Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Jezdím často a bojím se toho že se někde vynoří borec co si myslí že je nejlepší řidič a ostatní ho jen omezují.Takhle sem zažil dvě bouračky a sám jsem taky dvakrát boural (naštěstí jen plechy ) a pokut za rychlost a parkování taky pár zaplatil.Nejsem bez viny .

Odesláno z mého M2006C3MNG pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 20. 12. 2021 v 8:42, solidus napsal:

Kolegové, řeším nový vůz. Nemusí být tedy nový, nicméně narážím na to, že vše 2018+ má povinně ecall, s čímž se nemůžu smířit. Je tu někdo, kdo to deaktivoval nebo jinak omezil? Pokud vím, je to SIMka, snad by stačilo ji vyjmout, ale nejspíš budou i jiné způsoby. Pokud se někde řešilo, prosím o nasměrování. Případně řešení do SZ, pokud nechcete veřejně.

MOC DÍKY!!

Myslim, ze je to az rocnik 2020+ a to jeste tzv. homolagacni. Ja mam treba hyundai i30 2020, facelift 2020 (i30 PD MY2020), ale "hlavni" homologace je stara, na model pred FL. Takze to tam nemam. Myslim ze ani do modelu letosniho MY2021 ho nedavaji. Jinak pocitam, ze pripadna nefunkcnost ecall je vada pro STK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 21. 12. 2021 v 1:13, cali napsal:

Trackovanie mobilov v mene vyssieho dobra na mnohych miestach sveta vratane Slovenska posunul na novu uroven covid. Dalsie kolieska salamu budu urcite coskoro nasledovat.

Nahlédněme do budoucnosti:

„Aktivace klimatizace skončí za pět dní. Přejete si zaplatit další období? Y/N. Píp.“

„Aktivace vyhřívaných sedadel z balíčku Komfort skončí…Přejete si….“

„Aktivace kamerového systému skončí…. Přejete si….“

„Aktivace režimu výkon sportline skončí…. Přejete si….“

„Aktivace pohonu 4×4 skončí….Přejete si….“

„Aktivace navigačního systému skončí….Přejete si….“

„Aktivace systému mobilní komunikace skončí….Přejete si….“

„Aktivace balíčku zábava skončí…. Přejete si….“

„Byl překročen váhový limit zavazadel. Přejete si předplatit službu Zavazadla Plus?“

„Byl registrován spolujedoucí mimo předplacený zvýhodněný režim Family. Přejete si pro neregistrované spolujedoucí aktivovat služby Safety, Comfort, Zábava… za stadardní cenu?“

„Přejete si deaktivovat režim Reklama při aktivaci funkce Jízda? Nyní se zvýhodněnou měsíční platbou….“

„Vaše vozidlo překročilo nejvyšší dovolenou rychlost o pět kilometrů. Cena pronájmu se zvyšuje o šedesát Euro a pro příštích padesát kilometrů bude deaktivován rychlostní dálniční režim a výkon snížen na padesát procent. Zařaďte se prosím do pravého jízdního pruhu“.

„Vyčerpali jste devadesát procent denního energetického limitu. Po jeho vyčerpání bude umožněna jen nouzová jízda omezenou rychlostí. Přejete si obnovit limit? Y/N“

Atd. atd. Solidův požadavek naprosto není od věci.  Připomněl bych neslavný rok 1946 - "znárodňování živnostníků? Pane, co to melete za nesmysly, vždyť Gottwald jasně prohlásil, že nic takového nepřipadá v úvahu". "Kolchozy v ČSR ? Pane, to je nějaká podvratná propaganda, dejte si pozor, co říkáte. Vždyť to je přímo popření vládního programu!"

Ale i zde jsou lidé, kteří se nikdy nepoučí. S nimi to bohužel odserou i ti ostatní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odmítat funkci, která mi v případě nehody zachrání život mi přijde veskrze hloupé, ale budiž. i30 tuto funkci v základu zatím nemá ani u nových aut takže to může být cesta.

