Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

před 1 hodinou, Americkej napsal:

Bohužel  má pravdu v tom, že posledních pár stran patří spíš do "žumpy". Tam sklouzává víc vláken (energie, stavba domu...), což jen dokladuje vývoj současného běhu světa. Kéž by se politika do výběru auta nepromítala!

E: ob jeden 

Máš recht, já mám vybráno díky bohu. Včera jsem si byl s něma trochu pokecat a dal jsem jim trochu nažrat z nabíječek 🤣 

4E8E6D94-D078-4E73-AE82-7124AEBA16FD.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 29 minutami, eskimak napsal:

👍 

Detto 2l mazda. Zere to, netaha to vobec. A takych prikladov sa najde. Neviem si predstavit kupit si taketo nove auto.

Junior má Mazdu 2.0 Skyactiv a nemůže si ji vynachválit. Pokud ty si to neumíš představit, proč by se tím měli řídit i ostatní?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 minutami, Foundryman napsal:

Junior má Mazdu 2.0 Skyactiv a nemůže si ji vynachválit. Pokud ty si to neumíš představit, proč by se tím měli řídit i ostatní?

Ty si majster demagog. Kde pisem ze by sa tym mali riadit ostatni? A junior mozno este nesedel v aute ktore ma rozumny motor, ale mne naozaj nevadi ze si niekto kupi auto ktore je pre mna nezmyselne. No oznacit turbo ci priame vstrekovanie za zhovadilost ci kurvitko je podla mna spiatocnicke a neverim ze by to povedal niekto kto ma naozaj zaujem o auta. Ano, rozumiem (a mam to rad v tomto pripade po starom) rozdielu 350k v 2l biturbomotore a rovnakemu vykonu v 4.2 V8, ale o tomto to nieje. Tych nevyhod je tam tiez fura. No adorovat nejake dychavicne 2l atmosfery v dnesnej dobe mi pride take nasilu, len aby som bol proti fuj turbu fuj unii, fuj ekologii. Odporucam presedlat na parny stroj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 minutami, eskimak napsal:

Ty si majster demagog. Kde pisem ze by sa tym mali riadit ostatni? A junior mozno este nesedel v aute ktore ma rozumny motor, ale mne naozaj nevadi ze si niekto kupi auto ktore je pre mna nezmyselne. No oznacit turbo ci priame vstrekovanie za zhovadilost ci kurvitko je podla mna spiatocnicke a neverim ze by to povedal niekto kto ma naozaj zaujem o auta. Ano, rozumiem (a mam to rad v tomto pripade po starom) rozdielu 350k v 2l biturbomotore a rovnakemu vykonu v 4.2 V8, ale o tomto to nieje. Tych nevyhod je tam tiez fura. No adorovat nejake dychavicne 2l atmosfery v dnesnej dobe mi pride take nasilu, len aby som bol proti fuj turbu fuj unii, fuj ekologii. Odporucam presedlat na parny stroj.

Když pominu všechno ostatní, kombinace turba, přímého vstřiku a benzínu s povinnou příměsí ekosraček je z hlediska výdrže motoru poněkud nešťastná. Nehledě na to, že spalování chudé směsi sice snižuje emise strašlivě nebezpečného CO2, ale zase zvedá emise NOx, s čímž se bojuje další soustavou hejblat.

A s nějakou ekologií to nemá společného vůbec nic, ta je používána jen jako zdůvodnění pro jednodušší soudruhy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Foundryman napsal:

Když pominu všechno ostatní, kombinace turba, přímého vstřiku a benzínu s povinnou příměsí ekosraček je z hlediska výdrže motoru poněkud nešťastná. Nehledě na to, že spalování chudé směsi sice snižuje emise strašlivě nebezpečného CO2, ale zase zvedá emise NOx, s čímž se bojuje další soustavou hejblat.

A s nějakou ekologií to nemá společného vůbec nic, ta je používána jen jako zdůvodnění pro jednodušší soudruhy.

Kazdy nech si tankuje co uzna za vhodne.

Ad eko. Porovnaj spotrebu turbomotora pri rovnakej dynamike jazdy ako ma atmo motor. Priamo umerne su potom emisie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Americkej napsal:

Když v jednom příspěvku popřeš, že bys chtěl diktovat ostatním kriteria jejich výběru a zároveň se nezdráháš je přesouvat do parních strojů, aspoň neužívej slovo demagogie.

