Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

před 4 minutami, Gustaf napsal:

Subaru jsou určitě super auta, ale mě se nějak nelíbí... ještě třeba levorg by ušel z venčí, ale interiér nekousnu...

Já zastávám názor, že auto má hlavně jezdit, až potom vypadat:-). Ale chápu, že to tak nemá každý. Jen jsou pak někteří smutní:-).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapci jdu zase s dotazem. Myslel jsem si, že můj ÜberDeutschWagen přežil náraz 4 tun na prdel bez větší újmy, ale zdá se, že po dalších pár tisících km se začíná motor trochu potit a koktat, takže potřebuju tak cca na půl roku nějakej mechanicky spolehlivej a pohodlnej pekáč s automatem, kterej trochu pojede.

Přes moje přesvědčení, že koupim nějakýho Lanďáka, sem včera po diskusi s kamarádem narazil na XC90tky. Některý v dost pěkným stavu, za dobrý peníze, s T5tkou.

Dneska sem narazil na T6tku, o který vim hovno - jelikož je to biturbo, mám podezdření, aby to nezdechlo za komínem, tak se du zeptat jak moc je to na piču motorizace?

EDIT: a ještě jsem zapomněl V8 - co si pamatuju tak to auto bylo dost těžký na čenich s timhle blokem. Pamatuju si správně?

Upraveno uživatelem JoyStick
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 minutami, Maxel napsal:

Tyhle nový jsou krásný...ale s nájezdem do 75tis už nad budget, ale dá se o tom uvažovat. Jen nevím, jak prostorově. Nebude menší než mnou vybrané?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Gustaf Čoveče to neporadim. Seděl jsem jen v tom Volvu, ale malý mi to nepřišlo.

@JoyStick Asi může být. Mrknu na srovnání hmotností T6 vs. V8. Nicméně ikdyby, pořád bude klasická velkoobjemová atmosféra robustnější a spolehlivější řešení; nehledě na parádní zvuk. 
Tadle by se ti šikla k Masérovi ;)  

https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/18535392

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@JoyStickTa V8 je o.k. naopak ten motor (tvořený s Yamahou) je extra lehký, snad 200kg. Někde jsem o tom četl, když jsem o XC 90 uvažoval. Pak není špatná 3,2ka, ale jede "normálně". Do turba (benzín)  a nafty bych nešel, odjeté (hodně dovozy, tudíž odtočený), nebo nejede (120kw, nafta, fakt lemra). Jo a sjíždí se pneu, nevím proč, ale potvrdili mi to dva majitelé, prý extrémně rychle... Kup si LC 😀

Upraveno uživatelem DavidLC
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@DavidLCJá to pak hodim ze skály, nebo dám na doježdění mámě (má v háji rameno, tak automat je nutnost).

Rozpočtem se pohybuju 100-200k, víc do toho nedám, protože je to fakt na pár měsíců, Phaeton opravovat (podle mýho ucha a zadku) nemá význam, narval bych do toho kilo a nebyl si jistej.

T5 mi nepřijde nijak nebezpečná motorizace, samozřejmě to chce vidět a slyšet, ale díky moc za postřehy!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Gustaf napsal:

Poprosím o radu. Tento rok mě čeká nejspíše obměna vozu (chtěl bych do léta). Strop zatím vidím na 700k. Vzhledem k rozpočtu se do nového asi nevejdu. Leda by někdo uměl zde vykouzlit nějakou nabídku, což v tento době nevím...

Nejspíše nějakýho gazika, takže ve výběru mám 

Toyota RAV4

Honda CR-V

Kodiaq

Chtěl bych 4x4, výkon 130kw a vyšší, prioritou je manuál a asi benzin, ale není podmínkou.

Můžete doporučit nějakou motorizaci, zkušenosti se spolehlivostí atp? Nebo kdyby měl někdo jiný tip? Diky

 

CR-V 2,2nafta s AT jsem krátce měl, najeto 320 tis+-, jediný omačkaný čudlíky, jinak super. Motor i převodovka drží. Ta nová s 1,6 naftou už je sice 9 kvalt (nebo kolik) ale horší svezení. Přeřazení z P na D je na kafe.. fakt peklo. Benzín bude nerozbitný, ale žere/nejede (zkušenost kamaráda). RAV4, naftu ne, benzín spíš ne, možná radši manuál, ale je jich málo, hybrid ano (jen automat). Kodiak netuším, jedinou zkušenost mám s Karokem 1,5 TSI s DSG, příjemný auto, jede fajn, spotřeba fajn, za sebe lepší zkušenost s rejží (výdrž, servis) proto koncern ne....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 minutami, JoyStick napsal:

@DavidLCJá to pak hodim ze skály, nebo dám na doježdění mámě (má v háji rameno, tak automat je nutnost).

Rozpočtem se pohybuju 100-200k, víc do toho nedám, protože je to fakt na pár měsíců, Phaeton opravovat (podle mýho ucha a zadku) nemá význam, narval bych do toho kilo a nebyl si jistej.

T5 mi nepřijde nijak nebezpečná motorizace, samozřejmě to chce vidět a slyšet, ale díky moc za postřehy!

No asi T5 míň průšvih než T6... co si pamatuju. Kdyby to měla dědit mamka, aby to nebyl o trápení (turbo na couračky) ale předjímám že mámy jezdí pomalu a krátké trasy 🙂.

 Phaeton dostal ránu, to je mi líto 😕.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 27 minutami, DavidLC napsal:

CR-V 2,2nafta s AT jsem krátce měl, najeto 320 tis+-, jediný omačkaný čudlíky, jinak super. Motor i převodovka drží. Ta nová s 1,6 naftou už je sice 9 kvalt (nebo kolik) ale horší svezení. Přeřazení z P na D je na kafe.. fakt peklo. Benzín bude nerozbitný, ale žere/nejede (zkušenost kamaráda). RAV4, naftu ne, benzín spíš ne, možná radši manuál, ale je jich málo, hybrid ano (jen automat). Kodiak netuším, jedinou zkušenost mám s Karokem 1,5 TSI s DSG, příjemný auto, jede fajn, spotřeba fajn, za sebe lepší zkušenost s rejží (výdrž, servis) proto koncern ne....

Díky za odpověď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...