Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Pánové už cca rok intenzivně sháním Alfettu GTV 2,5 V6. Kdyby někdo věděl resp. měl doma a chtěl ji prodat uvítám každý kontakt. O těch 3 co jsou nabízeny přes veteránské portály vím.  Díky za jakýkoliv tip. 

1933243_1227315947284138_8925756512855066104_o.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 hodinami, DavidLC napsal:

Hmm, tak to je fajn, měl jsem to tedy zaškatulkované asi blbě... 6vál, 4kvalt (? snad se nepletu, myslím že fakt tu pomlouval) AT a 4x4 za 10 na sto je za mě určitě málo... Hlavně že spokojenost... 🙂

 

Měl si to zaškatulkovaný dobře, protože T6 byla spojená s převodovkou od GM, která je průšvih. Řeší to nějaký performance kit, ale prostě lepší se tomu vyhnout. Motor T6 pak např. ve V70 a XC70 III je už s jinou převodovkou a to je zase jako hledat jednorožce, protože nejsou. Každopádně kup co uznáš za vhodné, ale né XC90 s GM převodovkou. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Steke_m napsal:

Měl si to zaškatulkovaný dobře, protože T6 byla spojená s převodovkou od GM, která je průšvih. Řeší to nějaký performance kit, ale prostě lepší se tomu vyhnout. Motor T6 pak např. ve V70 a XC70 III je už s jinou převodovkou a to je zase jako hledat jednorožce, protože nejsou. Každopádně kup co uznáš za vhodné, ale né XC90 s GM převodovkou. 

No tak aspoń něco mi v hlavě zbylo.... Díky, to bylo pro kolegu v diskusi z5, já tenkrát nakonec Volvo nevzal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 3 týdnech...

Chlapi, má tu niekto SQ5 alebo SQ7 od Audi? Ja Vám už neviem, pozerám po nejakej obmene vozového parku, ale začínam byt zúfalý. Nové auta v danej kategórii som zavrhol, proste za to pýtajú neskutočne rakety ( a ja si tie RLX radšej nechám doma ako ich “meniť” za auta ). Chcem auto čo sa ešte správa ako auto a nemá to motor z vysávača, pozerám už aj jazdenky a teda tých 45-50k je môj “mentálny” strop za auto. Ísť do toho alebo si nechať takmer 10 ročný Outback ktorý mal byt už podľa internetových odborníkov dávno mŕtvy? A on naopak žije a keď odhliadnem od toho že ho nemá kto nalestit aby vyzeral k svetu, tak je to za dane peniaze naj auto v ktorom som sedel ( a to som mal požičané aj rôzne najnovšie AMGcka a podobne… )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, moco napsal:

A co to máš za verzi Outbacka? Ten "oblíbený" diesel? 

@mocojj, presne ten…a on fakt nie a nie aby sa mu niečo stalo žeby som mal kľudne svedomie ho vymeniť. Hlavne tie jeho jazdné vlastnosti sú úplne inde ako snáď všetky ( aj modernejšie ) auta v jeho kategórii. 

@kloubik, diky za tip, pozriem to.

Ale ako priznám sa že nestíhal som posledné dva roky sledovať ako sa vyvíjali ceny novych/jazdených aút, tak sa vlastne strácam v tom čo je dnes ešte dobrá cena a čo už úlet :)

Este sa mi celkom pozdáva takéto niečo… https://www.autostyl.sk/skladove-vozidla/2446/volvo-v90-d4-awd-r-design

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 18 hodinami, matt81 napsal:

Chlapi, má tu niekto SQ5 alebo SQ7 od Audi? Ja Vám už neviem, pozerám po nejakej obmene vozového parku, ale začínam byt zúfalý. Nové auta v danej kategórii som zavrhol, proste za to pýtajú neskutočne rakety ( a ja si tie RLX radšej nechám doma ako ich “meniť” za auta ). Chcem auto čo sa ešte správa ako auto a nemá to motor z vysávača, pozerám už aj jazdenky a teda tých 45-50k je môj “mentálny” strop za auto. Ísť do toho alebo si nechať takmer 10 ročný Outback ktorý mal byt už podľa internetových odborníkov dávno mŕtvy? A on naopak žije a keď odhliadnem od toho že ho nemá kto nalestit aby vyzeral k svetu, tak je to za dane peniaze naj auto v ktorom som sedel ( a to som mal požičané aj rôzne najnovšie AMGcka a podobne… )