Nepochopil si spravu (alebo si len chces kopnut). Demagogia je adorovat zastarany maly (2l) atmo benzin proti modernemu motoru. Preto prirovnanie k parnym strojom. Proste vyhody tam uz nenajdes. Ale najdu sa aj ludia co tvrdia ze LP hra lepsie ako CD. Slovo demagogia budem nadalej uzivat podla vlastneho uvazenia.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, eskimak napsal:

👍 

Detto 2l mazda. Zere to, netaha to vobec. A takych prikladov sa najde. Neviem si predstavit kupit si taketo nove auto.

Za mě, je 2.0 od Mazdy hodně povedený motor, jestli náhodou není problém mezi volantem a sedadlem řidiče. 😉

Má to pěkný lineární průběh výkonu a když to člověk drží lehce v otáčkách, pěkně to jede.

Myslím řadu 2 a 3 do šestky je lepší ta 2.5

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkusím změnit téma :)

Co byste mi řekli na 996tku? V Tiptronicu, ideálně Targa :)

Vím že 997 by byla asi ve všem lepší ale za prvé finance, za druhé mě se 996 líbí prostě víc, včetně interiéru.

Jak vidíte vývoj cen 996 v dohledné době roku dvou?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 32 minutami, kloubik napsal:

Zkusím změnit téma :)

Co byste mi řekli na 996tku? V Tiptronicu, ideálně Targa :)

Vím že 997 by byla asi ve všem lepší ale za prvé finance, za druhé mě se 996 líbí prostě víc, včetně interiéru.

Jak vidíte vývoj cen 996 v dohledné době roku dvou?
 

Vyvoj cien?bude rapidny nárast. Rada je kupuj rychlo.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, eskimak napsal:

Ty si majster demagog. Kde pisem ze by sa tym mali riadit ostatni? A junior mozno este nesedel v aute ktore ma rozumny motor, ale mne naozaj nevadi ze si niekto kupi auto ktore je pre mna nezmyselne. No oznacit turbo ci priame vstrekovanie za zhovadilost ci kurvitko je podla mna spiatocnicke a neverim ze by to povedal niekto kto ma naozaj zaujem o auta. Ano, rozumiem (a mam to rad v tomto pripade po starom) rozdielu 350k v 2l biturbomotore a rovnakemu vykonu v 4.2 V8, ale o tomto to nieje. Tych nevyhod je tam tiez fura. No adorovat nejake dychavicne 2l atmosfery v dnesnej dobe mi pride take nasilu, len aby som bol proti fuj turbu fuj unii, fuj ekologii. Odporucam presedlat na parny stroj.

 

před 2 hodinami, guzmic napsal:

Za mě, je 2.0 od Mazdy hodně povedený motor, jestli náhodou není problém mezi volantem a sedadlem řidiče. 😉

Má to pěkný lineární průběh výkonu a když to člověk drží lehce v otáčkách, pěkně to jede.

Myslím řadu 2 a 3 do šestky je lepší ta 2.5

@eskimak to je strašný blábol, co jsi napsal. Zkus si o těch zastaralých atmosférách něco přečíst, než začneš vypouštět takové moudra.
Měl jsem Mazdu 6 (2009) s 2l motorem deset let a jezdilo to výborně i naložené s rodinou na dovolenou a dlouhodobá spotřeba při normálním provozu 7,5 litru. Teď mám tři roky 2,5l a jezdí to parádně s podobnou spotřebou.  Ano se služební Tdi Octavkou (143kw nebo kolik to má) mám spotřebu cca 6l, zato jsem byl za posledních 5 let 4x v servisu (2xturbo, 1x nefunkční tlačítka na středovém panelu a 1x nějaké čidla v motoru).  S tou zastaralou 2l atmosférou jsem byl akorát  po 120tis měnit destičky. 

Upraveno uživatelem xbraj19
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 31 minutami, xbraj19 napsal:

Měl jsem Mazdu 6 (2009) s 2l motorem deset let a jezdilo to výborně i naložené s rodinou 

To je strasny blabol co si napisal... :lol2:

Naco sa tymto stylom bavit?

Kazdy ma ine ocakavania od auta. 

Len male zamyslenie: mazdu si mal 10r a len si pri 120t vymenil oblozenie brzd. Inak nic. Cize 12t rocne. 

Porovnavas s Octou, kde si za 5r menil 2x turbo a tlacitko (to naozaj suvisi s motorom...). Predpokladam podobny najazd ked to porovnavas. Cize si za 5x12t=60t zlikvidoval 2 turba... Naozaj si myslis ze ta chyba je v aute? 

Este raz, nechcem ta presviedcat o nicom. Kup si staru 2l atmosferu a bud vysmiaty. Kazdeho volba predsa.

Mimochodom, porovnavas ten benzin co v M6 s prazdnym autom "akceleroval" za 10s s nohou na podlahe, vs dynamiku 147kw octy (zrychlenie snad pod 7s)?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...