme sehnali skladovku Karoq 1.5TSi Style Plus Sportline a uz ji maji nasi doma.
Z pozadovane vybavy to melo vse az na virtualni pedal pod kufrem, ale to rodice nejak zvladnou.

Jinak uprimne muzu rict, ze jsme obvolali a objeli urcite pres 30 delaru ve stredoceskym, pardubickym, hradeckym, zapadoceskym a Praze. Kodiaqa po FL jsme skladem nesehnali zadnyho a pred FL pouze verze jako L&K nebo RS, ktere byly nad rozpocet. Predvadecek par bylo, ale to nasi nechteli, zejmena proto, ze pul rocni auto s najezdem 8 tisic se prodava za cenu novyho. Karoqa jsme sehnali jednoho a byl v rezervaci, nastesti si to puvodni kupec rozmyslel :).

Strasna doba..

 

edit: jo a skladem to maji na webu vsichni, ale kdyz tam zavolate, tak se to zrovna prodalo a dalsi ocekavaji na jare 2022 :)

Upraveno uživatelem Qwuiddo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...