SQ7 jsem řídil 2 roky a nějakých 50tis km. Do ted ji máme na firmě. Jel sem už za život s mnoha autama ale univerzálnost a celková vyladěnost je u eSka prostě nepřekonatelná. Je to rychlý, spotřeba až směšná. A balanc mezi jízdníma vlastnostma a komfortem je prostě super. Minimalistický interier je i po letech prostě skvělý.  A je to jediný auto co sem měl který se fakt líbilo ženskejm:D 
Ale je důležitý vzít v potaz náklady na provoz. Sada zimáků 40tis,  sada letnáků taky. Origo servis cca 15tis za garančku jestli si dobře vzpomínám. A pak bzdy. Tam to hodně záleží na stylu jízdy. Ale auto je to těžký a ty desky mizí doslova před očima. Vychazí tuším na 11tis  na předek. Plus na záruku se řešil jak kompresor tak DPF. Jo a z nějákého důvodu se na některých kusech loupou ty hliníkové lišty na dveřích. Vypadá to dost blbě a měnit to není zrovna levnej špás.

Takže tehdy mě  to za ty peníze stálo. Ten pocit klidu na palubě a celkové kvality byl prostě super.  Ale nyní když jezdím podstatně méně sem přesedlal na pořád svižný auto. Ale náklady na provoz sou čtvrtinové.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

[mention=34553]matt81[/mention]  Dle mě měli lidi problémy s diesely jen proto, že jezdily krátké trasy a díky nedokončené rekuperaci jim nafta šla do oleje... alespoň u mazdy tomu tak bylo. Nebo tam byl průser ještě v něčem?
Praskající klika, půl motoru na výměnu. Ale kamarád má 2007, myslím, má na něm 170k km a drží. Týkalo se to prý jenom první série těch dieselů.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Speedster, diky za bližšie info, v podstate tak som pri týchto autách aj so servisom rátal. ( to aj na taký Outback má vychádza autorizovaný servis po 15k km na 300-500€ ). Odlupovanie hliníkovej listy na dverách by ma ale už mierne nasr… . Ale priznám sa že pozerám aj na cenu servisu auta, takze kazde takéto info poteší. 

@wawrik, ak by som to bral z pohladu toho ze auto slúži, o novom by som neuvažoval ( aj keď množstvo ľudí sa ma nepriamo pýta kedy si uz kúpim niečí nové ). Mna ser.. predstava ze za 2-3 roky tu uz človek nekúpi nič čo by aspoň trochu pripomínalo auta s normálnym jazdným prejavom a normálnym pohonom…všade sa uz tlači “elektrika” a uniformne “nudné” poňatie exteriéru, interiéru a aj tych jazdných vlastnosti 😕 Síce pozerám po “R-kovych ” modeloch aj keď nie som ziaden pretekar…ale rad by som ešte zažil auto s reálnym zvukom motora keď mu trosku dupnes na plyn. A naopak nerád by som jazdil v aute v ktorom na diaľnici zaspavas uz po 100km lebo sa snaží robiť všetko za teba…aj keď mozno sa tomu uz nevyhneme…

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 hodinami, Potkan napsal:

Kolegove, jsou velke rozdily ve spolehlivosti preplnovanych benzinovych sestivalcu a ctyrvalcu od BMW? Konkretne srovnani trilitru 35i (306k) proti dvoulitru 28i (245k). Posilhavam po starsi 5er, 3er, X3 a chtel bych vedet, jestli se neceho vyvarovat.

Obrovský, 4 válec se opravdu nepovedl. Trápí se s ním spousta lidí. 35i at už n54 nebo n55 je proti tomu pohoda. Pořád je ale třeba počítat se servisem co nestojí pár korun a hlavně ne každý tyhle auta umí dělat i když to tvrdí.
A pak jsou tady klasiky jako na všech starších bmw. Podvozek bude k.o. Automaty to mají taky často za sebou. Rozhodně hledej auto v co nejlepším stavu vzhledem k rozpočtu co na to budeš mít.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...