Jinak to, co popisuje Foundryman mi přijde veskrze super, pokud se na to podívá člověk optikou sdílených aut, případně i ve firemní flotile, je to paráda, protoze kazdy si aktivuje to, co potrebuke v hole fabii, kterou dostal na vikend na pojezdy. a i optikou osobního vlastnictví je to super, protože prodavas ojetinu, která všechno má a staci, kdyz si ni novy majitel aktivuje, tudiz i když prodávám holobyt nebo koupím holobyt, vše si můžu dodatečně aktivovat za příplatek, pokud to chci. V ostrém kontrastu proti tomu je to, co je aktuálně v nabídce, viz můj případ - potřebuješ rychle auto, vzal jsem skladovku i30 a teď jsem akorát nasrany, protoze věci, které stojí pár korun při konfiguraci, už dodělat nejde. Takze teď mám nové auto, ale žít bez kessy je neuvěřitelně otravné, senzory steracu nejdou, adaptivni tempomat neni... a tak dale... Mercedes už s tímhle paušální systémem přišel a objektivně je to pro všechny asi levnější

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za me je to akorat ojeb. Jak se asi aktivuji treba vyhrivane sedacky? Ze se tam na dalku jaksi samo doinstaluje vytapeni nebo, ze ho tam automobilka davno dala a jen nechce ho dat k dispozici v cene, he? Proste v maloktere oblasti vznikne na dalku nejaka nova, vyssi realna pridana hodnota; tenhle pristup za me je "vyrobim slusne auto, pak ho doku*vim a budu ze zakazniku pacit vypalne za zprovozneni toho, co auto uz od pocatku umi". Za me za tenhle pristup palec dolu.

Ad hyundai, ti holt zrovna maji dokupovani vybav po celych paketech a separe se moc dokoupit neda, coz ma proste sve vyhody a nevyhody jak pro vyrobce, tak zakaznika. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samozřejmě, že tak, že to tam bude dycky a na dálku se aktivuje. Ojeb to není, ty položky jsou relativně levné na výrobu, ale mizí potřeba infividualizace ve výrobě, čili se sníží výrobní náklady, protože z linky sjede pokaždé to stejne. Zaroven ty si vyberes, co z toho potrebujes nebo nepotrebujes. Podobny system uz dneska funguje třeba i navigaci (viz třeba poplatek za odblokování smartlinku u koncernu nebo tesli "autopilot").

Podobně jako japonci praskaj na lince 2 konfigurace, ktere nejde upravovat, taky to má důvody. Na sklad se budou objednavst kusy, ne holatka, veskera vyroba a logistika se zjednodušší. Na tom, vybírat pakety softwarové na dálku nevidím nic špatného, naopak ‐ nechceš to, neplať to, kdyz si to rozmyslíš, máš to tam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tvl, já to myslel jako nadsázku a varování, a oni jsou dokonce lidi, kteří by Velkého bratra přivítali 😞

Nasrat, nechci žádné auto, které by někde s někým mimo mou kontrolu komunikovalo a sdělovalo všechny možné informace. To fakt budu raději udržovat veterány.

Kvůli těmto všemožným hejblatům je pro mě např. koncern absolutně vyřazen z byť i jen teoretických úvah. A jejich zelenou uvědomělostí to dorazili načisto.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 33 minutami, odjinud napsal:

Za me je to akorat ojeb. Jak se asi aktivuji treba vyhrivane sedacky? Ze se tam na dalku jaksi samo doinstaluje vytapeni nebo, ze ho tam automobilka davno dala a jen nechce ho dat k dispozici v cene, he? Proste v maloktere oblasti vznikne na dalku nejaka nova, vyssi realna pridana hodnota; tenhle pristup za me je "vyrobim slusne auto, pak ho doku*vim a budu ze zakazniku pacit vypalne za zprovozneni toho, co auto uz od pocatku umi". Za me za tenhle pristup palec dolu.

Ad hyundai, ti holt zrovna maji dokupovani vybav po celych paketech a separe se moc dokoupit neda, coz ma proste sve vyhody a nevyhody jak pro vyrobce, tak zakaznika. 

Však třeba spousta počítačových procesorů se dělala (dělá) stejným způsobem. Vyrobilo se to stejně a ten levnější se záměrně zpomalil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Me teda moznost neco zpanout/vypnout prijde docela ok. Obzvlast s porovnanim, ze ve sluzebni Octavce mam falesnou prihradku na bryle. Prostor tam je, jen tam je misto dvirek zaslepka, resp. dvirka ktera nejdou otevrit. Dyt je to jiny dil, na ktery se musi prenastavit linka. Uspora zadna, jen to zakaznik skrt, ktery si nekoupil, ja nevim treba vyhrivani volantu, proste nedostane. Navic cely ten system, kdy jde neco koupit jen s necim jinym je supr zlodejina. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 19 minutami, nickolas napsal:

Me teda moznost neco zpanout/vypnout prijde docela ok. Obzvlast s porovnanim, ze ve sluzebni Octavce mam falesnou prihradku na bryle. Prostor tam je, jen tam je misto dvirek zaslepka, resp. dvirka ktera nejdou otevrit. Dyt je to jiny dil, na ktery se musi prenastavit linka. Uspora zadna, jen to zakaznik skrt, ktery si nekoupil, ja nevim treba vyhrivani volantu, proste nedostane. Navic cely ten system, kdy jde neco koupit jen s necim jinym je supr zlodejina. 

No a teď si představ, že ti jednou infotainment zahlásí: "Měsíční kvóta 4000 člověkokilometrů vyčerpána. Průměrná obsazenost - 2 osoby, kvóta krácena na 1600 km. Vozidlo přechází do nouzového režimu. Po vypnutí motoru nebude možno nastartovat. Další provoz možný pouze po úhradě XYZ za dodatečné emisní povolenky".

Taky se ti to bude zdát OK? Ale vždyť k tomu všechno směřuje - salámovou metodou.

Nebo jsem sakra paranoidní? Nebo jedinej, kterej čte historii?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tomhle jsem s @foundryman zajedno.

Viz. výše schránka na brýle. Jak moc pošahaná společnost zaplatí vývoj záslepky / neotvíracích dvířek místo dvířek (oboje bude IMHO stát stejně) schránky brýlí a pak se celou životnost auta sere s každým zákazníkem s dotazem jestli ji tam chce nebo nechce / dá mu ji v packetů x ale už nejde přidat k paketů z protože paket y? ;)

Ale koukám je tady dost lidí co by tam ochotně hodili desetikorunu pokaždé když by sáhli pro brýle 😂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 minutami, ragu napsal:

Nezlobte se na mě kluci, ale to je docela hrozivá mentální gymnastika. Od sos tlačítka, přes zaslepení přihrádky na brýle (ok je to totální debilita, která má být by default) až po dystopickou společnost.

https://yourlogicalfallacyis.com/slippery-slope

To by byla zajisté pravda, kdyby už s tím automobilky nezačínaly (typicky Tesla, ale i Mercedes nebo koncern-Audi).  Nakonec, v Číně běží sociální kredity na plné pecky.

Kdyby sis opravdu přečetl něco z historie (třeba o sjednocení Německa v 19. století, nebo o vzniku I. světové války, nebo o nástupu Hitlera, nebo o ovládnutí Československa bolševikem), patrně bys zjistil, že všechny veliké průsery začínaly maličkostmi, nad kterými současníci mávli rukou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To by byla zajisté pravda, kdyby už s tím automobilky nezačínaly (typicky Tesla, ale i Mercedes nebo koncern-Audi).  Nakonec, v Číně běží sociální kredity na plné pecky.
Kdyby sis opravdu přečetl něco z historie (třeba o sjednocení Německa v 19. století, nebo o vzniku I. světové války, nebo o nástupu Hitlera, nebo o ovládnutí Československa bolševikem), patrně bys zjistil, že všechny veliké průsery začínaly maličkostmi, nad kterými současníci mávli rukou.

Čína je kapitola sama pro sebe.
Hledáš kauzality tam kde nejsou, což jsi předvedl už ve vlákně o vakcínách. Mohl bych ti tady nalinkovat všechny logický chyby kterých se dopouštíš, ale nemá to smysl. Tak to ukončeme tím že se shodneme na tom, že se neshodneme.
Hezký svátky! (Bez ironie)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 minutami, ragu napsal:


Čína je kapitola sama pro sebe.
Hledáš kauzality tam kde nejsou, což jsi předvedl už ve vlákně o vakcínách. Mohl bych ti tady nalinkovat všechny logický chyby kterých se dopouštíš, ale nemá to smysl. Tak to ukončeme tím že se shodneme na tom, že se neshodneme.
Hezký svátky! (Bez ironie)

Jako argument poněkud slabé, o kauzalitách nebyla řeč, jen o možnostech, které současná auta vládám poskytují. A může-li být něco zneužito (samozřejmě ve jménu dobra), bude to nepochybně zneužito.

Ale budiž, taky přeju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...